20 Ekim 2018 Cumartesi

211117

Hava yağmurlu burada ve biraz sopuk.
Üstümde battaniye var , etkisiz. İçim üşüyor anlıyor musun ?
Uyumak üzereydim radyoda çalan şarkı mahvetti birden. Sesini duymak istedim. Arayamadım. Aramak istedim ama olmadı .

Yarın gökkuşağı çıkar mı dersin ? Çıksa altında olur muyuz dersin ?

Hava  şiddetlendi iyice. Gök gürültüsü oldu etraf aydınlık. Tıpkı aklıma gelince gözlerimin parlaması gibi. İnan gözlerimdeki parlamanın fırtınayla bi alakası yok. Saçmalıyor muyum ? Olsun ben havadan söz etmeye devam edeyim.

Bugun hava güneşliydi, bir anda açtı güneş oysa kapalıydı bir iki dakika önce . Bilirim yapar arada böyle şeyler.

Nasıl ısınır insanın içi. Bi sıcak çorba , belki sıcak çay, kahve ya da içimde kollarımda gözlerimde büyüyen sen . Nasıl ısınır insanın içi.

Önümüz kış. Gerçi Ekim hiç bu kadar üşütmemişti beni .Son bir haftadır böyle.

Lan neden uyumadım ben . Konuşşsak çok güzel olurdu. Ne konuşşsak mesela gerçi farketmez .

Neyse....

Tarif edemediğim çok şey var . Geri döndürmek istediğim , Tekrar yaşamak istediğim şeyler  ve elimde kalan sana dair tüm güzel anılara sarılmak istediğim. Pişmanım. Çok pişmanım. Olmamalıydı böyle.

Neyse.

Çok özledim seni. Bu kadar . Sadece özledim anlıyor musun  ? Herşey geçer de sen geçme benden ...

11 Ay önce bugün. .Kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder