8 Ekim 2012 Pazartesi

Ben Ona Aşığım O Derslerine -Jill


Şu birkaç günde artık dert yanmayı kesip bir şekilde başarılı olmam gerektiğini anladım ve köpek gibi ders çalışıyorum. Aslında köpekler görse şu halimi üzülür, acır. Gecelere kadar çalışıyorum. Tabi bizim Jack anlamaz ki öküz, camış.

Tesadüflere inanır mısınız? Ben inanmam. Bu yüzden de Amy kılıklı arkadaşıma açıldım. Hayır! Yani bir çeşit itiraf gibi bir şey. Bak gene yanlış anlattım.

Şöyle ki mezhebinin ne kadar geniş olduğunu söylemese de ben ona bütün mezheplerimi anlattım. Sonra Jack’de gaza geldi.

Sonra bırakın bunu şimdi. Size Sinan’ı anlatacağım. Ayh! Çoh Ho$ YhaaĞ! Götünü bile yiyesim var. Ağzını yüzünü bile yerim onun. Bazen şöyle gidip yanaklarını yanaklarını sıkasım var. Lakin ben ona aşığım o derslere. MÖÖÖÖ! COWboy olmuş çocuk. Seksi ama möööö.

Hem siz biliyor musunuz ki o da beni seviyoo, biz onunla evlencez. Erkekim nasılda çaktırmadan bakar, hep beni görmek ister. Ama möööcüğüm o kadar utangaç ki bir türlü adım atamıyor. Ask.fm’ini kapatmayaydı iyiydi çünkü birinden hoşlanıyor ama kimden. Yok anam yok! Bu çocuk bana bu sene yar olmaz, matematiğe olur, fiziğe olur ama Jill’e olmaz.

Ben etmesini bilirimde –hayır bilmem- hadi gene zaman geçsin biraz. Yahu Jack bana yazı yaz demeyeydin. Olum ben aşığım lan. Oturtsan beni anlat desen başa sarar sarar dinletirim. Uzun zamandır hakkaten aşık olmadığım  için, şöyle bir 3 yıl kadarcık. Flört bile etmedim! İnanın ne yapılır ne edilir hep Amy’e soruyorum. Kelin merhemi olsa kendi başına sürer. Ha bu arada Amy demişken azcık Amy’i anlatayım.

İyi kız ya valla! Ama hiç sırrı yok. Belki vardır da bizim gibi boş boğaz değildir. o.O Bilmiyorum, varsa söylesin. Ben gizli saklı işi sevmem! Eheheh! Bizi uğraştırmasın!

Aslında ben ağzımdan kaçırmasydım bütün bu bokluklarımı o gene çok beklerdi merak ile ama ve lakin –bağlaç kullanma rekoru ehuehuehue- eğer sevgili Jack beni satışa getirirse onun gelmişini, geçmişini, kafasındaki turuncu saçlarından götündeki turuncu kılına kadar… neyse.

Rumuz: Aşık ve umutsuz.

Eheheheheh: Jill






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder