14 Ocak 2020 Salı

Beyaz Orıkide

Bu yazıyı yazmak için takma tırnaklarımı çıkartmak zorunda kaldım . Umarım güzel bir yazı olmasını ümit ediyorum .

Garip garip haller ani ani ruhsal değişimler fena halde etrafımda şuan. Ve sanırım naciye bağımlısı oldum . Aslında olmadım da çevremden hep böle şeyler duyuyorum. Aslında zor bir dönemden geçiyorum ve bazı şeyler bazı şeyler için gerekli o yüzden çok kasmamak lazım . Yine naciye içim yazdığımı belirtmek istiyorum . Sonrasında hangi psikoloji içinde yazdığım sorgulanmasın çünkü hatırlamam , şuan herşey çok hızlı değişiyor...

Hala burda yazmadığım birşeyler oldu ve yazarsam herşey cuk oturacakmış gibi ama üzgünüm içinde bulunduğum durumu tam anlamıyla açamam şuan . Sindirmekte hala zorlanıyorum. Bunun bağlantısında olan şeyleri anlatabilirim .Annemin beni değiştirmek için araştırmalar yaptığından ve devamlı cinsellik üzerinden yargılanmak ve sevgiyi ve saygıyı öğretememiş bir ebeveyn olarak duyguları yok sayan bir ifadeyle değiştirilmeye çalışınması var . Allahtan kuzenim var. Gerçekten iyi ki var .

Sonra 6 yıllık arkadaşımın evi terketmesi  benle kavga edip sonra iş yerime kadar söylenmeyecek seyleri söyleyip işten atılmamı sağlaması var. Yaa  en çok da şuan hayatımda olmayan insanların onun hakkında hep kötü düşünmeleri ve haklı çıkmaları sinirimi bozuyor . Neyse bu yaşadıklarımın yanında deve de kulak.

Kimseyle ilişkilenemeyişim ne peki. Kendimi keşfete süreci durdu canlarım . Sıçmışım cinsiyetçilikle mücadele , politik doğruculuk vs vs yeter ben bi kendi burnumu boktan çıkartayım savunurum sonra. E bu durum birazda insan ilişkilerimi etkiliyor. Yeni biriyle tanışmak ölüm ölüm. Ay çok zor geliyor .

Bazı olaylar işte beni geriye götürüyor . Bir kaç sene öncesindeki kafaları ve tramvaları yaşıyorum . Hep aynı zorluklar aynı olaylar ve aynı olacak olanlar . Yaşandı tekrar yaşanıyor , bekliyoruz geçsin diye .

Bu arada sanırım twıtter daha güvenli olmaya başladı benim için blogdan ve herşeyden bağımsız fake bi hesabım var orayı biraz blog gibi kullanmaya başladım sanırım ondan burası boş kalıyor bunnda farkına şimdi vardım.

Başka neler oldu ya , çok hızlı yetişiyorum. Bi de hornetten neden yaptığımı asla anlam veremediğim birşey yaptım. Umarım sakin geçer bu hallerde . Ay istanbul beni çok yormaya başladı.

Gidiyorum ben , AAA bu arada kuir fest için bir kaftan dikmişim akıllara zarar çok yakıştı üstüme . Çok yetenekliyim allammmm.

Sesli blog mu yapsam acaba . Bu ara dönüypr böyle şeyler yeni yeni keşfediyorum . Ay hadi byeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder