4 Ekim 2012 Perşembe

56 yaşındayım bakire biriyle evlenmek istiyorum -Jill


Nilay’ı başımızdan atmayı başardık. Kendi açımdan konuşmam gerekirse hiç zor olmadı…

Aslına bakarsak hiçbir şey yapmadım ki! Sidiklinin kendisi atar yaptı, ben sadece konuştum ıııı, bağırmışta olabilirim ama ona değil. Eh! En azından kurtulduk.

Ah ben ah! Aşık oldum. Adı Sinan ve bunu dediğim için çok şey kaybedeceğimi bilsem de ve kaybettiğimi yıllar –geçen sene- öncesinde değil de daha iki gün önce anlasam da hiçbir şey değişmemiş olacak ki yine söylüyorum, her zaman ki gibi bir aşk hummasına yakalandım!

Her sene özellikle okuyanlar –okula gidenler- salaklar gibi platonik yapmıyor muyuz zaten?

Yapıyoruz deyin! Çünkü tek salak bendem kendimi kötü hissederim.

Hatta benim fazla fanatik Beşiktaşlı arkadaşım olmasa ve onun saçı Amy Winehouse’a benzemese ki saçlarının konuyla hiçbir alakası yok, yaptığım mallığı hiçbir zaman anlamayacaktım. Teşekkür ederim Amy saçlı arkadaşım, bu yazıyı hiçbir zaman okuyamasan da.

Neyse i arkadaşlarım zeki –Jack hariç. Ehehehe



şimdi justin bieber yakışıklı ya sonra one directionda yakışıklı ya şimdi o ikisini birbiriyle çarpın Sinan'ın ne kadar yakışıklı olduğunu anlarsınız. Yeeep!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder