7 Ocak 2013 Pazartesi

Erkek Fatma -Jill


Hayatın en çok bir gün var bir gün yok olan yanını seviyorum. Yakın zamanda bir çok şey yok oldu. Hayatım yok oldu.

Her nedendir bilinmez ama bu beni zerre rahatsız etmez. Hayatıma tek kişilik girenler kalbimde baş rol oynamasınlar. Özellikle yakışıklı öküzler ve kıyamet ve tabii Sinan.

Sinan’ı silip atmaya çalışıyorum. Sinirimi bozan onu her gördüğümde kendime hakim olamamam. Elim, ayağım birbirine dolandığında ben olmaktan nefret ediyorum. Güçsüz olmaktan ve duygularımın beni rencide etmesinden nefret ediyorum. Belki de her şey geçen haftayla alakalıdır. Size olanlardan bahsedeyim.

Geçen hafta yani salak arkadaşım Jack İzmir’deyken bir şey oldu. Beynimin içine kurşun gibi giren bir şey. Sinan… Seve seve cowgirl olduğum cowboy. Bakışlarımdan hiç bir şey anlamayacak kadar öküz mü? Ah evet bazı erkekler öküz.

Sınıftaki yakın arkadaşlarından birine Amy’i sormuş. Bizim erkek fatmayı. Sınıftaki yakın arkadaşta bunu hiç durmadan Amy’e gözlerimin önünde yetiştirdi.

Vazgeçmem gerektiğini düşündüm, umrumda olmadığını ve Amy bana “Sen kırılma diye bir şey demedim.” dedi.

Huyum kurusun,bazı huylar hiç gitmiyor. Yani Can çıkar huy çıkmaz, bende hemen Jack’e yetiştirdim. Kahrolası whatsapp’ı kullanmaya başlayalı henüz bir hafta oluyor ama o Amy ile aramızı bozuyor.

Eğer Jack saçma sapan bir mesaj atmamış olsaydı şu an hala başımızda Amy olurdu. Neyseki Allak Baba başımızdan Amy’i eksik etti de bu hafta kafamız rahat –yalan- takılıyoruz.

Erkek Fatma” nedir arkadaş? Peki mesajlarımı izinsiz okumak nedir? Düpedüz ikisi de salaklık. Aksini iddia etmiyoruz zaten Amy’de Jack’de haddinden fazla salaklar.

Özetle Jack bana Amy için “Erkek Fatma” diye mesaj attı ve özel hataya hiç saygısı kalmamış saygısız kıvırcık Amy’de mesajlarımı okumuş. Sonrası tabikide hakaretler havada uçuştu. Meğer ne orospuymuşum.

Amy’den kurtulmak iyi, Sinan’ı Amy’e kaptırmak kötü. Ve hayat daha anlamsız.
Babam bu hafta ameliyat oldu ve kestanesini fena halde çizdirdiği için yirmi gün kadar evde. Yiyeceğim haltı ölçemiyorum bile. Sadece babamı çekmiyorum ki annemi de çekiyorum. Ve Jack’i ve okulu ve dershaneyi ve diğerne varsa onları.
Sonuçta biz yıllığı olmayan okulun yıllığındaki şıllıklar olmak istemiştik.

-Jill.

görüntü kirliliği 1

seksi erkek castın

görüntü kirliliği 2






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder