17 Temmuz 2019 Çarşamba

Paradoks..


Yıllardan bir gün diye başlayan cümleler var içimde   son zamanlar. Yazmaya başlasa yazacak çok şeyim ama anlatsam da bi boka yaramayacağını düşündüğüm şeyler var .Hayatım hiç olmadığı kadar düzgün ilerliyor ama doğru mu gidiyor yanlış mı gidiyor hiç emin değilim .

Özlemini çektiğim çok şey var birde eskiden özlemini çekmediğim ama şuan özlemini çekmek istediğim ama özlemini çekemediğim için üzüldüğüm şeyler de var . Her duyduğum acıklı ve güzel hikayelerde birkaç kelime yüzüme çat çat vuruluyor ve bir aydınlanma yasıyorum .

Her zaman ki gibi çok şey oldu çok şey gelişti ve çok şey gelişiyor . Hangisinden bahsedeceğimi bilmiyorum  ki gerçi bahsetsem de bana ne faydası olacak havasındayım . Bursa’ya döndüm bal ayısını arkada bırakıp , kedimi başka bir yere bırakıp sırf yapmam gereken bazı şeyler olduğunu düşündüğüm içindi . Gerçi yapmak istediğim her şeyi yaptım . Annemle bir nebze olsa aramı düzelttim . İngilizce kursuna gittim . Alese gitmek istiyordum ona hazırlandım . Yamuk olan burnumu yaptırdım . Planları tek tek yerine getirdim . Getirdim de içimdeki bazı şeyleri halledemedim galiba . Yani şuan hepsini yaptığım için bir amaçsızlık var bende çünkü yaklaşık 7 aydır  falan beklemekten başka bir şey yapmadım  ki o zamanlar uğraşımda vardı . Şuan bir uğraşımda yok o yüzden sadece bekliyorum ve bu beni aşırı yoruyor. Eskisi gibi biriyle konuşayım derdimi anlatayım aman şu olsun bu olsun gibi şeylerde gelmiyor içimden . Blog yazama sebeplerimden biriside bu . Yalnızlaştırdım iyice galiba kendimi bazı şeylerden . Eskiden yalnız kalmaktan korkarken şimdi kendimi yalnızlaştırıyor olmam da ayrı bir durum tabi 😊 hayatın cilvesi işte geç gelem bi aydınlanış . Kendime laf sokmayı bırakıyorum artık çünkü elime bir şey geçmiyor . Geçmek zorunda değil . Yahu yaptığımız bazı şeyler aynı sonuçlanacak diye bir şey de yok . Bazı durumlar umduğumu gibi gitmeye bilir  Belki de böylesi daha iyidir . Zamanla anlanacak bir şeydir . Yaşamadan öğrenemeyiz.

Üniversiteden sonra riske attığım her şeyin bir nedeni vardı . O nedenlerin hepsi gerçekleşti ve riske attığım şeylere dönüp bakıyorum ve zaman zaman acaba mı diyorum . Bunu ne zaman  diyorum , yalnız yaşaya arkadaşlarımın evine gittiğimde kendisine kurduğu yalnız güvenli alanların güzelliğinde acaba mı diyorum . Yolda gördüğüm ısırmalık kedi de diyorum . Yada birbirini semeye çalışan iki insanda acaba mı diyorum . Yada bir psikoloğun ‘ şuan ki düşüncelerin  aslında geçmişe karşı kendini çok yıprattığın için oluyor olabiliri mi ‘ dediğinde diyorum . Yani bunlar benim mutsuz olduğum anlamına vermesin . huzurluyum , mutluyum ve bunların hiç biri rol değil . Sanırım doymak bilmeyen ruhlarımız sayesinde hep bir şüphe kalıyor içimizde . ya ben bir şekilde aydınlanmaya başlıyorum ya da yanlış giden bir şeyler var. Böyle de yazınca da acaba kendimi mi zora sokuyorum diyorum  Bu da bende bir paradoks oluşturuyor .

Oluşturuyor da artık bazı şeyleri boş vermeyi öğrendiğim için kendiliğinden çözülüyor .Huzurumun sebebi bu da olabilir . Bilemiyorum ya işte . Bilmek zorundan da değilim .. Karamabole gidiyor bir şekilde . Bakalım görelim  Gelirim yine duygu  patlamasında . Hoşça kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder