24 Ekim 2012 Çarşamba

Bütün Gaylar Toplanmış :( -Jill


Farkındayım herkesin kalbini kırdım. Kötü çirkin şeyler söyledim. İnsanların benden tiksinmesini, bıkmasını sağladım. Ne yapayım, ben o küçükken Marilyn Mansonla evlendiğini hayal eden kötü çocuğum. Tanrının varlığını reddettiğimden beri bu böyle.

Etrafım ne kadar kalabalıklaşırsa kendimi o kadar yalnız hissediyorum. Çabaladığım her şey için lanetler okuyorum. Henüz hayatımın amacını dahi bilmiyorken ne diye kendimi paralayarak gereksiz şeyleri gözümde büyüterek üzüldüm. Gerçekten gecelerce ağladım, üstelik nedenini okuduğum kitap olarak göstererek. Ne zaman bu kadar bayağılaştım.


Ailemle defalarca kavga ettim, Jack ile küsüştük…
Kadere inanmam ama hayatta hiçbir şeyin tesadüf olmadığına inanırım. Evren ne diyorsa o. İnançlarım dolayısıyla hem ailem hem de arkadaşlarım beni çoğu kez dışladı. Fazla önemsemedim ama hep kin doldum.
Jack ile kol kolayken bizi gördüğünde bizi sevgili sandığını ve benden nefret etiğini sandım. Ulan bir Allahın kulu da demedi ki kızım ne diye kendi kendine hayal kuruyorsun. Eyvallah hacılar.

İki gün önce Jack ile ders çalışırken dersanenin canımdan bir çocuk gördük. Çocuğa baktım uzun uzun sonra Jack’i dürttüm.

“Çocuğa bak lan. Ben bunu facebook’tan bulurum ha.”

“Bul o zaman kızım.”

“Tamam lan bu akşam bulacam.” Ne kadar salağım ama hani hiç bir şey tesadüf değildir ya. Ben hemen akşamsı aradım bu çocuğu facebook’tan. Çocuğu bulmama az kalmıştı ki Sinan’la Amy’nin arkadaş olduklarını gördüm.

Amy’ye hemen mesaj attım. Eşşolusunun ekli olduğundan haberi bile yokmuş. Aldım bir güzel şifresini açtım Sinan’nın profilini. Nerde beklenmedik şeyler, nerde sevgililer?

Hiç bir şey yok. Herkese açık bir profilmiş meğerse. Kendi hesabımdan baktığımda gördüğüm neyse aynen onunla karşılaştım.

O an arkadaşlarımın yalancı ötesi yalancılar olduğunu anladım. Size Semanur’u hatırlatırım.

“IIY Sende mi? Piç o piç!” Sensin piç. Kaltak, kaşar, yalancı, yolarım ben onu, tabi baktı çocuk ona yüz vermiyor mundar etti yavrımı. Göt suratlı, senin o çirkin suratına mı baksın! Salak!

Jack ve Amy’nin “Kaybedecek bir şeyin yok” mısralarından bıktığım için bende ekledim, kurtuldum. Tavsiye ederim. Bir saat kadar sonra kabul etti ama konuşmadık. Onun yerine ben gittim matematik çalıştım.

İster inanın ister inanmayın ama korkuyorum. Ya bu da gay çıkarsa diye. Dersane dersane değil ki amuğa koyım. Gay bar sanki.

Bütün gaylar toplandık toplandık “toplandık”.

Sadece Türkçeci ve Berkay değil, aralarından geçenlerde hoş çocuk deyip gay çıkmasın diye bakmaya kıyamadığım çocukta gay çıktı. Vatana millete hayırlı olsun. Ben Lanetliyim.

Justin Bieber’e benziyodu yaaa. Yürüyüşü bile aynı. Töbe bismillah Justin’e de bakıyorum… Evrene yanlış mesajlar veriyorum valla… Ağzımdan hayırlı bir şey çıkmıyor ki. Hep Jack ile yakınlaştıktan sonra böyle olmaya başladı. Çocuk bildiğin Jack’e sulanıyo. Sinan’a da bakmıyorum artık bu yüzden işte.

Jack bu yazı sana gelsin. Yeminle bırakıyordum yazmayı. Sonra dank etti, hayatımı yarım bıraktım ben be! Her şeyim yarım bari bunu yarım bırakmayayım. Bay!



 İşte bu adamla evlenip dünyanın amına koyacaz :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder