20 Kasım 2017 Pazartesi

Hassextir lan! -Jack Taslak 2

Jack yine çevre yaptı , hepsi birbirinden orospu hepsi birbirinden iyi. Transından tut , fesatına , yakışıklısından tut yaralısına kadar hepsi var çevremde . Ama ben karışık çerezdeki karpuz çekirdeği gibi duruyorum yanlarında o ayrı . Kendimi fazla ezmek istemem , gel gör ki hiç biri benden iyi değil . Burcumun ağzına sıçayım beni ezik gibi yetiştiriyor.
Neden öyle saçma sapan bi griş yaptım ya da neden başkasını gömmek için yazdığım yazıyı kendimi gömerek devam ettirdim hiç anlam veremiyorum .Dengeli bir dengesizim. Tek istikrarlı olduğum şey .

Konu aynen şu takıldığım çocuk parmak boyası biliyorsun eski sevgilimin beni kıysaladığı eski sevgilisi. Çok fazla eski sevgili oldu farkındayım ama ibne ortamı birbirini tanıyorlar işte. Tanınmayanalarda zaten buluyor birilerini hayatlarına bakıyorlar . En imrendikleirmde onlar . Ben geç kaldım gerçi. Hangi ibnenin 2 tane horneti olur acaba . Birinden düşüremezsem diğerinden düşürüyorum . E haliyle herkesi de tanıyorum . Ama biri var ki ikinci hesaptan düşürdüğüm parmak boyası hetero çevremde herkesi tanıyor .Lan sen ne ara bu kadar tanındın . Parmak boyası şöyle parmak boyası böyle . Sikimde değil gerçi kiminle tanıştığı falan ama yarın öbür gün unutmaya kalksam boku yedim . Ben böyle bir şey görmedim sen okulunu Konya gibi bir yerde okumuş insansın . İskenderunda ki okul arkadaşlarımı nerden tanıyorsun yavşak . Hepsinini de tanıma be kardeşim . Allah kahretsin hepsi de iyi bahsediyor senden . Kötü bahseden olsa seni tanıdığımı yürüdüğümü belli edeceğim sonra ağzına sıcacağım ama o da yok .

Bi tane yakın arkadaşım var . Aslında yakın değil de devamlı görüştüğüm . Tam bir gavat. Parmak oyası die ölüyorum , ölmek değil düşmüyor dilimden  Sen git bunu bile bile hornette parmak boyasına yaz . Allah parmak boyası yüz vermemiş , hala daha yazıyor ona rağmen . Gecenin saat 3 'ü aradım . Dedim sen hayırdır . Bilmiyor musun ben bu çocuga yürüyorum . Biliyorum E ne arıyorsun . Yazma amq hatta engelle delirtme beni .Dedim konusuruz sonra dedi . Allahtan parmak boyası yanımdaydı hemen girdim ben engelledim . Ama sikicem belasını dur sen .

Şimdi biz bu çocukla sevgili falan değiliz , bazı geçmiş ortak noktalar ve fazlasıyla biribrimize benzerliğimiz ve devamlı görüştüğümüz hetero ortamından başka bir şey yok . İstediğiyle konuşsun istediyle yatsın umurumda değil. HA gerçi sinir olur muyum eve ama suan bi inat var galiba aramızda ilk kim yatacak die , o kadar inat ettik ki birlikte bile sevişmiyoz. Bende yatmıyorum , güzel bi takılmaca var berbat etmek istemem .O yüzden pek karışmıyorum daha doğrusu umursamaz davranıyorum . Ama benim parmak boyası parmak boyası die bahsettiğim ortamda birinin onunla yatmış olması beni gerer, moralimi bozar , ağzıma sıcar katil eder. O yüzden devamlı görüştüğüm insanlarla yatmasını istemem . Hele bi öyle bir şey yapsın of bak neler yapıyorum o yattığı locuga . Parmak boyasına kıyamam . Karşıdaki çocuğa kıyarım çünkü büyük ihtimal ona olan ilgimi biliyordur.

Şimdi ben bu çocuğu neden bu kadar takıntı yaptım . En ufak bi fikrim yok .Aslında var da elle tutulur bir şey değil. Birinin sevgilisine ilgisine ihtiyacım yok  , Sex desen istediğimle yapıyorum ki bulmak çok zor olmuyor ,ee onunla yaptığım muhabbeti çoğu insanlarla yapıyorum o da pas. EE yok iste bi bok yok ama ilgi var ve bunu ona söylemekten ve göstermek çekinmiyorum .En fazla götü kalkar oda benim işime gelir :)

Bi de sanırım bu arkadaşın bi eski sevgilisi var . Aldattığı için terkedildiği için  Pişmanlığından geberdiği ve unutamadığı bildiğin vicdan yapmış yani. Onu kafasına takıyor . Taksın sanki benim de bi ara doktor takıntım yok muydu . Bırakın onunda bir doktor takıntısı olsun .Al sana bi benzerlik daha . Çocukla sevişmek , vakit geçirmek evli biriyle birlikte olmak gibi. Gayler bilir evli biriyle yatmanın ne olduğunu . Duygusal bir şey hissedemezsin çünkü başkasına aittir o . En masumu çocukları varsa ona aittir. Onlara olan sevgisinden çalıp kendine sevgi alamazsın . Ayıp olur .Yaşayan var mı bilemem varsa da geberin hepiniz .Çocukla bir şeyle paylaşıyoruz ama bunun ne kadarı hatırı sayılır ondan kestiremiyorum . Kestirmekte istemiyorum ama bir yanda da yarasını sarayım , kol kanat gereyim , sarılayım kemiklerini kırayım , Severken öldüreyim orasını burasını ısırayım , ağzına sıçayım... çok tatlı puşt .

Gözleri var fakan böyle su yeşili . Ben böyle ne yeşik gördüm ne su gördüm ne de su yeşili grdüm . REnk kötrü eder adamı pazevek . Tam bir eşkay tam bir piç tam bir hınzır . Aman neyse çok da kaptırmamak lazım . Şimdiye kadar kaptırmadıysam bir daha kaptırmam ama olsun .

Neyse canlar şuan tuvaletten yazdım size çünkü rahat rahat düşünebilidiğim tek yer burası . Kapıyı da kapattım kedim yanıma gelmesin die . Sexi bedenimden terler aşağı doğru iniyor duş almam lazım .Fazla detay verdim galiba .Byssss

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder