31 Ekim 2012 Çarşamba

Sıra Sıra Odalar Gayler Birbirini Kovalar -Jill




Merhaba Dostlar, bütün cemaatin cadılar bayramı mübarek olsun!

Sıkıntılı zamanlar geçirmeye tam gaz devam ederken son bir ayda Jack’den nasılda soğuduğumdan bahsetmek istiyorum. Yani gerçekten yumruğumla o güzel suratını dağıtacak kadar sinirleniyorum ona tabi buna ay dönümüm olması da sebep olabilir ama kendimce başka sebeplerimde var.

Mesela lanet olasıca gay şansı. Evet, o sürtük o kadar şanslıyken ben neden, şişko, çirkin, sakalı-bıyığı olan, çirkin şansından hiçbir nasibini alamamış biri olarak yaşıyorum. Bu tamamen evrenin bana yaptığı adi haksızlığın ta kendisidir.

Üstelik ben zeki, sevecen, arkadaş canlısı vs bir tipim ama gel gelelim yakışıklı çocukları o kapıyor. Yahu Burak’ı bile o kapıyor. Hani bu çocuk gay değildi. Kimler gaysa bir el kaldırabilir mi?

Ne biçim bir dershanede okuyoruz! Nerde tipitipler var toplanmış, uğraşsam bir araya gelmez. Hani en son baktığım çocuğa “inşallak gey çıkmaz, şu kalçalara bak değildir ya . Değildir dimi?” diyordum. Töbe sabır. Yüzümü hakka dönecem ve artık boy abdestimi alıp cünüplükten kurtulacağım. Belki de bütün sorun buradadır.

 Siktir ordan yüzümü hakka döneceksem napçam neççem gari erkeği.

Çocuk Jack’e bildiğin yazıyor yaa. İçine girecek gözümün önünde yatıracak sikecek çocuğu. Hee… Jack’e var Jill’e yok. Hani kardeştik nerede kardeş payı!

Bugün metroda gördük çocuğu, bu Jack’e bakıyor Jack buna. Baktım bir halt ettiği yok. “El salla” dedim Jack’e o da hep sözümü dinler zaten hemen salladı. Baktık önde de Nilay üzerine alındı salak, başladı el sallamaya töbe sabır yüzsüzlüğün bu kadarı. Küsüz kızım ne sallıycaz sana el.

Bunların ikisi de Nilay önce çocuk arkada el sallıyorlar. Çocukta Nilay’ı fark etti kahkaha attı ben zaten yarılmışım orada ama bunlar senkronize harekete devam edip aynı anda yanlarına çağırdı.

Hadee şimdi Nilay’ı göt gibi bırakırız dedim bindik bir alamete gedeyoz kıyamete. Te Allam  yüzümü sana dönüyom. Sen o koca treni hareket ettirensin.

Kıyametimiz bana yar olmadıysa Jack’e de yar olmaz. O sırada metro gelir. Bunlar ÖPÜŞÜP ayrılırlar bana da avucumu yalamak düşer.

Derken metro önümüzde durur ve Burak bize sırıtarak bakar. Film burada kopuyor ya zaten ben hemen Jack’e yavru maymunlar gibi yapışıyorum ve AŞKIIIM feryadını koparıyorum. Bu arada Sinan’ı atlattığımı fark etmişinizdir. Burak ile Jack bir kahkahalar bir espiriler. Canları çıksın! Burada ben Burak’ı kıskandırmak istiyorum ama çocuğun umurunda değilim. Kaç gündür yanıma uğramıyor.

Bugünde gelmiş Suna’ya “evlen benle” falan demeler yahu bu bitli bulmuş zaten zengin kocayı, bakın altını çizerim zengin koca! Salak Burak kaç gündür yanıma uğramasın Suna’yı gördüğü gibi atlasın hemen evlilik falan. Kızın benimle etmediği alay kalmadı, evlenemezsin sen gelir benim bebeklerimi seversin diye. Çokta meraklıydım kocaya, köylü!

Kaş yapalım derken göz çıkardık, üzümü üzüme baktıra baktıra kararttık, damlaya damla göl yaptık, samanları da sakladık ama samanlığı yaktık.

Bu sevgili olayı bana hiç yaramadı. Evde de işler zaten yolunda gitmiyor. Hayat bana kötü! Bol küfürlü tarifesi bana kıyak geçmiş, ağzımı bozdum dolaşıyorum. Sloganımız siktir et ama pek işe yaradığı söylenemez yani siktir etmek yerine siktir olup gitmek istiyorum. Olsun buna da şükür! Açlar, açıklar var. Afrika kırılıyor hastalıktan ben domuz gibiyim.

Bakın ne kadar iyimserim ama evren elinin tersiyle çarpmış bana bir kere, kimse bakmıyor bu gül cemalime. Cemal kim lan? Boş mu?

Adını Gay koyduğum bir bloğa gaylerden nefret ediyorum demek istemiyorum.  Tee en başta ben yanlış yapmışım bir kere. Yollamışım evrene Gay mesajını baktıklarımın hepsi gay! Ulan Sinan gay çıkmasa bari girmeyeyim onunda günahına.

İnsanlar çift yaratılmamış mıydı? Bana mı yanlış anlattılar? Nerede benim çiftim?  
                                                                                            -Jill  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder