2 Nisan 2015 Perşembe

Seni pezevenklerin elinden gittim aldım -Jill


Önce alakasız bir şarkıyla giriş çünkü jill olmak bunu gerektirir


Selam kaşarlar

Şuan eminim çok coolum ;))

Uzun zamandır götlek götlek gezinmekten bir şey yazamadım, i know, i know tembelim fekat bu yoğunluğun bir getirisi.
Yaşanmışlıklar artınca da haliyle içimden içimi dökmek bile gelmiyor. Bir de büyüdük, götlü göbekli yazamayacak kadar götlendik, göbeklendik.

Sanırım hayatım erkekleri anlamaya çalışarak geçecek. Aslında hayatım geçmiyor da geçiriyor.

Kendimde daha önce hiç fark etmediğim bokun gözyaşları tadında bir şey keşfettim. Aslında en başta herkesten hoşlanıyorum. Yani her yeni insan yeni bir hoşlanma. E buraya geldiğimden beri kaç kişiyle tanıştığımı sayamadım. Haliyle beynimin içinde bir duygu sikertmesi yaşamam normal.

Hal böyle işte. Orospuluğumda cabası. Her defasında kendimden utanacağım şeyler yaşıyorum.

Hele geçenlerde bir göte gelmişim ki sorma.
Bizim Şakirt’den ayrılınca ben baya boşluğa düştüm. Etrafta nasıl aranıyorum. July var bizim apartta sığ bir arkadaş, bir gün onunla kafaları çekmişiz. Mutfakta sallana sallana milletin yemeğinden tırtıklıyoruz. O sırada çirkin bir çocuk –adı İbo- Feysbuktan bana yazmaya başladı. July yatağa yattığı gibi sızdı. Gece boyunca – en azından sızıncaya kadar- konuştuk. Çocuk içkili kafayla bile nasıl çirkin geliyor gözüme ama  yine de ertesi gün buluştuk.
Bu kez de çocuğu beğendim. Tabikisi salağım. Çocuğun gülüşü çirkin, zayıflıktan yüz kemikleri ortaya çıkmış ve İbrahim Tatlıses gibi saçları var. Birazdan ayağında kundura diye çığıracakmış gibi giymiş.
 
Galiba benim ilk hatam LİBİDOM.

Arzum diye bir kıza takmış kafayı. Aralarında tekrar bir şey olamayacak kadar uzaklar ki zaten kız internet aşkı. ( Çok  ezik dimi? Evet,bence de.)
İlk geceden aramızda bir şeyler oldu. Çocuk inatla Sevgili düşünmüyorum diye ingildiyor.  Gerçekten erkekler, bu kadar salak olamazsınız. Sadece fuckbuddy arıyorum demenin kibarcası değil bu. İnanın kalbimizi daha fazla kıramazsınız. (vol1) İbo burada sadece bir günah keçisi. Sizi gidi köftehorlar!

Tam bir hafta bunun evine girdim çıktım. İbo ise duygusal boşluğumu klozet gibi kullandı. Yakalanmış her samimiyet dürüst olmayı gerektirmeyebilir. Ben bunu biraz geç anlayanlardanım ve her nedense anlamama rağmen uygulayamayanlardanım.

Kısacası İbo’dan hoşlanmıştım ve bunu ona söyledim. Bilirsiniz; ben boşboğazın biriyim. Başkanım ihi ihi size sahip sesleniyorum. Çeneme sahip çıkalım ihi ihi.

Bir hafta görüşmemeyi teklif etti. Bendeki burukluk, kalp sancısı, yavru köpek bakışları boşa. Öhüöm! Tekliflere açığım beybi.

Standartlara uygun yaşamıma devam ederken  yedi belki de sekız günün sonunda July ile kırtasiyenin birinde gezinirken İbo’dan bir çağrı geldi. “Çay demledim, gel.” Bu çağrıya kulak veren Jill; July’i de alıp gider. İbo’nun Onur adlı arkadaşı da oradadır. Salak salak geçen üç saatin sonunda bir parti planlayarak oradan ayrılırlar.

Hikaye burada bitmez; kahramanlarımız 70’lik vodkayla İbo’ların eve gider. Gitmeden evvel July’nin gazını alan Jill, ismini parti koydukları o şeyi herkesin burnundan getirmeye yeminlidir. Herşey siktiğimin yerinde kusana kadar içip –lanet olası iki bardak vodkayla bu mümkündür- siktiğimin yurduna kafası güzel gidebilmektir.

İçeriye giren bir kız her şeyi bok etmekle kalmadı, cidden bok etti.  Sarı kafa ve oldukça sayko görünen bu kız sevgilinin yanında bizi görünce sinir krizlerine girmiş. Tövbe de! Yan gözle bakmadım gız !
İbo’da başladı bana ayar vermeye. Uslu otur, düzgün dur. Halbuki sırtım duvarda bacaklarım önümde toplu oturuyorum. Fıttırmak bu işin fıtratında gardaşlarım. Oradaki bi sürtüğün egoları tatmin olsun diye ben hanım moda giremem. Kaldı ki o kadar erkeğin içinde uslu uslu oturup konuşulanları dinliyorum.

Bunlar gitar çalıp şarkı söylemeye başladılar.  Bizde nerden bulduk o anki kafayla anlayamadığım kartlarla pişti oynamaya başladık. Ölesiye nefret ederim o oyundan. Sayko’nun sevgilisi bana bir kızdı tam kızdı. Kalkıp dövmediğine hala daha şaşıyorum. Çocuğa yaptığın müzik mi diye bir bağırdım. O an gözlerindeki alev götümü tutuşturmaya yetti.

Olaylar baktım tatlıya bağlanmayacak. Nasılsa bir daha nereden göreceğim bunları diyerek özür dileme girişiminde bulundum. Eziklik sınırlarını o gece zorladım sanırım.

Sonra tuvalete gitme bahanesiyle yan odada Ozan adlı bir mühendis adayını buldum. Arabeskler arasındaki en berbat şarkıyı açtırıp söylemeye odanın içinde bir oraya bir buraya sallanmaya başladım. İbo yanıma gelip “ Gittiler artık gel istersen” diyene kadar sallandım.



Keşke herşey başladığı gibi bitse
xoxo
Jill

Mantıksız bir resimle son buluş çünkü neyse biliyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder