17 Kasım 2012 Cumartesi

Bir umut belki olur -jill


Zor sevmek için aptal olmak gerekir ve zoru başarmak içinde çalışkan. Neyse ki bunların ikisi de bende yok. Önce bir bakarım zor mu diye, zorsa vazgeçerim. Çünkü ölümüne tembelim.

Hayatım Taylor Momsen tadında ilerlemeseydi belki bu kadar da zor olmazdı. Rol icamı cici kız, normal zamanlarda cehennemin dibine gidilesi. Bazen roller karışabilir ve herneyse kötü şeyler olabilir işte.
Mesela birinden tuvalete gitmekten vazgeçermiş gibi vazgeçebilirim. Yalnız tuvalet diye geçmeyin kana karıştımı fena. Kıyametten umudu kestim. Gay olmaması falan hiçbir şey ifade etmiyor artık, teee en başta gay gözüyle bakıp ‘Benim olmayan erkek bacımdır’ modun da, biskolata tadında yazmışım kafama. Belki de bu yüzden Sinan’da benim bacımdır.

Vazgeçtim kanka, bir erkek bu kadar zor olmamalı. Bakın Ferhat’la Şirin’e bakın Aslı ile Kerem’e bakın Leyla ile Mecnun’a. Fuzuli Leyla ile Mecnun’u fuzuli yere yazmamış. Zor olan kızdır, erkek zorlanır.
Sinan için kılımı kıpırdatmıyorum artık. Tabi bunu derken beyaz atlı prensimi bulduğumu sanıyordum. Yalan oldu atlar, saraylar. Bulana kadar çok uğraşmıştım çok erken gitti yaaa.

Ee tabi ki ortada fol yokken yumurta yokken hatta çocuk bile yokken ben gene kendi kendime gelin güvey olmuşum. Tabi ki en baştaki zoru seven benim.

Fakat her şeyin bir zamanı olduğunu bilmeyecek kadar salak değilim. Hahayt ben şeytana papucunu ters giydiririm be. Evrenin ağzına sıçarım.

Çok önceden tanıdığım bir çocuğu ayarladım kurtulayım şu lanetten diye. Tohumları ektim filizlenmesini bekliyorum. Azcık baş göstersin bakın bakalım atlamıyor muyum beyaz atlımın arkasına gitmiyor muyuz onun o altın sarayına. Eee ekinler baş göstermeden kör buzağı topallamaz.
Evren bu kez siktim seni!




Sabahları kalkıp her gün bir öncekinden farklı bir şey bulayım da konu konuyu açsın diye arkadaşlara soruyorum. Okulda sikilmedik kafa bırakmadım. ‘günaydın’ harici bir mesaj arıyorum napayım. Tam aklıma bir şeyler geliyor yok bu çok samimi oldu, yok bu çok salakça çocuk beni salak sanmasın.

Tabi ki düzgün mesajlar atamıyorum misal “ Hadi bu sefer ilk mesajı da sen at” bre aptal, moron! Neyseki çocuk çok ÖKÜZde ben bir yerden kurtarıyorum.

Ya rab! Ben sana ne ettim büyük baş hayvanlardan önüme çıkartıyorsun. Benim hayırlı kısmetim bu mudur? Bir COWBOY biri ÖKÜZ biride dana olsun yanında eksik kalmasın bari.

“Bir erkek Taylor Swift dinlerse ondan bir şeyler kapmıştır yae” demiştim yanlış demişim, öküz camış.
Geçen gün koridorda karşılaştık selam vermedi, hiç mesaj attığını da görmedim. Acaba o öküz değil de ben mi çok çirkinim ama mesajlarıma anında cevap veriyor ama geçende çağırmıştım aceleyle gelmişti nefes nefese kalmıştı öküz. Tamam bende selam vermeden önce ekşi yemiş bebek gibi bakmıştım suratına belki ondan eğdi kafasını geçti yanımdan. Sevimliydim ama.

O kafasını eğip yanımdan geçince bende Jack’e baktım öyle, bir tek o çekiyor çirkin hallerimi, öyle arkasından bakmayayım diye döndüm Jack’e baktım. Ööööyle baktım Jack’e baktım.

-Jill
o taylor swift seviyor



Ben taylor monsen'ı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder