15 Ekim 2012 Pazartesi

Vay be çok salaam -Jill


Daha önceleri Gökçe sevmem diyordum ya “ vay be ben neymişim?” Her boku üzerime alırmışım, aptal ayağına yatmaya bayılırmışım falan.

Mesela şuan dersanedeyim ama arkamda oturan otuz beş yaşındaki teyzenin üniversite kazanma hırsı bende olsa atomu parçalayıp ellerine verirdim ama benim olayım atomla değil atam karıncayla.

Tamam. Yani kelime yapmaya gerek yok hepimiz biliyoruz ki gene Sinan’a bağlayacağım. (ne yapayım seviyorum?) Bu sefer ne kıskançlık ne platoniklik ne de herhangi bir bokluktan bahsetmeyeceğim daha farklı şeylere başlık atacağım.

Mesela ben teneffüslerde yüzüne bakmıyorum diye gözüme girmeler, mesela… teneffüse çıkmıyorum diye birden sınıfa girmeler.

Mesela ben onu arkadaşıma sormuş olsam – ki bu aralar yüz bulmuş olmalıyım ki atağa geçtim herkese soruyorum- arkadaşım bana onun hakkında kulağınızı tıkayıp saçma sapan şarkıları bağırtacak derecede itici şeyler söylese siz ne yapardınız? Yüzüne bakmayı keserdiniz çünkü kalbinizin kırılmasını istemezsiniz.

Ben diyorum ki aşk olsun Amy diyor ki senin olayın yatana kadar değimliydi? Kız beni tanımış biraz ama biraz çünkü sevgide hoş bir “şey” yani. Sonra Amy hakikatli kız vesselam. Ortak arkadaşlarımızdan birini arayıp Sinan’ın ağzını aramasını söyledi. Gerçi onun haberi Pazartesi gelecek ama ben dayanamadım.

Hem okuldan hem de dershaneden bir arkadaşı görüp hemen Sinan’ı sordum.

“IY! Sende mi?” hııı bende mi, ne? Dedim içimden tamam hoş çocuk ama başkaları da mı? Sonra anlatmaya başladı.

“Bende hoşlanıyordum ama Facebook’dan fake hesapla ekledim, piçin teki. Tamam işte bende piçim. Benim babamda kıroydu.

Üf dedim sonra ÜÜF! Madem bu çocuk bana yar olmayacak hatta matematiğe bile yar olmayacak boş ver arkadaş. Boş ver!

Boş verdim ya şimdi ben, ille de gözüme gözüme girer. Gel götüme gir de sadece götüm acısın, kalbimle oynama…

Zaman diyorum, zaman diyorum. Dönüp bana Sabır sabır diye sesleniyor. İnanın götüm için değil kalbim için sabrediyorum.


-Jill.

Çok güzel yazmış orospu duygulandırdı… -Jack

fil gibiyim ya bundan sonra hep fil resmi koycam :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder