14 Ekim 2012 Pazar

Hadi bunu da Yunanistan'a itelim :D -Jill


İkili ilişkilerde iyi olmadığımı artık anlamışsınızdır. Hatalarımı tekrarlamamak için almış olduğum bütün o yöntemler başarısız sonuçlanıp tekrar bir tantananın içine düşmemi sağlıyor.

Ah! Hala iyiyim sadece yalnızlıktan kendimi uzaya bırakılmış eski uydular gibi hissediyorum o kadar.
Kendi kendine konuşmak yalnızlık belirtisiydi değil mi? Hayali arkadaşlarım Mike ve Lilh’in arasına yeni bir arkadaş daha geliyor. Henüz hazırlıkta çok yakında o da bana ne kadar yalnız olduğumu ve çok salak hatalar yaptığımı anlatacak.

Kafa karışıklığı Facebook’un güvenlik nedeniyle ortaya attığı karmaşık yazılar gibi, sinir bozucu. Seviyor muyum? Sevmiyor muyum? O da beni sever mi? Ya hiç hoşlanmıyorsa? Sevdiği başka biri varsa? –var matematik-

Evden çıkmayı sevmiyorum ama şu son hafta evde durmak zehir oldu. Kendimi dışarı atsam Jack’ten başka kimsem olmadığından dolayı çıkmak istemiyorum.
Yinede hoşuma giden şeyler olmuyor değil? –evde olmadığım zamanlar- Burak! Yavrum Benem! Jack ile bizi sevgili sanıyor yahu. Gerçi sanılmayacak gibi değiliz. Herkes bizi sevgili sanıyor. – Bende neden sevgilim olmuyor diyordum.

Geçenlerde Jack ile bizi el ele gördü –ehehehe- kıskandı mı ne yaptıysa artık, Jack gittikten sonra yanıma gelip “Benim de sevgilim var.” Dedi. Tabi ki tek bir şey dedi diye kendi kendime gelin güvey olmuyorum. Sooonraaaaa…

Jack’in lansleri meşhur olduğu için, Burak bunları gördü. Yanıma gelip “ IIIY! Çok kötü olmuş!” dedi, kıskandı zaar. Bende madem bizi sevgili sanıyor, öyle sanmaya devam etsin diye düşündüm ve “ Sevgilim hakkında böyle konuşamazsın!” dedim. Çocuk gibi davrandım biliyorum… biliyorum ama işe yaradı işte. Yüzü düştü ve tek kelime etmeden gitti. YEAH!

Eh! Tabi bu da yetmez bana. Tam da bugün onunla konuşurken yanlışlıkla Jack demez miyim? Derim! Konuşmayı  yarıda kesip gitti. Şimdi arkamda ve normalde olsa rahat durmaz gelir öpüşelim mi der ama yanıma uğramıyor. Oh oldu ona! Ne bu havalar falan.


Biri derslerine aşık biri kendine. Ok by

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder