25 Ekim 2018 Perşembe

Hallere bak hallere

Boyle bi garibim ya 
Hani yagmur yagmasi beklenir ama bir turlu yagmaz . Havanin kapali olmasi icin hic bir sebep yoktur aynen oyle. Ne yagmur yağabiliyorsun ne güneş açabiliyorum. Şimşek çaksam yine iyi . Gökkuşağı zaten hayal . 

Ağlamak geliyor içimden . Ama alacak yas da kalmamış gibi . Gülsem diyorum ee ortada bir sebep Yok . Karambole bir hayat düşün . Hedeflerim var istediklerim var , uğraşacak hal Yok . Uykun var ama uyuyamıyorsun . Sabah kalkman lazım ama mecalin yok . Böyle birşeyler var içimde tarif edilemeyen . 

Başkasıyla konuşmakda gelmiyor içimden . ( evet keşke zamanında gelmeseydi de yüklemeseydim )

Neyse . Hakaret etmeyeceğim artık kendime . Psikoloğa gittim Salı günü . Kadınla birkaç cümle konuştuk 600 sorulur bintest verdi elime . Bilin bakalım sorular nasıldı . Cogu ayniydi . Tedirgin oldugum sorukar da vardi . Cunku  jendine itiraf edeyecek kadar iyiydi  çoğu da hep yanlış geldi bana . Çünkü benim aklıma uygun değildi . Çözmem hereken birşey de bu herhalde . Bana uygun gelmeyen şeyleri kabul etmem gerekli gibi. Zorunda hissedince birşeyler garip bir hal alıyorum . Acayip bir insanım herhalde .

Bu kadar . Hayatımda başka extrem bir durum yok , İngilizce konuşma klübüne gidiyordum . Ona da gitmiyorum artık . Gitmeyeceğim de . Başka şeyler bulurum diye düşünüyorum hadi bakalım . Yazasım kaçtı . 

Selam olsun kasvetli havaya , selam olsun sana , iyi akşamlar .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder