19 Kasım 2019 Salı

Aaa Falannn !

Hey Queerrssss,

Taslak yazıp yayınlamaktan sıkıldım, Geri kalan yazıları buraya geçirim taslak başlığı altında yayımlamayacağım. Daha güncel daha okey şeyler hakkında yazmayı düşünüyorum . Daha çok güncelleme gibi olmalısını diliyorum. Geçirmem gereken yazıları tekrar okumaya çalıştım ve asla bir şey anlamadım. Geneli aynı konular olduğunu düşünürsek anlaşılır olmayan şeyler de çok cazip gelmeyebilir. Gerçi rahatlatıyor olması önemli bir nokta fakat geri dönüp okuduğumda devamlı bir 'hıı' tepkisi içinde pişmanlık barındırabiliyor ki oluşturmaya çalıştığım blog içerik kalitesi açısından pek de uygun değil.

Geçen aylarda fake bir twitter hesabı açtım ve orada da linç kültürüyle beslenen iki yüzlü dernekleşmeler üzerine twetler atacaktım ki iflah olmaz bir duygusal olduğum için yine sevgi pıtırcığına döndü sayfa. Bundan dolayıdır ki biraz güncel şeylerden bahsedip doğru bir rahatlama yaşayalım.

Öncelikle İstanbul deneyimlerimden bahsetmem gerekirse , Edinmek istediğim çevreyi oluşturan bireylere ulaşma şeklimin uygulamalar üzerinden olması fazla düşündürücü. Sanki yakınlık kurmak için belli bir konuşmayı ve pratiği yapmam gerekiyormuş gibi bir haller bir tripler etc. Aslında öyle de değil gibi fakat her zaman ki hep farklı ve saçma tarafından düşünmeye çalışan organım biraz karışık . Üzerine yoğunlaşılan konular, deneyimlenmesi beklenen ,deneyimlenen, şimdiye kadar deneyimlemeliymişim dediklerim ve 'bunu nasıl yapıp katlanmışım' dediğim şeylerle full olarak dolu. Bundan dolayıdır sanırım yaşadığım olumlu ve olumsuz şeylere tepki vermem hep zor oluyor . Daha çok gözlemleme olarak ilerlediğim şu sıralar yalnızlaştırıyor mu? Bi yerde evet. Hoşnutsuz muyum bu durumdam? Genelinde pek değil. Bi de ne istediğim ve keşfetme sürecim özelinde sindirme aşaması tamamlanmak üzere. Radikal kararlar yükleniyor. Hiç olmadığım kadar sakin geçen bu süreç müthiş bi huşu ve müthiş bir rahatlıkla beraber geliyor .

İş yerimde ise bazı kariyer odaklı eylemler sayesinde karışanım edenim olmuyor ve sanırım çalışan arkadaşları evriltmeyi başarabildim sanırım bir nokta da . A ile başlayıp koymayla sonuçlanan cinsiyetçi rezil küfürsüz tek bir cümle kuramayan sevgili arkadaşlarım şimdi her tıkandıklarında 'alimunyum' diyorlar ve eminim ki zamanla bu da unutulacak. Hele  ev arkadaşım olan ve aynı zamanda iş arkadaşım olan bir birey geçen işe gelirken serçe parmaklarına siyah mat ojemden sürüp gelmiş işe . Gururlu ve güvenli hissettiyor ve biraz da kıskandrıyor çünkü ben sürüp gelemem çünkü daha diğer ev arkadaşımın 'sen trans mı oluyorsun ' acaba gibi cahil etiketlemisden dolayı iş yerine sürüp gelmem pek ala tramvatik sonuçlanabilir. Neyse ki bu konudaki temennilerim iş yeriyle sınırlı değil.

Biraz da aile konusuna değinip , sallamak istiyorum ya da nefret kusmak . Fakat kusacak pek nefretim kalmadı açıkcası. Hı öylemiymiş peki o zaman ,çarşını pazar atayan god seninle olsunun ardından temiz bir hava ve yola devam . Run Gurll Runnn

Sanıyorum ki bundan sonraki cümlelerim olumsuz etkileri olan cümleler olacak benim özelimde. O yüzden burada bitiriyorum yazıyı.

Bir daha ki yazıya naciye halamla geleceğim ve hep beraber göreceğiz nasıl saçmaladığımı ya da saçmalamadığımı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder