22 Ekim 2012 Pazartesi

Ortalık orospusu olmuş namustan söz ediyor pezevenk -Jack


Bir daha yuh amq bu kadarı da fazla dediğim bir olayla tekrar ve tekrar karşınızdayım..

Lanetli olduğumu falan düşünüyorum.Dershanedeki koca kafalıyı biliyorsunuz.Hani benim o ilk sevgilim olan
sevgilisini benimle aldatan falan neyse çok karışık 'kolpa geçmişimden gelen bayat kızlar' yazımı okuyun
derim.Şuan konumuz daha bir fena. Jill'in Sinan Sinan diye ölmesinden dolayı ne söylersem umursamıyor
kaltak ama severim kendisini.Birde bizim yeni arkadaşımız, hakkımızda her boku çok kısa sürede öğrenen
insan var ya AMY işte oda var durumun içinde.

Nasıl bi lanet varsa üzerimde eşcinselleri çekiyorum her halde. Jill'in benim ilk sevgilimle bakışmasından
sonra Amy'nin ölüp bittiği Türk Dili Ve Edebiyat hocamızın eşcinsel olduğunu öğrenmemiz güne damgasını
vuruyor.Haberler bununla sınırlı değil tabiki asıl işin acayip tarafı bütün Bursa bu hocanın üstünden
geçmesi ve üstünden geçenlerin arasında benim ODUNLAR KRAL'nında olması.Çok çevresi olan bir sevgilim
var.Aslında sevgilimde sayılmaz, ona göre biz çıkıyoruz ama sevgili değiliz sevgili değilsek neyiz samimi ve
iyi anlaşan iki arkadaş.

Neyse konumuz bu değil.O başka bi konu zaten onu ayrıca ele alacağız. Ayh var ya şuan acayip durumdayım
içim bi fena ve şuan tuvaletten yazıyorum.İğrenç değilim hepiniz tuvalette ya kitap okumuştur yada
sigara içmiştir,bulmaca çözeniniz bile vardır, bende Türkün aklı sıçarken çalışır diyerekten daha akıcı
yazmak için tuvaletten katılıyorum aranıza.,Konunun bokunu çıkartmak istemiyorum .Sakınnn kapatayım
deme çek o mausu 'X' işaretinden ...!

Benim araştırmacı ruhum aynı zamanda başkalarına bişeyler kanıtlamak zorunda olduğumu hisseden dürtülerimin babasını sikeyim.Her ota boka burnumu sokuyorum o yüzden bu kadar tesadüf oluyor.İnanmaya bilirsiniz ama olay bu.Aslında bugün daha bir kızıştı ortalık.Bildiğin tartıştım hocayla.Çok sesli olmasa da inceden inceden soktum lafımı hiç esirgemem.Ben bu geri zekalıyı faceden ekledim.Birde koruyor kendisini ortak arkadaşı olmadan ne ekleye biliyorsunuz nede mesaj yazabiliyorsunuz.Ama ben az orospu olmadığımdan sağdan soldan bir ortak arkadaş buldum ve ekledim.O salak da hemen kabul etti.Neyse bir süre sonra hocayı ekledim. Buda dürttü. Eşcinsele yakışır bir davranıştı tebrik etmek lazım.Zaten eşcinsel ortamında bütün diyaloglar bir dürtme sonucu başlar vesselam...

Bende muhabbete girme amacıylan hemen mesaj attım 'Efendimmm :)' diye.Gel zaman git zaman benim
arkadaşlık isteğimi silmiş.Ses seda yok ama.Bende takmadım kafaya hiç umrumda da değil açıkcası.
Bugün bizim dershaneden rehberlik hocasının düğünü vardı.Normalde hiç gitmem ama düğüne  gidesim
geldi.Diyorum ya lanetliyim falan die anlayacaksın birazdan.

Düğünde hiç bir tanıdık insan yok.Taki  bizim dershane koordinatörunü görene denk.Aynı masaya oturduk
benim yanımda boş.Sen sürpriz yumurta gibi Amy'nin ölüp bittiği eşcinsel hoca çık gel.Hemen yana kaydım
'buyurun hocam' diyerek yeri işaret ettim.O da bütün endamıyla salına salına geldi oturdu.Dedim facede
eklemedi ama yinede ilgileneyim ne de olsa GAYDEŞİM benim. :P

Oturdu yanıma falan benim orospu damarlarım kabardı yine diyerek fotoğraf çekmeye başladım.'Ne güzel
anı olacak' diye söyleniyorum ki korkmasın çekinmek istemesin.Hocayla bizim fotoğrafımızı çekerken hocaya
bir yanaşmalarım var görmelisiniz.Benim odunlar kralı görse kıçıma odun sokar düşünün artık.Fotoğraf
çekildikten sonra ben bunu aldım Amy'e  attım.Başladı durmadan aramaya.Biraz oturduktan sonra kalktık gitmeye
hazırlanırken bu gerizekalı hoca merdivenlerde konuşmaya başladı.Konuşma olduğu gibi şöyle.
'O resimleri faceye koymayacaksın dimi'
'Yoo neden koyayım sadece anı amaçlı'
'Koyacaksan bile etiketleme sakın. Ayh pardon sen bende ekli değildin dimiii'
'Evet ekli değilim nezaketen eklediğim halde kabul etmediniz arkadaşlık isteğimi'
'Kusura bakma prensiip meselesi'
'O kadar önemli değil nezaketen eklemiştim başka bi amacım yoktu kabul etmemeniz çok da önemli değil
sorun haline getirmeyin bu kadar' dedim ve bana söyleyeceği bütün cevapların kapısını kapattım.(nasıl bi
benzetme amq)

Konuşmanın sonrasında  bizi metro istasyonuna bırakacak çocuğun arabasına bu hocada bindi.Düğüne üç
kişi gitmiştik Nilay ben ve bi çocuk.Araba da Nilay tarafından gelen 'hocam siz evli misiniz?'sorusuna
'evet,hatta çocuğum bile var' demesi benim şartelleri attırdı.Telefonundan bir bebek resmi göstermesi
zaten ayrı bişey.

İnsanların nasıl bu kadar rahat yalan söyleyebildiklerine inanamıyorum.Yalan söylüyorsan bile doğru düzgün
bişey söyle.Evlilik kutsal bir muessese nasıl bunu yalanına ortak edebilirsin.Utanmasa namus dersi verecek
pezevenk.Bütün Bursa üstünden geçmiş daha ne konuşuyorsun sanki ben anlamıyorum.Kendisini çok akıllı
sanıyor herhalde.

Bende kendimi çok akıllı sanıyorum ama emin olun malın,amcık ağzılının önde gideni,hatta önde bayrak tutanı, hatta ve hatta o direği bi tarafıma sokmaya uğraşan biriyim.Ben salak gibi bu yaşadıklarımı eve gitmeden  akşamın 11'inde Amy'e gittim anlattım.Dilimi eşşek arısı soksaydı da konuşamasaydım.Bu hoca için ölüp bitiyor da ondan.Başladı gidip konuşcam eşcinsel falan mı die soracağım falan.Nasıl sinir oldum zaten Jill bakire değil  die -patlak,haram kız- gibi kelimeler kullanması sinirimi bozarken bu iyice sinirimi bozdu.Zaten sonraki gün  dershanenin terhasında eşcinsel falan die bağıra bağıra konuşunca hoca duymuş.Camdan kötü kötü bakmış ayıp yani ne kadar sinir bozucu bi tip olsa da öğrencileri sonuçta iş yerinde herkesin içinde böyle bi muhabbetin dönmesi çok ayıp ve kötü.Aynı şeyi bana yapsalar cidden üzülürüm.(ne kadar iyi niyetliyim..)

Amy hakkında kafamda  soru işaretleri vardı zaten şimdi iyice patlak verdi.Pişman oldum bu kadar anlattığıma.
Neyse zararın neresinden dönsen kardır anlatmam bende bundn sonra hocayla ilgili şeyler falan.O ölüp bitsin.
Jill'de umursamıyor falan ama bana ondan başka kimseden hayır yok yeminle.....








çok tatlılar dimi ama  ....














bu adamın düşüncelerine ölürüm... <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder