21 Haziran 2013 Cuma

Ben Lys'ye Girmedim O Bana Girdi ..! -Jack

Evetttttttttt.
Okullar kapandı ve Jack yine yalnız. İşsiz güçsüz,bütün gün koca karı gibi evde oturarak geçiriyorum. Yaptığım ve yaşadığım  tek şey gayler tarafından reddedilmek. 

Uzun süre konuşuyorsun ve insanlar birden değişiyor. Gerçi artık yalama olmuş gibiyim. Beni reddetmeyenleri     ben reddediyorum. İnsanlar neden bu kadar havalı anlamam. Kimi karı gibi trip atar kimi narsist olma konusunda master yapmıştır kimi erkekliğini unutup ortada kadın gibi dolaşır kimi de hanzonun önde gidenidir. Bende o kadar mükemmeli arayan bir insan değilim ama neden insanlarla anlaşamıyorum bilmiyorum. Gerçi biri varda o da önüne geleni becerme peşinde. Bende bu aralar ciddi ilişki peşindeyim. Ciddi derken evlilik falan değil yani sadece bir kişi olsun benim olsun derdindeyim.

Bir sürü yere  iş için başvurdum çünkü üniversite sınavı kol gibi girdi. Hiç bir şekilde umudum yok. Daha diplomamı almadım ve daha on sekiz yaşımı doldurmadım. Görüştüğüm bir yer on sekiz yaşımı doldurduğum gün arayacaklarını söylediler. Doğum gününe o lanet güne yirmi beş gün var. Okul bitti, dershane bitti ve benim yapacağım hiç birşey yok. Ev hanımları gibi evde oturup izdivaç programı izliyorum. Gayler için izdivaç programı olsa emin olun katılırdım. 

Çok fazla arkadaşım olmasına rağmen çoğuyla görüşmüyorum artık. Çoğu boş insanlar çünkü. Starbacks'a oturup akşama kadar mahalle karısı gibi dedi kodu yapıyorlar. Kim kimi becermiş , kim kimle çıkmaya başlamış. Hep bi sidik yarıştırma modundalar. Daha kaliteli arkadaşlıklara ihtiyacım var . Ne bilim oturup siyaset tartışalım yada bir sanat filmi tartışalım. Gerekirse hiç tartışmayalım havadan sudan konuşalım  ama verimli bir sohbet olsun. Standatlarım değil de düşüncelerim değişiyor. Büyüyorum  galiba . Homofobik olan abimle bile takılmayı düşünüyorum yani .Düşünün artık nasıl değiştiğini düşüncelerimin. 

Burdan blog yazmama sebep olan , hoşlanmaya ve sevmeye başladığım ibnenin evli olduğunu söyleyip ağzıma sıçan adama teşekkür ederim.

Kendimle alakalı sorunları geçtikten sonra Gabilede kendisini daha genç göstererek arayış yapan pezevenk babama gelelim. Yaklaşık dört senedir nafakamı ödemiyor. Aylık 100 tl olmasına rağmen ödemiyordu. Bizde annemle dava açmıştık ve dava sonuçlandı. Çok ironik bir şekilde evlendiği yeni eşiyle evlilik yıl dönümlerini kutlamaya giderken yakalandı. Bir kaç gün hapis yattıktan sonra bir süre verilip çıktı. Nafakamı faiziyle ödedi bugün. Anneme devamlı 'alırsın yarrağımı ' diyordu. Bizde annemle düşündük koca bir yarrak tablosu alıp postayla evine göndermeye karar verdik. Bakalım ne olacak.

Çok canım sıkılıyor ya. Öyle böyle değil. Gerçi kafam rahat. Böyle de devam etsin bakalım.

Bir sonraki ilginç olaylarla tekrar görüşürüz. Bu monotonlukla ilginç ne olabilir ki anca örgü örmeye başlarım o kadar .. 

6 yorum:

  1. ooo jack dört yıllık birikmiş iyi para:DBu arada Allah iyiliğini versin o tablo meselesi süermiş yerlere yattım gülmekten buarada jill'e ne oldu barıştınızmı çok merak ediyorum hemen cevap yaz please

    YanıtlaSil
  2. kusura bakma biraz geç oldu. yok canım gay olduğum için utanan biriyle barışmak gibi bir nedenim yok o kendi egosuyla yalnız başına mutlu :))

    YanıtlaSil
  3. Ben blogunuzu 1 senedir takip ediyorum...Valla nazar deydi size..Ama ben inanıyorum barışırsınız siz o senden utanmaz bence...Jack ve Jill siniz siz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanmam . ayrıca öyle bir niyetimde yok :) geçenlerde aradı zaten onu anlatmadım daha blogda :)

      Sil
  4. lütfen anlat çok merak ettim ne dedi sana?

    YanıtlaSil