22 Ekim 2018 Pazartesi

Sen kal , senden kalmasın

Bir kaç kadehin çözmeyeceği hiç birşey yok bence . Nasılsın bi kaç kadehin çözemediği sevgilim . Deli gibi seni aramak istiyorum . Böyle keniklerimi Kırana kadar sarılmak istiyorum . Çok mu bencilim bilmiyorum ama senin beni sevdiğini duymak istiyorum . 
Lanet pşsın lan bir hata yaptım . Tek basıma öı yaptım bunları . Kğfüt etsem üstüne Alınır mısın açana ? Alınma derdim kendimle .

Ben benim ağzıma sıçayım. Kendime olan saygım berde benim ? Nerde kendime olan güvenim . Nerde şannnnnnn 

Lanet olsın ua , nasıl bu kadar öfkeli olabildim . Nasıl bu kadar çekilmez oldum .yıkıldım ya . Kafayı giyeceğim herhalde . Ya da yemem bilmiyorum . Her halde birdaha üzgünken  içmemem gerekiyor . Eğlenceli bir insandım ben ya . Şuan idrar torbam ağzına kadar dolu ve yaptığım her hangi bir eylemi durdurmadan be sorgulamadan yapmaya devam ediyorum . Eğer yazı yarım kaldıysa İnan’ın ayılmıskmfır . Bi yandan da ayılmak istemiyorum . Pek umrunda olmuyor galiba böyle seyler . Ya da oluyorda da haberim olmuyor . Çok korkuyorum sana kötü seyler söylemekten 

Bende böyle bir insanım herhalde . Kafam taşak gibi ama ne bu şimdi . Yapma amq böyle . Kötü ni insan mıyım ben ? He söyle lan bana kötü bir insanmıykm . Gökkuşağımın alrında yalnız olmaktan , cebimin olmasından ilgilenmiyorum . Çok mu şey istedim ua . Sevdiğim saydıgım , sevildiğim sayıldığım birisi pşsın istedim . Zamanı gelince arkadaşlarımla dışarı çıkayım istedim . Göğsümü gere gere çok seviyorum ulan diyeyim . Arkadaşlarımla anlaş . Bizi kıskansınlar örnek alsınlar iisyedim . Mutlu olayım istedim . Dans edelim istedim . O kızdığın gay çlıpleri dışında merde dans edebiliriz söylesene bana . Ön yargılı olma bu kadar . Neden böyle dediğimi bikşiypejm şuan ama . Bi dk inmem lqxım metrodan geliyorum hemen 


Evet merde kalmoştık. 

Yarım kalmoştık . Kafam güzel ama hala güzel konuşuyorum ha . Senden bahsedihğeım çünkü . Bak yine yaptım . 

Yine durun durum bildireyim . Altıma işeyeceğim galiba . Bu şarap da çok kötü birşey ya . Etkisi sonradan çıkıyor . Ben size söylemiş miydim bal ayısının beni şarap içme bahanesiyle kandırdığını . Aslında kaldırmak değil di de o da bana bj şekilde yürüdü . Çünkü ilk gece omdan gazla şarap içmiştim.
Müzik sesi kısıldı zannettim meğerse diğer kulaklığı çıkartmışım otobüsün sesini duyayım diye . Hafifi sarhoş olabilirim ama ağtal değilim . Ne dinlediğimi merak Edenlete söyleyeyim . Ru paul playlist hangisi bilmiyorum ve şuan bakamayacağım . Çünkü bu bloğu telefondan yazıyorum be aklımdan geçenleri aktarmaya parmakları. Yetmiyor . 

Ne desem başka dur bakalım . Hangisini söylesem de yarın öbür gün bal ayısı bunları okuduğu zaman sen böyle böyle yazdın sarhoşken bunlar gerçek düşüncelerin deyip beni haksız çıkarmasa diye düşünüyorum . Herhalde şuan böyle demez . Evet siz mutsuzluğumla mutlu olacak olan götler ayrıldık terketti beni . Hırnet kullanıyorum diye . Sor bana neden kullandın diye sor ? Sormazsın çünkü siz  insanlar yargılamayı çok seversiniz . Hssilyir spotfy de reklama girdi . Üyeliğim bitti galiba . Neyse ne çaldığını unutamıyordum Çünkü ne dinlesem senin yokluğunu unutturmuyor . Ayrıldık şan işte ayrıldık . 11 ay netdrn baksam 1 yıl gitti yanı . İyi ya da kötü bitti yani . 

Dur su hırnet konusuna gireyim . Ne var şu şanet uygulamada . Çok insan yazdı . Millet gerizekalı çünkü ‘ bi kaç insanla sadece sex istediği içi dalga geçtim . Çoğuna cevap nişe vermedim . İki kişiyle konuştum sağolsınlqr onaltında beyni vardı . Hele bir tanesi vardı dalga ilişkimden bahsettiğimde ilişkimin bittiğimiz vs söyledi . Sikimde oldu öı asla . Ne yaşadığımı ben biliyorum çünkü . He bu arada bal ayısı arkadaşlarının hprnette devamlı baikaşarından ilgi ekleyen ve dikkat çekmek için orasını Buradıbk açan insanlardan hiç bir farkı Yok . Özellikle o sağlıkçı öı diyeyim , eczacı mo diyeyim ua da ne diyeyim bilmiyorum. Sen anladın işte . Giç biri umrumda değil . Söylediği şeylerde . Ne mutlu ki söylediklerine rağmen Benmlr konuşuyorsun . 

Seviyor lan beni . Nefret de ediyor biliyorum . Olsın nefret askın kırışmış halidir . Polllıyanna oldum yine bak görüyor musun ? 

Kimin geçmişinde ne yaşadığı önemli değil . Ben başkalarının ne yaşadogouşa ilgilenmedim çünkü hayat benim , senin deneyimin seni nasıl etkilediği bilinmez ama belki beni ilgilenmeyecek . Hatta hoşuma bile gidebilir ne biliyorsun . Denemeden bilemezsin . Bende öyle düşündüm ve yaşayabileceğim jet şeyi yaşadım . Açık ilişkiye varana kadar . Fşstğnh bile yaptım birine . Denedim ettim be deneme aşamasındayken , öncelerde hoşuma giden birşeyin karşıma çıkması ile darmadağın oldum . O da ney tatbiki sabit bir ilişki . Çok güzel birşey ua . Sevgilisin . Arkadaşsın . Yediğin içtiğin ayrı gitmiyor . Kaygılanmıyorsun hiç birşeyden . Kaygılandıran tek şey ayrı kalmamak . Kalma ihtimalin . 

İşte öyle olmuyor bazen . Kaygılandıran şeu gerçek oluyor . Ve karşı taraf bir anda seni terk etmek istiyor . Hafi aradan 1 2 saat geçiyor ve barışıyotsun ama içine kurt düşüyor . Aradan zaman geçiyor ve mesafe giriyor . Hiç sorun olmayan mesafe bir anda korkuya neden oluyor . İlgisizlik oluyor sana karşı . Yanlış anlamalar , eşlisi kader konuşmamalar . Ha bir de internete geçmişte yaptığın birşeyin ortaya çıkması tuz biber oluyor . 

Sen olsan ne yaparsın . Devamlı doğru bulmadığı ilişkinin sorunlarını arkadaşına anlatırmışım ? Ya da yasak ve ayıp olduğunu düşünülen bir ülkede yaşıyorsun . Kime anlatırsın kız arkadaşına mı ? Yaşadığın her ilişkninim gelecek olmayacağını düşündüğün arkadaşına mk ? Gerçi onun gelecek anlayışı evlenip çocuk doğurmak olması ama olsun . İyi kızdır . Bi dk dik yokuş iniyorum devam etcem . Düşüp bi de yakışıklışığdan olmayayım . 

İndim . Sırf var ya bunlaro onu aramayacağını söylediğim için buraya yazıyorum . Başka türlü içimde patlayacak . Ağlamak da istemiyorum artık . Yarımda psikoloğa gideceğim . 

İkili iliskilerin hep bok çünkü . Bi dk eve giriyorum şimdi PC ye geçeceğim . Hem yazım yanlışlarını düzelteyim . İlk önce işeyeceğim .

Hello , tıvaleyteyim . Burdan yazayım . PC’ye geçemeyeceğim galiba Çünkü yengem be abim haşa uyumamış . İçeri gidersem de içtikin arkasına sıgınıp yazamam . Hiç içmemişim gibi davranmam lazım . O zamanda ayılırsam yazdığım herşeyi silerim muhtemelen . 

Durum bok gibi yani anlayacağınız . Yazım yanlışlarına lütfen dikkat etmeyin . Çok uzun yazmışım şimdi baktımda . Uğraşmayacağım . Gargara yapıp içeri gitmem lazım ve alkol etkisini bitirmeden uyumam lazım çünkü başka türlü rahat oluyor . 

Son olarak , bal ayısı bok gibiyim anlıyor musun ? Yarım kaldım , sensiz kaldım , kendime bile faydam Yok şuan gerçi . Sensizim işte . Kızgınım sana hala sesini duymadığım zamanlar , seni çok seviyorum. Seninfr beni sevdiğini biliyorum . Bugün sadece hoşuna gitmeyecek birşey yaptım ve o giymeme istemediğin gri esopgmanı giyip gittim Jill in yanına . Haberin olsun . 


Hepimize iyi geceler , sevgiyle kalın eğer bulursanız , bulduğunuz zaman da benimki salak dalak şeyler yapmayın . Hadi by

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder