21 Aralık 2012 Cuma

Gitchi Gitchi Goo Ben seviyorum!! -Jill



Bugünden itibaren yurt genelinde balkanlardan gelen soğuk havanın da etkisiyle sert rüzgarlar esmeye başlayacaktır. Bazı illerimizde kar yağışı boyu geçmiş olsa görünen havanın aksine Jill’in kalbinde ilkbaharın çiçek kokulu sıcak rüzgarlarına rastlanılabilir.

Bakmayın yahu siz bu rüzgarlara! İçimde esen fırtınaları mı anlatayım, Jack yapmış zaten yapacağını. Keşke azıcıkta benim yanımda bunalımlı dolaşsa. Tipsiz! Dümbük!

Laftan sözden anlamaz, sus dedin mi susmaz. Yaraaamaz abisi çok yaramaz bir çocuk bu. Arada bir aklına gelir hüzünlenir, geçer. Ben bilirim onun içini. O Bizim Türkçeciyi tavlamış çocuktur. Keşke o gözlükleri çıkarıp kulağına pırlanta küpelerini taksa, o zaman adama benzer, ananenin aksine.

Tabiki bunlar benim kişisel görüşlerim değil sevgili Türkçecimiz tam ağzına layık bir çocuk yaratmak istediğinden Jack’e bir öğütler listesi çıkartmış durumda. Bir şeyleri çaktıktan sonra adam 360 derece döndü.

Eh işte hayatım Jack’in gevşekliğinin aksine tam bir COWGİRL! E Sinan’a da bu yakışır. Kıyametten umudu kesmiştim ben değil mi? Tam da onu anlatacaktım. O küçük götlüyle uğraşılmaz.  Bkz: Jack2.

Amaçsızca laf sokmaya çalışması onu daha bir çekici yapsa da sinir oluyorsun bir kere. Yazık yahu! Ben onu Justin Bieber’e benzettim, bağrıma bastım ama o ne yaptı? Hiç bir şey…

Burada bunalıma girmesi gereken biri varsa o benim. Aşığım, salağım, kötü arkadaşlarım var, ygs salağına çok az bir zaman kaldı, beni satmaya çalışan bir Amy var.

Sahii asıl dümbük olan o!

Beni çekti tuvalet köşelerine. Bir yandan kafasının her yerini kapayan – kulaklarını henüz görmedim-  saçlarıyla uğraşıyor bir yandan bana laf yetiştiriyor.
 “Jiiill.”

“Heee?”

“Sen neden seks yapmıyorsun?” Benim giriş çıkışların derdi onu gerdi.

“Bilmem.”

“Benim bir arkadaş var, çok yakışıklı. Uzun boylu.”

“Aaa resmi var mı?”

“Varr.” Şimdi yukarda Allah var mı bilmem ama bu çocuk yakışıklı, onu biliyorum. Fekat ben Sinan’a aşık olduğumdan ve salak Amy’nin böyle kötü bir kariyer yapmasını istemediğimden uydurdum yalanları. Hani çocuk da Fame’miş. Allah Famelerden sakınsın.Bir kere başıma gelenleri aklımın ucuna getirmek istemiyorum.

“Ayy bu daha çocuk.” Sahiden çocuk! Benim amcalara bakarsak bu daha çocuk yaneee. Amy başımdan attım ve koridora çıktım.

Olmayan Allam! Yerabbim! Sinan! Üzerindeki Deri ceketi bir çıkardı. O an kalbimin attığını hissetim. Meğer oralarda hala bir yürek varmış. Sinan’a baktıkça kendini göğsümün kafesine kafesine çarpıyor.

Amaaaan tek derdim Sinan olsa. Bir gün gelir o da takar sevgilisini koluna ben öyle evde kalmış kız modun da evden çöp atmaya çıkmış olurum pat onlar beni görür, aah be hayata bak.

Olmaz demeyin olur! Bakın bizim uzun saçlı kantinciye tee geçen seneden beri Birsen bir bırakmadı çocuğun yakasını, salak gibi uzaktan sevmeyecektim. Gelir başkası kapar tabi.

Evde oturup kısmetimi bekleyeceğim artık. Her nasılsa üst katımda yakışıklı bir çocuk varmış. İki yıldır oturduğum apartmanda yakışıklı biri oturuyormuş. Etrafıma daha iyi bakmam gerektiğini hissediyorum.

Geçen hafta Jack beni her zaman olduğu gibi evden almaya geldiğinde meğer kapının önündeymiş fakında birle değilim. Öne doğru eğilmiş ve ayakkabılarının bağcıklarıyla uğraşıyordu. Kapıyı açmamla o ve sıkı kalçaları gözüme gözüme girdi.

Sonra ertesi gün ve daha ertesi gün derken eğer kısmetiyse insanın ayağına ayağına gelirmiş –ama insan çirkin değilse-. Ben bir salaklık yaptım ve annemler evden çıkar çıkmaz –akşamın sekizi- kendimi sokağa attım ki bir an evvel kontör yükleyebileyim.

Tabi ki de benden beklenen performansı gerçekleştirdim. Yani ne kontör yükleyebildim ne de geri içeri girebildim. Anahtarı unutmuşum. Kapıda kalıp onu görmek iyiydi de hava soğuktu baae. Bokuma kadar dondum.

“Siz kapıda mı kaldınız?”

“ (Seni yerim) Evet.”

“ Kart sokmak lazım.”

“(Gel bana sok) Bir deneyin.” Çıkardı kartı, kartını yediğim. Bir denedi iki denedi üçte bıraktı eğer üçü yapsaydı kesin açılırdı bence ve ben onu içeri alır…

“Annemler yukarıda isterseniz burada beklemeyin içeri gelin.”

“Yok, teşekkür ederim (ne yapayım ananı?).”

Ya işte böyle arkadaşlar, sonrada gördüm tabiî ki okula giderken, dershaneye giderken ama sonra göremedim. Kısmet çirkinsen ayağına gelmiyor bence en sonunda alıcam elime fincanı komşu komşunun külüne muhtaçtır diyeceğim, yardıracağım ne varsa ama önce kısmet.




sevgilim justin

tanıştırayım ygs'ye çalışırken ben

Başka seksi bulamadım bununla idare etçeniz artıkın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder