17 Ekim 2012 Çarşamba

Evlere dadandık artık.. Jack and Jill


Boklu bir akşamınıda geride bıraktık.

Ben Jill ve Jack'ın gevezeliği sayesinde hayat daha çekimez. Amy ve ablası Tuğçe çok sevimli -en çok
ablası sevimli-Ama Jack'ın o koca ağzı ve bitmeyen cümleleri olmasa akşam daha güzel olabilirdi.

Kıskandı zaar.Ben orada odunlar kralını anlatırken Jill'in davranışlarını görmelisiniz.İlgi çekmeye çalışan fok balıkları gibiydi.Geveze olduğumu kabul ediyorum amma velakin cana yakınım.Sevdiler ya beni şimdi ondan oldu.

Bende sonradan açıldım.Benim eşcinsel olduğumu Amy ablasına,annesine söylemiş.Birde bunu bana söylüyor. Kızın ablası çok mütevazı.Kız çok sanşlı vallaha. Mutlu bir ailesi,düzenli bir evi var. Kıskanacağımı söylemek istiyorum.Biz mutlu olmaya alışkın olmayan ,açıklı türk filmleriyle ve küçük Emrah ile büyümüş zavallı ergenleriz.

Jill ne kadar inkar etsede olay bundan ibaret.İlerleyen vakitler muhabbet iyice koyulaşınca benim özürlü sahte sevgilim ve can yoldaşım Jill bloğu okuttu.-GERİZEKALI-

Şuan bu yazıyı okuyor bile olabilirler.Daha müstehcen yazmak istiyorum. Bloğu okumaya başlayınca benim anlattığım sex maceraları ve acıklı sex sonlarımı anlattığım bölümleri ne kadar okutmasada Jill, Amy'nin ablası yazdığımız bloğların içeriğinin SEX olduğunu anladı.

Ne kadar yüzsüz olsam da ben utandım.Kız bizi yanlış tanıyacak.Gerçi bi eşcinselin bloğunda ne olmasını bekliyordu anlamış değilim.Çekimser tavırlarımlar -ilgi çekmek için onlar - desemde, attıım yalana ben bile inanmadım.Anneme ve abime yalan söylemekte üstüme yoktur.Başkasına yalan söylemeyi beceremiyorum. Buradan sonrasını Jill'e bırakıyorum,beynimi sikiyor çok uzun yazdım diye falan,sıkıldı herhalde....

Ay nerden anladın.Salak.

Ben aslında ilkin korktum yani bu salak Jack beni bırakırda Amy'yle kaçar diye.Birde o ikisini ben
tanıştırdım.Dedim ki şu kızın tipi bir garip biz arkadaş olmayız.Sonradan birde korkuyorum.Seviyim
Jack'i yaaa.

Ben size aşık olduğumdan bahsetmişmiydim.  Çok yakışıklı olduğundan ve gözlerinin renginden.Ay aman
salla Amyle Jack'i.Tilkinin dönüp dolaşacağı  geleceği yer gene kürkçü dükkanıdır.

Her yazıya Sinan'ı bağlamasan olamayacak dimi geri zekalı.Susayım susayım diyorum ama olmuyor.Bu kız çok değişti beni Amy'den kıskanıyor,her bloğ yazısında Sinan'dan bahsediyor.Hatta dün Sinan bir kızla konuyor die ağlayacaktı.Hiç  arkadaşı olmayacak sanki bu çocuğun.Bu kız kafayı yiyecek  haberiniz olsun.-Götünü yiyecekmiş- çocuğun. Götlerle ben ilgileniyorum.Neyin kafasını yazıyor anlam  veremedim...

Duygularımla baş edebilirim,bunu daha önce defalarca denedim.Şimdi baş etmek istemiyorum çünkü
olacakmış gibi geliyor.Ama biliyorum ki olmayacak.

Önceden yapmış olduğum bütün hatalar karşımda çıkıyor.Nasıl olur da birlikte oluruz ki.Lanet olsun ki
bakire bile değilim.Bunu ona söylemeyeceğim belki ama yinede içim içimi yiyor.

Birden içimden vazgeçmek geçiyor.O çocuk sana göre değil diyorum.Beni duygusal yaptı lan!! Ben böyle
bir tip değilim ki. İyice çekilmez oldum. Jack'ten de anlaşıldığı üzre yane.!!









Buda Jill'in  ölüp bittiği başka bir tip.













Allah aşkına siz söyleyin bu hepsinden yakışıklı değil mi?



Buda Jill'in bahsettiği kürkçü dükkanı...:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder