20 Ekim 2012 Cumartesi

SALAK -Jill


Ağır depresyon yaşıyorum hacılar. Ağlıyorum, zırlıyorum zaten boğazımda ağrıyor. Üstüme battaniyeyi çekip hayatımda yapmış olduğum ne kadar salak şey varsa hepsini düşünüp, yapmamış olsaydım ne olurdunun hayalini kuruyorum.

İşte bizim Türkçeci GAY çıktı falan. Belki Jack anlatmaz diye anlatıyorum. Bizim Amy takıktı buna, bu daha yeni mezun olmuş yirmi dördünde ya var ya yok. Jack dedi ilk bu çok feminen takılıyor bak eşcinsel çıkmasın diye. Bende sevmem insanların arkasından öyle ithamlarda bulunmayı. Tamam çocuk gibiyim falan hatta bu sıralar depresyondayım ya iyicene bebek taklitleri falan Jack bile katlanamıyor SUS diye bağırıyor sokak ortasında ama dinleyen şerefsiz olsun diyorum devam ediyorum, dünya  yıkılsa hatta Tanrı İsa’yı yeniden gönderse google’a girip sıfatına bakmak istemem o derece.

Sonra ben neredeyse yalvarıyorum düğüne gitme diye ama yok ille de bizim yakışıklı rehberlikçinin ölüm yıl dönümünü izlemek için gidiyor düğüne hem de Nilayla. Bundan bir gece evvel denk gelmişti de Nilay rehberlikçiden onu evine bırakmasını istemişti ve bize anlattığı kadarıyla adam buna sulanmış ama zavallımın evleneceğinden henüz haberi yok.

Türkçecide haliyle meslektaşının düğününe gelmiş ama tabi bu dershanedeyken pek bir suratsız ya bize pas vermez. Bizimki azıcık yüz bulunca çektirmiş bir fotoğraf –ben söyledim bide fotoğraf çekmesini ama ben gelini çeker diye düşünmüştüm-
Bu Jack’in bütün Bursayla düzüşmüş bir sevgilisi var (maşşallak). Biz şüpheleniyoruz falan ya şüphelerimizden arınırız diye fotoğrafı göndermiş çocuğa. Çocuk demez mi bu Ü.. diye. Meğer bununla da düzüşmüş. Valla helal, herifi takdir ediyorum.

Amy tabi ki çok üzüldü falan ama biraz fazla patavatsız. Kantinde konuşuyoruz birden bağırmaz mı “Bütün yakışıklı erkekler eşcinsel.” Diye. Ehh haliyle duydu, biraz yüzünü buruşturdu yoluna devam etti. Bende bir güzel azarladım, pişman oldu. Bir daha yapmaz!

Hop! Konu bendim, ne zaman buralara kadar geldik.

Sonra kendime baktım, gece gece bundan daha mantıklı düşünemezdim tabi. Ben koca götümle ne sevgili dersine düşüyorum, adam gibi ders çalışayım da üniversite kazanayım, Jill’de aptal çıktı demesinler.
İşte şunun şurasında beş yıllık ömrüm kalmış. Dört yılı üniversitede gitse, bir yılda da bir kitap yazarım (kitap yazmak en büyük hayalim ama kitapta da burada olduğum kadar çok saçmalamıyorum) Sonra suşi yer intaar ederim, son yemek babında.

Eğer şansım varsa IQ’su yüksek kel, çirkin bir herif bulur çocuk yapar, biraz büyütürüm. Hayat felsefemi ona öğretirim, artık neyse o felsefe sonra kendimi deneysel olarak öldürürüm.

Bakayım bir tanrı var mı? Ölünce ne oluyoz? Cehennem nasıl bir yer? Zebaniler İncubuslar kadar seksi mi?
Yahu hakikaten ne haddimeymiş benim aşık olmak. Hemde yakışıklı erkeklere. Baksanıza bir tripler, depresyonlar, ders çalışmalar falan sanki dünyayı kurtarcam o kadar ders çalışıyorum. Yazık olan Jack’e oluyor, bütün gün beni çekiyor zavallım.

Sonra Sinan Sinan demeler, onu geçtim Burak, Doğan ve Serkan’da var. Hadi doğan’ı siktir et çünkü eğer biriyle sevişeceksem bu o olsun istediğimden mesela Burak’ta onun için var ama Serkan…

Size hemen kısaca anlatayım. Bizim okulun kantinciler kıralı. Aman ne güzel altın renkli saçları var onun. Yemin ederim onun prens benim prenses olduğum bir sürü çocuk hikâyesinin ağzına sıçtım onu düşünürken. Bir Blog yazmışım ki okumayın. Çocuk onu okudu benden tiksindi. Zaten ondan artık kimliğimi falan saklıyorum, kimsenin benden tiksinmesine falan gerek yok dimi ama?

Ben kafamı taşa duvara vurayım, o geçen seneden beri ona yavşan, yavşak Birsen’i koluna taksın. İki günlük sünepe çömez geldi taktı koluna Serkan’ı çıkıyoruz çok gizli kimse bilmesin diyor. AMK bütün okul biliyor işte. Neyin kafasındasın ezik.

Üff ya Burak zaten bizi sevgili saniii. O da gitti. Doğan’da da eşcinsel tipi var. Ekledim faceden gerçi ama kabul ederse inşallah (iman mod: on). Geriye kala kala piç Sinan kaldı. O da bakmıyor yüzüme falan hemen her boku üzerime alınmasam iyiydi.

Arkadaşlar, yakışıklı erkekler sevmez. Ya gaydır – ya da gaydır eheheh- ya da piçtir. Yani aşık olmak istiyorsanız kel ve sıska herifler en iyisi bknz: şekspir, bknz: keller her götü eller.
Olay bundan ibaret. Ben neyin kafasını yaşıyorum ergenler gibi. Bir bakışlar, aklımca cilveli olcam ya. Bir gidiniz! Bana hiç yakışıyor mu?

Kuantum okuyayım. Kuantum şişkolar için bende şişkoyum. Kuantum secret’da kalsın.

Zaten annemle aram bozulmuş, okuldan kaçtığımı öğrenince babamda bir ton azar yükledi omuzlarıma, çok güzel. Ben zırlayım annem bana “Şeytan” desin. Benim nerem kötü tanrı aşkına? 


osmana benziyo bakışlar falan tıpkı onu yataktan attığım ki gibi :D
bu benden Jack'e gelsin. gidip gelip Justinın çocukluk resimlerini yüklüyo bide dalga geçiyo.

alem çocuğa hasta sen neyin kafasındasın eheheh SALAK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder