6 Kasım 2012 Salı

Esrarlı gözler.... Jack


Merhaba dostlar...

Böyle gazino şarkıcılarının şarkıya başlamadan önce söylediği laf gibi -merhaba dostlar.Sıradaki şarkı dünyayı durdurup inmek isteyenlere gelsin - der gibi başladım çok şaçma salak oldu.Neyse saçmalamamaya kararlı bir şekilde yazıma başıyorum.

Çok monoton geçen hayatımdan sonra benim pezevenk babamın kopyası olan abimin evde bulduğu parşomen kağıdı ile başladı  herşey. Kendisi elindeki parşomen kağıdını bana göstererek -bu esrar kağıdı ne arıyor bu evde- diyerek bana suçlu suçlu bakması ona olan nefretimin üstüne cila oldu.Annemin yanında söylemesi tabi olayları daha çok karıştırdı.Annem biraz evhamlıdır.
Eşcinsel olduğumu öğrendiği zaman ben annemin gözünde tertemiz pak bir çocuk olmaktan çıkıp sadece götümü siktirip göt siktiğim için herşeyi  yapacak bir tip haline geldim.Tabi esrar içme ihtimalim onlara göre daha yüksek.Bir şekilde kafamdan savıp surat yaparak yatmış olsamda annemin içindeki kuşku bitmemiştir ve bitmeyecektir.Üstüne daha çok  şeyler eklenir hatta.

Nitekimde öyle oldu.Bu olaydan sonraki gün evde kayıp olan 50 liranın sorumlusu ben oldum.Yine aynı suçlu bakışlar.Yine aynı tavırlar ve yine aynı Jack her boku yiyebilir bütün şuçların ibnesi düşüncesi.Artık susmaktan yorulmuş olacağım ki bir anda -evet parayı ben çaldım çünkü siz bana esrar parası vermiyorsunuz-diyerek yalan söylersem belki öyle bişey yapmayacağımı anlarlar die bağırdım.Annem  fil kulağı kadar buyuk yer kaplayan ama ip ince olan vicdanını sızlatarak konuyu kapattı.(Ne kadar güzel benzetmeler yamıyorum lan :D).Olaylar hep ard arda gelişiyor.Bunları olayları kafaya takan ben bir sonraki gün baş
ağrısından ölmek durumdaydım.Genelde kafama taktığım zaman oluyor.Aslında gereksiz bişey çünkü ailemin ne bok olduğunu  biliyorum.Hem anne tarafında  hayır yok hemde baba tarafından benim kendi anne ve babamdan hayır beklemem çok saçma olur.Annemin yinede hakkını yiyemem tabi kadın uğraşıyor ama bi yerdende sıçıyor her şeyin içine.

Neyse  benim baş ağrım uyumadan geçmez.Dershaneden erkenden çıktım geldim Jill'i ikna edene kadar canım çıktı.Dershanede kalalım da kalalım Sinan var ya ondan herhalde.Eve gidip yattım.Akşam saat 10'a doğru yemek yemeğe falan uyandım.Annem baklava yapmış,kek yapmış kendını affettirmeye uğraşıyor. Abimde gitmiş kola almış kolayı çok sevdiğimi biliyor tabi.Soğuk bir şekilde teşekkur ettikten sonra yattım zibardım yine.


Bi güzel afiyetle yedim ama neye yarar onca sey yapmışsınız sıçmışsınız ağzıma neye yarar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder