24 Aralık 2018 Pazartesi

Excuse the Beauty

Bazı şeyler yapmak için bazen risk almak gerekir .

Cesaret gerekiyor tabi bunun için . Bazı şeyleri göze almak gerekiyor . Bazı bedeller ödemek gerekiyor.

Benim bütün sorunumda bundan kaynaklanıyor sanırım. Başta kabul edelim en büyük düşmanım sanırım kendi kendimim . Çabalıyorum bazı şeyler yaparken , ne kadar işe yarıyor ? İnan hiç bir fikrim yok çünkü anı yaşamıyorum .

Kendimi çok sorguluyorum . Bazende kendimi sorgulamamak için çok çabalıyorum . Evet önceki yazıda üniversite zamanlarıma değildim biraz , biraz içinde bulunduğum zamanlardan bahsettim . Şimdi de bahsedecek çok fazla şey var kafamda ama gün içinde şunu şunu yaparım diye düşününce akşamına kafamda uçup gidiyor . Kendimi anlık kandırıyorum herhalde . Anını yaşayamayan biri için anlık kendini kandırması nasıl bir şey düşünün bakalım . Yada düşünmeyin . Her türlü bokluk. Sıkıntımı daha iyi ifade edemezdim galiba .

Şimdi gelelim gururla olan sıkı fıkı arkadaşlığıma . Olayları detaylı anlatamayacağım . Detaylarda boğmayayım şimdi. Sonuç olarak hem iyiyim hem kötüyüm . Hem özlüyorum hem özlemiyorum. İkili ilişkilerim zaten kötüydü kendimle olan ilişkimde kötüye gitmeye başladı.

Yani biraz sitem etmek gerekirse .( Aslında sitem de etmek istemiyorum buradan. Elbet okuyorsundur burayı bal ayısı. Bir tarafımda sen okuyorsun diye yazmak istiyor . ) Lan! bir seneden fazla beraberiz. Belli sorunlar yaşadık , belli şeyler atlattık. Hala ne laf sokarak , iğneleyerek konuşuyorsun. Bu ağzına sıçtığım uygulaması dışında konusacak hiç bir şey yok mu ? Hadi onu anladık bir şekilde ne la hala son görülmeyi kapatmak , instagramda durumlar yapmalar gelecekle alakalı. Adım gibi biliyorum benim için sırf göreceğimi bildiğin için yaptığını. Neyse istediğini yapabilirsin . Adam akıllı konuşmak istersen hornet dışında buradayım ve hala seni seviyorum . Kıskançlıktan gebersemde de , Yaptığın her şeyi üstüme alınsam da  belli bir süre yapmayacağım bir şey .

Bu kadardı. Yazdım ama rahatlamadım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder