20 Kasım 2017 Pazartesi

Hayatın Izdırabını Sex -Jack Taslak 1

Selam gençler böyle gereksiz ve yavan bir giriş yaptığım için kusuruma bakmayın.Ne anlatacağımı dahi bilmiyorum şuan. Daha doğrusu hangisini anlatsam.Evet sen eski yazılarımı okuyan vefalı okuyucu Doktordan bahsedeceğim.

Önceki yazılara pek bakmadım belkide anlatmışımdır bilmiyorum. Gereksiz ve sırf yazı  çok gözüksün diye anlatayım kısaca. Ben yine mal iken , (şuan akıllandım galiba biraz) barda içerken istemsizce doktorun instagram sayfasına baktım ve gaza gelip beklentisiz bi şekilde bildirim manyağı yaptım. Bok vardı sanki, sonu boka bağlandı gerçi. Ertesi sabah bende hangover kafaları bi tripler ınstagram mesaj. 'Nasılsın?' diye. Sabahın 7 si anında benden cevap 'Seninle olsam daha iyi olabilirdim ' vs vs gibi iki  kırgın kalp misali saçma bi muhabbetin ortasında buldum kendimi. Sonrası yanlışlıkla whatsapp aramaları , Gecenin 3 ünde 4 ünde sarhoş olup ağlamalar falan etkisi geçmiş bi ton şey . Sonu seninle sevişmek isterdim tekrardan gibi duygusuz bi konuya bağladı her şey. Sonrası benden beklenmeyen hareketle engellemeler , göt kalkmaları bi havalar .. Çok sürmedi ama zevkliydi.

Doktor konusu  geçtiğine göre biraz acıma duygusundan ,acizlikten falan bahsetmek sterim . Çünkü 2 ay önce ayrıldığım sevgilim kanserdi ve kemoterapi aldığı zamanalarda beni kanser etme gibi bir huy edindiğini düşünmeye başlamıştım. Buz gibi soğudum adama ama gel gör ki ayrılamıyorum . Sonradan ne oldu ne bitti bilmiyorum kendisi ayrılmak istedi. Allah şifa versin , razı da olsun . Şimdi her hangi bir gün ki kavgamızdan bahsedeyim ki konunun devamı ne diyor bu yarrağam deme . Bu arkadaşın eski sevgilisi buna çok çektirmiş. Ayrılıklar ihtiraslar ve muhtemelen kanser olma sebebi de bu çocuk. Biz her tartışmada benim sivri hareketlerim falan filan (hiç değişmedim ) eski sevgilisiyle kıyaslıyor beni. Bi gün ailesiyle tanıştım ailesi de beni eski sevgilisine benzetti, işin garibi ailesi hala bu çocukla konuşuyor ve seviyorlar . Benimki konuşsa kan çıkardı o ayrı . Her kıyaslamada çocuğu tanımadan bi kıl oldum , bi sinirim anlatamam . Gelse karşıma geberteceğim . Karşıma geldi ve bende gebertmedim .

Evet şimdi film sahnesi başlıyor . Geçenlerde hornetten bir çocukla tanıştım . Daha önce yazmıştım pek siklemedi beni falan . Sonra her neyse düşürdüm , telefon numaraları almalar, Kahve içeriz olmadı sevişiriz , Olursa seviştikten sonra kahve içeriz , En kötü kahve içeriz hatırı kalır onun için bile sevişiriz. Temelde sevişeceğiz ama .Mutlaka andım oldu bi kere takıntı yaptım . Neyse bir gün hiç ummadığım bir anda film izleyemeye başladım ve mesaj geldi 'Arkadaşlarla kahve içiyoruz eşlik etmek ister misin ?' Diye . Anında yarım saate oradayım gibi bir mesaj attım . Gittim gördüm çocuğu fotoğraftakilerden biraz çirkin ama  askerden geldiği için öyle muhtemelen . Arkadaşları da pek tatlı fal baktırdılar bana götümden salladım , Sağlam yerden sallayınca da tuttu tabi oo beni bi görsen masada 4 kişiyiz hepsi benimle ilgileniyor .Ara sıra çocukla flörtleşme durumları vs vs her zamanki şeyler .Sonra bi bara geçtik içiyoruz , dedim instagrmını versen olur mu ? vermez olaymış bi verdi benim eski manitanın kardeşleri annesi falan ekli . Ben şok Beynimde şimşekler falan dedim sen o sun dedi ben kimi dedim sen su su su su su su su su ... sun .Vay anasını , nereden nereye nidaları  devamında geldi. Ben arkadaşın o arkadaş olduğunu anlamadan önce arkadaşları ne kadar da birbirinize benziyorsunuz diyorlar. İkimizinde burcu aynı olduğu için muhtemelen.  (yengeç)  Bu sırada hala aynı masadayız ve ben arkadaştan etkilendim baya.Zamanında sinir olduğum birinden şimdi nasıl etkilendim , Bilseydim baştan onun bu arkadaş olduğunu sinir olur muydum . Şeker gibi çocuk yeminle. Gözleri falan ateş eder , delip geçer bak buradan vurmadın birazda buraya sık dersin.

Bide bende bir şey var . Kanser olmaktan son anda kurtulduğum için bi ilişki falan aramıyorum .Ama tabi hiç birşeyin önü de kapalı değil. İstemem yan cebime koy gibi değil , olacaksa adam akıllı olsun , tipini sikerim bana kalifiyeli eleman lazım cinsinden.Eskisi gibi her görüştüğümden , yattığımdan etkilenip kafama takma durumları da yaşamıyorum. Tek tabanca devam ediyorum bazen uslu bazen fena mutluyum özetle . Gel gör ki hala mutluyum ama bu arkadaş aklımdan çıkmıyor. Flörtleşiyorum falan gayet iyi her şey. Tek sıkıntı aslında sıkıntıda değil  çocuk çok piç ve yengeç burcu . Kendimi seviyorum da yengeç burcu erkeği çok fena oluyor ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder