4 Mart 2013 Pazartesi

Yoğunluktan yoğummm -Jack

Bir kaç gündür sizi ihmal ettiğimin farkındayım. Jill'i de ne yazık ki . Annemin sağlık sorunları , buna beni sapık ve sapık sanan zihinsel sorunları da dahil onlarla uğraşmakla mesguldum. Hee ! Tabi birde beni köpekten bile kıskanan psikopat sevgilimi işin içine katmıyorum.

Olaya benim mutlu beraberliği olduğu için kıskandığım edebiyat hocamla başlamak istiyorum. Adam beni köşeye çekip - sen beni biliyorsun, bende seni biliyorum- diyerek başladı. O kadar samimi bir konuşma oldu ki sevgilim olup olmadığını bile sordu. Sevgilisi çok merak ettiğimi söyleyemedim bir türlü.Büyük ihtimal hanzonun birisidir. Çünkü armudun iyisini hep ayılar yer.Adam yakışıklı allah için güzel popsu var. Ben genelde orasına bakıyorum. Bazen pantolunundan belli olan neyse şimdi sapıklaşmayayım.

Dershanede aynı sorunları yaşadığımızı öğrendiğim zaman iyice kanım ısındı hocaya. Onunda annesi biliyormuş. Yaptığı baskıyı az çok düşünebiliyorum. Geçenlerde annemde beni farklı bir şekilde tongaya düşürdü. Bana verdiği dershane ve kontur parasını bana verdiğini unutan paranoyak annem cebimde paraları görünce kafasında kurmuş akşama kadar. Eve bi geldim surat beş karış. Bi kaç baskıdan sonra başladı konuşmaya. -Sen nerden buldun bu parayı ? Kötü bişey yapmazsın biliyorum sen akıllı çocuksun ama nerden geldi bu para ? - Bunları öyle bir sordu ki cebimi karıştırdığının hesabını bile soramadım. Aklında ne var die ısrar edince bir anda benim para karşılığı yattığım fikrine kapılmış. Nereden düşünüyor bunları anlamıyorum. Yemin ederim erken menapoza mı girdi anlamadım. Hani ben akıllıydım, hani ben yanlış bişey yapmazdım ee ne oldu şimdi.?

Hayır bunları duyduktan sonra parayı onun verdiğini söyleyince bi rahatlama falan baktım sıkıyor kendini - rahatlayacaksan ağla- dedim. Allahım demez olaydım. Ağzımı siksinler yemin ederim. Başladı - sen o düşünceden kurtuldun mu ? Kız arkadaşın yok mu ?  Bana bişey olursa sebebi sensin ! - şindi anlatmaya kalksam bu düşünce değil doğuştan desem anlamaz. Benim annem cahildir ama öğretmeye kalksan bile öğrenmek istemeyen kabul etmeyen cahillerdendir. Bu daha kotu yani.. Deneme sınavında kaç kere aradı. Devamlı bi konuşmak isteği içerisinde. Bende en sonunda sinirlenince - beni ya böyle kabul et yada unu- die bağırınca olanlar oldu. -Benim bir oğlum var o evlenecek  bana torun verecek sen umrumda bile değilsin - dedi. Evlatlıkta reddetti yani.Dünden razıymış zaten. Ben yinede uğraşıyorum mal gibi. Gidip okuldaki rehberlik hocasıyla konuştum.



Anlattım durumu falan . Kadın anlamış zaten. Çünkü onunda kuzeni eşcinselmiş. Bendeki patavatsızlığın haddi  hesabı yok tabi. -Bana ayarlasanıza hocam :) - deyiverdim hemen. Çok yayvan apızlı olduğumu daha önce söylemişmiydim. Cidden biri ağzıma ağzıma vursun . Ne olacak böyle halim hiç bilmiyorum..


                                               
                                              Psikopatıma gelsin...<3



                           Buda hayran olduğu komşusuna odunluk yapıp kolay gelsin demeyen Jill' gelsin


1 yorum:

  1. Ben senin ağzına seve seve vururum kardşim ehehehehe -Jill

    YanıtlaSil