12 Kasım 2012 Pazartesi

İntikam soğuk yenen bir yemektir hocammm Jack


Ortalığın götüne koydum yine...

Şunu söylemek istiyorum,bu blogu açmaktaki amacımız okulda yaşadıklarımızı götlü göbekli anlatıp,sevmediğimiz tipleri tecavüz edilmiş ördek gibi çekiştirip sene sonuna açıklamaktı.Şimdi bunu neden söylüyorum çünkü okulda bir cacık olduğu yok.Dershanede oluyor ne oluyorsa.

Yine dershanedeki bir kurbanın götüne koymuş bulunmaktayım. Hatırlarsanız benim Türk Dil ve Edebiyat hocam Bursa'nın ağır ibnelerinden çıkmıştı.Benim odunlar kralıda bunun üzerinden geçmişti.Zamanında çok peşinden koşmuşlar ama şuan kimsenin sikine taktığı yok ama o kendisini hala bulunmaz Hint kumaşı sanıyor enayi.

Yine karga bokunu yemeden önce uyanıp bi telaşla evden çıkıp ayakkabılarımı durakta giydiğim bir sabah.Akşamdan kalma fahişeler gibi dershanenin yolunu tutuyoruz Jill ile.Ertesi akşamın etkisi de var tabi çünkü Kıyamet bir daha yüzümüze bakacak mı,bakmayacak mı onu düşünüyoruz.Ben bir yandan da gece Tekyön'e giden odunlar kralına telefonda saydırıyorum.(tekyön: İstanbul da bir gay bar.)Uyuşuk uyuşuk yürüdüğümüz için dershaneye geç kaldık iyice.

Dershaneye vardık derse girdik vesselam.Tenefüs zili çaldı ben Kıyameti'nin yüzüne bakamayacağım için çıkmadım hiç.On dakika dayanamadım bende çıktım.O her zamanki gibi terasa çıkmıştır düşüncesi ile attım kendimi sınıftan dışarı nitekim öylede olmuş terasa çıkmış.Terasda da bizim hoca var.Çok pis ikilemde kaldım.Kendimle cebelleşirken benim yan komşum olan otuş beş yaşındaki kadın beni kolumdan tuttuğu gibi doğru terasa çıkarttı.Yeni koliden çıkmış gibi halsiz olan bedenimi ufacık kadının savurarak terasa çıkartması tesadüf değil birinin beni zorlamasına ihtiyacım var çünkü ben hard seviyorum.Neyse gelgelelim
yukarı çıkmamız bir şeyi değiştirmedi.Kıyamet karşıda bakıyorum oda bakıyormuş Jill öyle söylüyor.Jill de ortalığı kızıştırıyor. Bizim kıvırcık saçlı Amy Winehouse'ye benzeyen arkadaşımız Amy'i biliyorsunuz.İşte bu kıvırcık arkadaş neyse kötü bir şey söylemeyeyim iyi kız ama hocanın eşcinsel olduğunu bildiği halde hala yakışıklı falan die hayranlık duymaya devam ediyor.İşte o hocayla konuşurken hoca bir anda bizim olduğumuz tarafa doğru baktı.Ne oluyor die gittim -ne olmuş kii.- die bi şirinlik yapayım dedim götümde patladı.Yok bişey seni ilgilendirmez gibi bir bakışın ardından hoca çekti gitti.

Nasıl içime oturdu o bakışı varya.Yüz ifademden nasıl acı çektiğimi anlarsınız.Zaten sinir oluyorum benim odunlar kralıyla yatmış orospu birde düğün muhabbetini biliyorsunuz zaten.Eğer unuttuysanız'ortalık orospusu olmuş namustan söz ediyor pezevel' yazımı okuyun.O akşamında birikintisi var tabi.Ben hiç dururmuyum durmam.Direk bu durumu odunlar kralına anlattın ne yapalım edelim falan.Sağolsun hemen hocanın numarasını buldu dedi hocana sor bakalım bu numara onunmuymuş.Dedim büyük bi zevkle.Dershane
bitti biz Jill'le çıktık yemek yedik tekrar dershaneye döndük.Terasa çıktık,test falan çözüyoruz.Jill'e dedim -ben yapamayacağım- Jill de gazı veriyor tabi.'korkak yapsana işte malzeme çıksın,hem zaten sinir oluyordun,sen yapmıyorsan ben yaparım bak' , gibilerinden. Benim kalbim nasıl atıyor ama odunlar kralını görünce bu kadar atmıyor kalbim.Göt korkusuna geldim herhalde. Kafamda düşünüyorum ya beni dershaneden attırırsa falan.Sonra dedim -babasını sikerim böyle işin yapayım anasını satayım o bakışı ona yedireceğim.-Verdim kendime gazı. Jill'e dedim'sus dersine çalış sakinleşmem lazım yapacağım izle ve gör.'

Zil çaldı.Benim başladı elim ayağım titremeye.Jill de kolumu mosmor yapmakla meşgul.Heryerim uyuştuğu için bi bok hissetmedim o ayrı birşey.Birde tek çekindiğim konu karşımızda Kıyamet ders çalışıyor.Beni iyice yanlış tanısın istemiyorum falan.Yapacağım dedim bir kere yapmam lazım diyerekten.Öğrenci zilini bekledim.Düşünüyorum öğrenciler girsinde öyle sorayım numarayı çünkü bende laf sokacağım öğrencileri duyup rezil olmasın.Yine nasıl ince düşünüyorum.Dakikalar geçti artık dayanamadım ellerim ayakkarım
titreyerek kalktım ayağıya  anne annem gibi yuruyorum hocaya doğru.
-Hocam bu sizin numaranız mı?
-Evet,nerden buldun?
- ESKİ SEVGİLİNİZDEN ;)
-Kimmiş o eski ssevgilim ayrıca sen benim eski sevgilimin kim olduğunu bilmiyorsun.
-Fazla bişey diyemem sadece sordum ayrıca emin olmayın bu kadar hiç birşey göründüğü gibi değil.
-SAnmıyorum bileceğini
-Merak etmeyin size bi zararım dokunmaz.
-Benim kimseden korkum yok!
-İyi dersler hocam ;)

Ve hoca direk telefonuna sarıldı.Birilerini aradı kesin eski kırıkların

2 yorum:

  1. şahsen bana böyle bir şeyin yapılmasını istemem zira eşcinselliğin bizlere karşı bir koz olarak bir şantaj olarak kullanılmasından nefret edip aynı şeyi bizlerin yapması ne kadar doğrudur tartışılır

    YanıtlaSil
  2. benim amacım şantaj yapmak değildi sonuçta ondan bi beklentim yok ben sadece belki bildiğimi bilirse dik dik bakmaları ve gereksiz laf sokma çabaları biter die düşünerek size bi zararım dokunmaz demiştim.ayrıca eşcinsellik şantaj olarak kullanılacak bişey değil.

    YanıtlaSil