7 Ekim 2012 Pazar

Bu anı yaşamıştım... Jack..


Bir sorunlu eşcinsel haykırışlarını okumaya hoş geldiniz....

Bıktım artık ama ciddi anlamda ruhum daralıyor artık. Eşcinsel olmayı hastalık ve delilik  sanan bir aileyle yaşamak nasıl bir bilseniz.
Sabit fikirli bir aileye sahip olan insanlar anlar.Zorluk çekmek için eşcinsel olmanıza bile gerek yok.Birazdan     sevgisiz bir  aileyle yaşamanın ne kadar zor ve sinir bozucu olduğunu haykırmaya başlayacağım. Vereceğim rahatsızlıktan özür dilerim.Ve eğer ki saçmalarsam ki büyük ihtimalle azda olsa biraz saçmalarım onun içinde özür dilerim.BAŞLIYORUZ....

Daha önceki yazılarda bahsettiğim gibi benim geri zekalı kendisini bir bok sanan ve akıl sorunları aynı zamanda sapkın olduğunu düşündüğüm abim yine baş rollerde.(sapkın:sikecek kız bulamayıp erkekleri sex aracı olarak kullanan kendini bisexuel ve full   aktif olarak nitelendiren varlıklara denir.İnsan demek biraz yanlış olur.)...

Hiç şaşırmadınız dimi.Bende hiç şaşırmadım.Çok usta bir oyuncu, karşısında durup söylemediğim o kadar şey olduğu için yazıyorum .Var ya ortalığı dağıtasım var.Dağıtırsam abimle annemde beni dağıtır.Onlardan korkutuğum için değil,insan içine çıkamacağım için korkuyorum. Abimin yapmadığı şey değil.Sigara içtiğimi öğrendiği zaman ağzımı yüzümü kanatmıştı.Dudağım botoxlu gibi şişkin,alnımın yanında boynuz çıkmış gibi bir kabarıklıkla bir hafta evin içinde deli dana gibi dolandığımı biliyorum.Hadi bunu anladım.Sigara sağlığa zararlı kendisi içmez o yüzden iyiliğimi düşünüyor diyelim.Yaptığı davranış yanlış.Hadi ben aptal
olduğum için affedebilirim.Ya iyi niyetliyim yada dediğim gibi aptalım.Bir defasında da 'LAN' dedim die bir yumruk atmıştı.Gözüm kafamın şekline ulaşmak üzereydi nasıl şişti anlatamam.Abartmıyorum cidden aşırı şişmişti.Kendisi zayıf olduğu için
elleri ip ince et yok sadece kemik.Tabi vurunca haliyle feci şişiyor.Buz koymama rağmen mosmor olmuştu. Abim böyle işte kendisi herkese laf söyleyebilir ama kimse ona laf söyleyemez.Anneme bile bağırır çağırır.Annemde alışkın tabi babamdan  eskiden yediği dayakları,lafları özlüyor olacak ki ona torun verecek, eline mesleğini almış, hayırlı evladının dediklerine sesini  çıkartmaz kesinlikle. Abim bana bağırdığı zaman hemen abimin tarafına geçip abim bana bağırdığı zaman annemde arkasından
bağırır.Tek bunu yapsa iyi bazen cinnet geçirip abime vurmaya çalıştığım zaman annem tutar ellerimden kolarımdan abim vurur  bu sefer.Birde arkasından gülerler 'deli kuvveti var bunda'deyip.Dedim ya benim acı çekmemi kendilerine eğlence
bellemiş bir ailem var.

Halimi siz düşünün artık.Bugün ise bana bağırma ve kızma sebepleri şu.Ben nie kendi kafama göre hareket edip lens almışım.Kaç aydır kendimi yırttım lens istiyorum.Gözlerimde bozuk miyop astigmat var doktora gidelim lens yazdıralım dedim.Annem hiç sesini çıkartmadı doktora randevu aldırdım güç bela. Aldırtmaz olaydım.Kesin doktorla gitti konuştu.Lens yazmayın die.Doktora gittik cünkü annemle beraber doktor yazamam dedi.Bi çeşit baheneler uydurdu falan.Gözlük yazdı.Bende gözlük
kullanmayı hiç sevmem.İlk okulda gözlük takan bir arkadaşım vardı.Kavanoz dimi gibi gözlükleri vardı.Küçüklüğümden beri belliymiş özürlü arkadaşlarım olacağı.(Jill'den anlayın işte :P)

Çocukla hep dalga geçerdim ama yinede hiç ayrılmazdık falan filan.Şimdi benim gözlük takmam ne bileyim ağrıma gidiyor.Evde falan takarım ama insan içinde kasılıyorum herkes bana bakıyormuş gibime geliyor.Hele o burunun üstünde oluşan iz ve şakaklarda oluşan çizgi cidden çok itici duruyor.Doktor bide gözlük yazdı yani annem biliyor takmayacağımı.Ama hep aklımdan geçti annemin doktorla konuşma ihtimali.Bende gözlük reçetemi alıp tını mını gittim bi gözlükçüye dedim kardeş böyle böyle lens istiyorum ama doktor vermiyor sizce neden vermiyor.'Annen konuşmuş olabilir doktorunla çünkü buraya senin gibi çok kişi
geliyor ve lenslerini alıp gidiyorlar'dediler.Ben yine garantiye alayım die başka bi kaç gözlükçüye gittim.Hepsi aynı şeyleri söylediler.İzmir'deyken annemlede bir gözlükçüye gittik oradaki gözlükçüde annemin tarafından oldu bu sefer.Anlamıyorum annemde ne varda  bana başka anneme başka konuşuyor bu gözlükçüler.Anneme dedim ama 'bak annecim ben istiyorum lens
gözlük takacak olsam bile altında renkli lensim olacak istiyorum ya heves ediyorum ne var bunda ' die dedim.Başının etini yeme  seviyesine bile geldim.Annemde hiç sesini çıkartmadı.Bu gün bende gittim gri lens aldım.Cidden ben bile beğendim.Yakıştı Allah
için.Herkes de çok beğendi.Dershanede ki sınıfım yükselmiş falan,birde Jill ile carrefoura gitmişiz yemek falan yemişiz  az da olsa kafamız dağılmış eve mutlu mesut geldim.Annemin kapıyı bir açısı var sırıtıyor bildiğiniz. Allah'ıma şükürler bişey demedi.Zaten diyeceğini sanmıyordum.İyice rahatladım.Annem salona bir geçti. Abimde orada kadın bir değişti.Tanıyamadım bir an yani ben mutluyum die mi yapıyorlar anlamadım ki.Birde tehtid ediyor eğer gözünde bi iltihap falan olursa  seni komalık ederim
birde rapor alırım okula gidemezsin.Ağzım açık dinliyorum.Bende 'yaparsınız yapmadığınız şey değil ' dedim. Abim hemen anneme bağırdı' sus kadın ' die. Annem de kuyruğunu kıçına kıstırmış kedi gibi pıstı kaldı.Bu sefer abim bağırmaya başladı.Kendi kafana göre iş yapıyorsun bana anlatmıyorsun hiç bişey falan.Kendini odaya kapatıp bizden somutluyorsun kendini uzaklaştın iyice.Nasıl
bağırıyor ama varya  inanamazsınız.Hatayı hiç kendisinde aramıyor geri zekalı.Sen onca şey yapmışsın benim ağzıma kaç defa sıçmışsın ben seninle oturup ne konuşayım ne anlatayım malll..! Ben abimin yanında rahat davranamıyorum yahu.Telefonuma rahat
bakamıyorum.Kiminle konuşuyorsun falan demeye başlıyor bu sefer.Kendisi saatlerce telefonda konuşup gecenin bi köründe gidip gece gelmemeler yada taxiyle eve gelmeler falan kimse bişey demiyor.Tuzu kuru tabi.Annemin gözünde evin büyüğü vesselam.Hep aynı şeyleri söylemek istemiyorum.Bana devamlı bağırınca  ne oluyor anlamıyorum.Adamı sikime takmıyorum ama parazit yapıyor.
Evde surat yapayım yine  anlamıyor öküz.Seni takmıyorum işte muhattap olmak istemiyorum daha neyin derdindesin be kardeşim.Bırak kendı halime odamda ders çalışayım üniversiteyi kazanıp siktir olup gideyim.Ona bile rahat yok.Varya o kadar doluyum ki yemin ederim katil olacağım bir gün die korkuyorum.Kafayı yiyeceğim.

Birde bunun üstüne annem dedi ya 'gözünde iltihap falan çıkarsa die' gözüm sulanıyor nie anlamadım.Psikolojik herhalde.

Ne yapacağımı hiç bilmiyorum ciddi anlamda boşluktayım yani..

5 yorum:

  1. İşin gerçekten çoookkk zor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farkındayım farkındayız farkındasınız...
      sonuç; depresyondayım depresyondayız depres.....

      Sil
  2. biraz sabret bu hırsla iyi bir yeri kazanıp gittin mi rahat edersin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üniversitede yediğim bokların hayaliyle ders çalışıyorum ehehe

      Sil
  3. Salak asfdghjagshm -jill

    YanıtlaSil