30 Haziran 2013 Pazar

Bir İki Üç Tıp xoxo -Jack

İçimdeki kelebeklere biri dur demeli bence. Çok fazla hareket ediyorlar.Artık bu seferki farklı demekten bıktım. Ama cidden farklı bu. İlk defa biriyle bu kadar uzun mesajlaştım ve 'napıyorsun?' mesajına bile mal gibi gülüp durdum.

Bir kaç gündür mesajlaşıyoruz. Hayatında hiç uzun süreli düşünmemiş sırf acı çekmemek için insanları kullanıp atmış hatta bunların arasında benim arkadaşımda dahil ama gelin görün ki çocuk bana -seninle sadece sex düşünemem - diyor.Romantik ama cıvık değil. Islak kek yapmayı çok seviyor ve ben ıslak kek için ölürüm.

Üniversite öğrencisi. Tıp öğrencisi ve yalnız yaşıyor. He İzmirli olduğunu unutmadan söyleyeyim. Yakışıklılık seviyesini siz düşünün. İçi de yakışıklı bence. Aldatmayı düşünmüyorum . Onunla tanıştığım günden beri bir sürü kolim aradı hepsini geri çevirdim. Aramızdaki ilişki daha da kuvvetlenince facemi,gabile hesabımı,planet hesabımı herşeyi kapatacağım telefon numaramı bile değiştirebilirim.

Sonuç şu ki bu seferki çok çok çok farklı. En azında Ricky'e benzeyen hiç bir yanı yok benzemesinide istemiyorum. O özel ve güzel kalacak. Hiç bir arkadaşıma göstermedim bile fotosunu. Gay olanlara tabiki. Zaten gay çevremide değiştirdim .Bir kaç feminen arkadaşım vardı çünkü sıkıldım artık onlardan bi yere oturup devamlı birbirleriyle sidik yarıştırma derdindeler.

Benim çirkin olduğumu düşünen Jill  beni beğenmiyorsun ama kimler beğeniyor kimler... ;)

Jill'den konu açılmışken geçenlerde beni aradığınıda anlatayım.Biliyorsunuz Jill'in sırf annesi görmesin die bana verdiği cer çöp ve bazı özel eşyalarla kolu iki tane kutusu vardı. Bana emanet etmişti.Konuşmayı kestiğimiz  zaman  gelip istedi benden okulda bazı olaylar yaşadık falan filan. Herneyse aradı bir sabah -kutularım hala sende mi ? - dedi. Salak olduğunu bende biliyorum . Telefon ediyorsun insan mı selam yada merhaba der.Gel gelelim eşşek hoşaftan ne anlar. Kutuların çöpte olduğunu söyleyip Jill'in bir kaç salakça lafına cevap vererek telefonu yüzüne kapattım. En son dediğim laf -sakallarını kes öyle gel- demiştim sanırım.

Tabi ki durmadı hemen mesaj attı . Hatasını biraz olsun anlamış sanırım. -Bir kaç laf söyleyip kendini kötü hissettirmiş olabilirim ama tamamen sen haklı değilsin. Seninde bazı kusurların olmadı değil. Ben sana güvenmiştim emanete hıyanet ettin.teşekkür ederim kimseye güvenmemem gerektiğini hatırlattığın için.- dedi. Çok dokunaklı değil mi ? Benimde gözlerim dolar gibi oldu zaten . GERİZEKALI::!!

Bende hemen cevap verdim tabi ki. -Hatanı azda olsa anladığına sevindim. Kendimi haklı çıkartmaya çalışmıyorum çünkü zaten haklıyım.Egonu bi yerlerine sokup insanlara öyle yaklaşsan emin ol şuan yalnız olmazdın.Gerçi ego yapacak bi yerin yokta neyse. Asıl ben teşekkür ederim kızın birine amcık ağızlılık yapıp bu kadar birşeyi anlatmamak geretiğinin farkına vardırdığın için-

Konuşma biraz daha uzundu da ben pek hatırlayamadım şimdi. Gereksiz konu çünkü. Bu arada Jill'cim ne kadar lafta müslüman olsamda o dalga geçtiğin müslümanlıkta emanete hıyanet olmaz. Kutuların hala bende bir gün getireceğim merak etme.

Son olarak bugün gaylerin günü.İstanbulda onur yürüyüşü düzenlendi gidemedim ama ruhum hep oradaydı. Unutmayın !! NE YALNIZIZ NE DE  YANLIŞ!!!

Onur haftamız kutlu olsun.....

12 yorum:

  1. galiba aranız biraz yumuşamış ama boşver sen jilli şu izmirliyi biraz daha anlat meraktan çatladım inşallah senin rickyler gibi değidir bu da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu seferki çok çok farklı canım. Canım demeye bile çekiniorum farklı bi şey var :) anlatacağım zaten anlat anlat bitmez :))

      Sil
  2. yani o kadar karşılıklı yaşadığınız şeylerden sonra senin bir merhaba beklemen abes olmuş (yaşadığınız şeyden kasıt senin blogtan yazdıkların yoksa ne kadar derin ne kadar yüzeysel bilemem)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanımadığın biriyle telefonda konuşmaya başlamadan önce bile merhaba diyorsun benim beklenti insanı bir beklentiydi :)

      Sil
  3. kesinlikle bekliyorum canımm:) hemen yaz ama ayrıntılı olsun meraktan ölücemm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. korkuyorum anlatınca hevesim kaçacak diye :)

      Sil
  4. insan anlattıkça açılır daha çok isterr :)

    YanıtlaSil
  5. hangimiz dengesiz değiliz sanki :)

    YanıtlaSil
  6. haklıysam bekliyorummm :)

    YanıtlaSil