10 Kasım 2012 Cumartesi

Gülüşüne kurban olduğum.... Jack


Jill ile eşcinsel avına çıktıktan  sonra arta kalanlar...

Jüll şuan karşımda ve okulda aşık olduğu Burak'a sorduğu -eşcinsel misin?- sorusuna aldığı cevabın şaşkınlığıyla blog yazıyor. Bana da okutmuyor orospu.O kızda da ne sanş var.Kime baksa  Eşcinsel çıkıyor.Burak'ı o yazıyor zaten.Bende size Kıyamet'i anlatayım .Jill gülüşü tatlı olan ve eşcinsel olduğundan süphelendiğimiz çocuğa verdiği isim.İsim takmada üstüne yoktur.Neyse  konuya bir giriş yapalım.

Dershanede gülüşü tatlı,sarışın,konuşması falan çok tatlı ama elleri küçük ve zayıf olan bir çocuk var.Jill'in baktığı çocuklardan bir tanesi.Hatta bir ara kim ayarlayacak diye iddiaya bile girmiştik.Bende benim odunlar kralına çocuğun fotoğrafını atmıştım. Gözü bi yerden ısırdığı için kesin birşey söylemedi.Bende adamı nüfus müdürlüğü gibi kullanıyorum yemin ederim.

Ama şimdi. Çocuk da az değil mesela Jill ile yolda yürüyelim yanımızdan geçerken sadece bana selam verir.Yanımdan geçerken sempatiklik olsun diye tek kaşı kaldırıp sert bakmaya çalışıp arkasından o muhteşem gülüşünü yapması cidden insanın aklında soru işaretleri bırakmıyor değil.Bende facede ekleyeyim dedim çocuk kabul etmedi.Baktım internetten bişeyler yapamıyorum dedim bende sırnaşayım çocuğa. Nitekim de  öyle yaptım.

Hafta içi etütlerinde oturup test çözerken Jill hararetli hararetli  yanıma gelip -Kıyamet yan sınıfta hadı gidelim- demesi bendeki havai fişekleri falan patlatıp beynimin amına koydu.Test kitabını kapatıp bir gidişim var bir görseniz dersiniz tabakhaneye bok yetiştireceğim.Matematik sınıfına bir girdim.Herkes şaşırdı.

Tabiki baktım orada kendimi ağırda satayım derken gittim etüt odasına.Arkamızdan o da geldi.Bilerek mi yapıyor anlamadım. Ne die geliyorsun arkadaşım sen.Zaten aklımda hiç  bu çocuk yoktu.Jill orospusu soktu aklıma. Bi kere ben el fetişistiyim elleri güzel olmayan birine karşı ilgi duyamıyorum arkadaşım yapacak bişeyim yok.Hadi madem etüt odasına gelmiş laf atayım dedim .Jill'in kolumu mosmor etmesi yüzünden bunlar.-Ne zaman çıkıyorsun çıkarken haber ver beraber çıkalım- dedim.O da dunden razıymış herhalde matematik odasına gitti ve soruları hızla sordu.ardından geldi -hadi gidelim- dedi.

Sen gidelim dersinde ben gitmezmiyim annemmmmmmm :* Zaten matematik odasıda sorularını sorarken gittim biraz yanına sıranın altından ayaklarımız değdi falan bir etkileşim.Kendi kendime gelin güvey olmakta üstüme yoktur.Yanlışlıkla olmuştur dyie dikkate almamıştım fakat et ete değecek hacı.Jill zaten rahat durmaya meraklı değil eşcinsel misin dyie soracakmış. Burak'a sordu ya hızını alamadı herhalde.Hiç bişey demedim.

Neyse biz dershaneden üç silahşörler gibi yağan yağmurun altında çıktık.Benim kapşonlu hırkam var,Jill'in kapşonlu hırkası var, Kıyametin gömleğinin altında bile atlet yok.Çocuk hasta olacak.-Gel benim hırkanın altına girelim- desemde istediğim realsiyonu alamadım çünkü ben söyledikleri anca lafta kalan insanlardanım.Tamam geliyorum dese yanlış anlaşılır gelme diyecek kadar salağım,malım.Artık sen ne dersen.Ne desen haklısın..

İlgilendiğimi bilsin die dershaneye geri döndüm.Dershanenin kayıp eşyalarının olduğu bölümden şemsiye alacaktım.Baktım yok gittiğime pişman oldum.Çocuk daha çok ıslandı benim yüzümden.Daha çok ıslanmayalım die hızlı hızlı yürürken Jill'in ard arda sıraladığı sorular aynen söyle.
-Sence kadınlara el kalkar mı?-
-Hiç birşey göründüğü gibi deil dimi?-
-Ne burcusun?- (genelde boğa burçlarının eşcinsel olma ihtimalinin daha yüksek olduğuna dair bir şeyi inanıyoruz.)
-Eşcinsel misin?-İşte bu  bütün her şeyi belirleyen soru.Ben olsam soramazdım.Ama Jill yüzsüz sorar o.Gerçi cevabını aldı da.
Kıyamet bir cevap patlattı 'hayırrr' die. Jill neye uğradığa şaşırdı.Gergin bir ortamla metroya varmışken.Kıyametin metrosu geldi.
Çocuk yine bana selam verip metrosuna gitti. Jill sik gibi kaldı ortada.Ben sırıtmaktan yüzüm uyuşmuş bi şekilde Kıyamet'i gönderirken Jill'e bir baktım sezercik gibi bana bakıyor.Onu öyle görünce benim surat bir düştü,bir  hüzün kapladı bedenimi.

Eve gidene kadar benim odunlar kralına sordum.Nasıl anlarız falan die bide olanları anlattım bana -geri zekalı bir ayarlayamadın çocuğu- dedi .Düşenede birde o vurdu.Taktik falan verdi söyle yap böyle yap bide Kıyametle yat ama sakın aşık olma dedi. Seviyor mu sevmiyor mu anlamadım onuda neyse.


Aslıda yasıtlarıma bakmam,etkilenmem bile ama sağolsun Jill ve odunlar kralı işi inada bindiriyorlar.Buradan onların ikisinede selam söylüyorum.Odunlar kralı ne kadar okuyamayacak olsa da....

                                           
                                        Rick Martin bir bu adam iki arkadaş...







Adamdaki vücuda hayran kaldım klibini telefonuma bile indirdim...













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder