4 Haziran 2013 Salı

Jack Tesadüflerin Kurbanı -Jack

Yine berbat bir tesadüfle başbaşayım. İlk önce Mickyden bahsedeyim. Tabi ki de terk edildim. Yine ağzıma sıçıldı. Micky'nin Ricky'e benzemesinden ötürü galiba Ricky tarafından ikinci terk edilişim gibi geliyor. Otuz yaşındaki adam ayrılacağını veya görüşmek istemediğini niye insanın yüzüne karşı söyleyemez anlamış değilim. Başka numaradan açınca -Aşkımmmm - diye konuşmayı biliyor ben kendi numaramdan arayınca telefonları açmıyor. Kendisi 20 mayıs da Ankara'ya gitti iş için on gün sonra gelecekti hala gelmedi. Belkide geldi ben bilmiyorum. Arıyorum açmıyor, mesaj atıyorum cevap vermiyor. Büyük ihtimal istemiyor. Bende onu bekleyecek değilim ama  -AKLIMA GELİŞİNİ SİKEYİM!!-

Çok fazla bağlandığım söylenemez ama kendimi bu sefer uzun sürecek diye şartlandırmıştım. Daha yeni yeni koli kesmeye başladım zaten. Daha onsekiz yaşındayım bir kişiyi bekleyecek kısıtlı zamanım var. Yaşım ilerledikçe yani kıçım çökelek peyniri gibi olunca elbet beklerim. Zaten eski eşi ve çocuğunu görünce bir kötü oluyordum. Kıskanma değil tamamen mide bulantısı. Neyse Mickyle olan ilişkimizinde sonuna geldik. Bir kaç gün sonra aklımı meşgul etmeyide keser, keserim.

Asıl problem sesimin hala özgürlüğüm için bağırmamdan kaynaklı olarak travesti sesine dönmesi.  Kaç gün oldu hala düzelmedi. Sıcak bulduğum herşeyi içiyorum. (fesatlaşma sakın !! ) bu gün bir de mezuniyet törenim var konuşmaya utanıyorum. Özgürlük demişken Türkiye de olanları biliyorsundur. Gezi parkından sonra patlak veren özgürlük ve devrim davası . Tamamen eşcinsel ve insan hakları için oradaydım. Zaten iş gezi parkından çıktı. Çok fazla bu konu hakkında konuşmayalım. Daha ilginç bir konu var. Küfür edebilirsin, bana üzülebilirsin yada kahkaha atabilirsin. Traji komik çünkü.

Eşcinsel olduğumu söylediğim zaman  bana - Eee siz nasıl sevişiyorsunuz ?- , - Halka açık bir yere nasıl çıkıyorsunuz?-
Gibi gibi sorular soran tam bir  orospu çocuğu olan babamı gabilede arayış yaparken yakaladım. Adam bildiğin işi kurmuş öyle böyle değil. Biraz gerizekalı ama olsun. Gerçek adında bir face açmış fotoğrafsız tabi  ki. Biraz da yalancı 52 yaşında olmasına rağmen 35 yasındayım diyor. İncirlide oturmasına rağmen Yeni bağlarda oturuyorum falan diyor. He birde Karslı olmasına rağmen  Muşluyum diyor .

Benim ağrıma giden konu şu. Tamam onun yaptığı sapkınlık , sapıklık birde evli yahu. ! Ben eşcinsel olduğumu söylediğimde niye destek olmuyorsun. Orospu çocuğunun bir numaralı örneği..

Buradan evrene sesleniyorum. Eğer hayatıma bir kez daha çomak sokmaya kalkarsan o çomağı götüne sokarım..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder