17 Aralık 2012 Pazartesi

Sıkılmaktan bile sıkıldım... -Jack

Sıkıldım....

Hayatımdaki her şeyin karman çorban olmasından, etrafa gülücükler atmaktan, aklımdaki o pezevengi çıkartmaya uğraşmaktan sıkıldım artık.. Sırf onunda okul yollarında görüştüm diye
kendi okulumdan nefret etmeye başladım..

Böyle her şey karanlık, kapkaranlık, zifiri karanlık gibi laflar edip kendimi size ergen gibi tanıtmaya niyetim yok merak etmeyin. Ben sadece erkek regl dönemi gibi bir şey  yaşıyorum. Agrasifim, her şeyden nefret ediyorum ve hala gelmeyeceğini bile bile sevip bekliyorum. Gelmesi bir şeyi değiştirmez gerçi  dönmem geri fakat bir kere görsem  ve onun gözlerindeki umursamazlığı bir görsem  her şeyi bir çırpıda sileceğim. 

Kimden bahsettiğimi merak ediyor olabilirsiniz çünkü daha önce hiç ona hitafen yazmamıştım. Odunlar kralı değil o hala duruyor durduğu yerde davranışları bakımından Ricky'nin kopyası olarak  öküzlüklerini devam ettiriyor. Hatta bazen öküzlerin önünde bayrak bile tutuyor. O tuttuğu bayrağı bir gün götüne sokacağım haberi yok....

Neyse konu dağılmasın, dağıldıkça saçmalıyorum. İnanın şaçmalamaktan bile sıkıldım. Ben size Ricky'i tanıtayım. Benim odunlar kralından önceki sevgilim. Hani şu uğruna öldüğüm pezevenk, hani şu sırf sabah mesajına geç cevap vermeyeyim diye sabahın altısında uyandığım şerefsiz, hani onun yüzünden aileme eşcinsel olduğumu söylemek zorunda kaldığım öküz , hani hani hani ve daha nicesi.....

Hayatımı kararmada son noktaya getiren adam için tam 8 ay kimseye bakmadım. Ona yaptığım fedakarlıkları kimseye yapmadım. Onun için kendimi bile kandırdım ben. Mesajlarıma cevap vermediği zamanlar hiç üstüne gitmedim  benden sıkılmasın, bunalmasın diye bende hep kendime yalanlar uydurdum. -Kesin iştedir. İşleri çıkmıştır. Araba kullanıyor da olabilir. Belkide bana sürpriz yapacak yolda bana geliyor kesin. Yine telefonunu unuttu herhalde bir yerlerde.- gibi gibi gibi. Ama hiç bir zaman aklımda beni aldattığı geçmiyordu. Çünkü ben ona ihtiyacı olan herşeyi veriyordum...
Sonu beş postayla biten koli, her defasında farklı fantezileri deneyen bir eş, aşırı sıkıp kışkançlık yapmayıp bunaltmayan bir sevgili, karnı acıktığı zaman yemek pişiren bir aşçı kısacası ona  yetebilmek için her şey yapıyordum. Başardığıma da inanıyorum. O ise sadece emri vaki yapar canı isterse gelir, benden başka eşcinsellerle de görüşür arkadaş gibi olsa da  konuşuyordu. Ve yüzük aldığım halde hemde 14 şubatta eski sevgilisini gördüğü zaman yüzüğü çıkartıp arka  cebine koyan bir insan. Bunların hepsini gözümün içine baka baka yapması ilginç olan....Ben böyle bir adama tam 8 ayımı verdim.Bunları yapan bir insanın beni yarı yolda bırakması gayet  normal. Hemde kendisi yüzünden ailem öğrendi eşcinsel olduğumu.

Onun yüzünden o kadar zorluklar çektim ki inanamazsınız.Hala daha çekiyorum. Kendi annemin geceleri sessizce ağlayışlarını duymak yıprattı yeterince beni. Şuan ağlıyor mu ? -ağlamıyor- Fakat  ne zaman bir şey olsa devamlı suçlu suçlu  bakmalarını yetiyor. Abimin yaptıklarını söylemiyorum bile.

Anlayacağınız sıkıldım her şeyden. Sabahları onu görecek miyim diye etrafa bakmaktan sıkıldım. Kendimi kandırmaktan sıkıldım. Aileme bir şeyler kanıtlamak zorunda olmaktan sıkıldım. İnsanların eşcinseller hakkındaki düşünceleri yüzünden gizli   yaşamaktan sıkıldım. Boşuna uğraşmaktan bile sıkıldım.


Kısacası yaşamaktan sıkıldım........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder