20 Kasım 2017 Pazartesi

Parmakları kopsun. -Jack Taslak 3

Jack yine depresif , yine mallaştı ve yazıyor ve sonra yayınlayacak. Çünkü mal olduğumu kendime iyice yerleştirmem lazım . Ha tuvalette değilim sşuan , umarım yazının boku çıkmaz.

Parmak boyasını bilmeyen var mı ? Varsa önceki yazıyı okusun. Ya da okumasın. Her hangi bir koli olur , Fuck buddy olamayacak kadar tatlı birisi olabilir. Aslında eskisi kadar tatlı gelmiyor gözüme . Bunun için yazmak istedim . Çocuk eski sevgilisinin (doktor olan) ınstagarm şifresi falan var haşa gizli gizli bakıyor falan .Açıkçası kimsenin yara bandı olamam . Git kim açtıysa yaranı ona bantlat. HA gerçi hem aldatıyorsun hep affediliyorsun hemde acı mı çekiyorsun . Lan sen cekmeyeceksinde ben mi çekeceğim .Allah çektirmesin .Bu ne sikik iştir arkadaş. Su yeşili gözleri bile pislendi. Neyse kötü birşey söylemeyeyim şimdi . Belasını buluş zaten. Çokta nefret eder gibi gözükmek istemiyorum. Çünkü cidden pek siklemiyorum .

Siklesem başkasıyla yatar mıyım die düşünüyorum sşuan . Yattım da gerçi . Rahatsızda olmadım . Sevgilim değil bir şeyim değil neden yatmayayım . İşin açıkcası doktorun biriyle yattım . Buranın ibnesi, de bi garip . Aktif die gidiyorsun pasif çıkıyor . Mühendis die gidiyorsun doktor çıkıyor . Adamla seviştik millet sex sonrası sigara içer , biz semiyoloji konuşuyoruz. Ortamdaki b12 kokusundan bahsediyoruz falan . O kadar çok konuştuk ki adam beni tıp okuyorum zannetti. Benim doktor sağolsun . Hayatın cilvesi işte naparsın. Baktı kimse benle oynaşmıyor bi gidim de jack i parmaklıyım dedi. Parmak demişken parmak boyası olayını kapatıyorum canlar. Bi beklentimde yoktu azıcık eğlenmek istemiştim ee o da olmuyor artık ne gerek var devamlı eski sevgilisini dinlemek zorunda olmaktan. Ne ararım ne sorarım. O zaten aramıyor . Dakikası falan yok gerçi ama ulaşmak isteseydi ulaşırdı. Ulaşmasında zaten . Neyse sonuç olarak Tek tabanca , devam en azından kafam rahat ohh miss. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder