4 Ocak 2020 Cumartesi

Dert Yazacaksan Naciye ,

Hey Queersss or without Queerssss,

Bir gün isterim ingilizce blog yazmak. Umarım sadece ingilizce doğru cümle kurmak için düşünecek kadar az derdim olur . Hangisinden bahsedeyim bilemedim yine dolaylı yollardan birşeyler anlatmaya çalışacağım . Naciye den selamlar. Sonra düzelteceğim desem de düzeltmeyeceğim geliş güzel yardırıyorum.

Kafamdaki düşünceler çok dallı budaklı ,Yoruldum artık . Önceden olayları abartıp dramatize ediyormuşum diyorum şuan o kadar yorgunum çünkü .İstemiyorum artık bazı şeyler düşünmek. Derdim sanırım ikili ilişkilere döndü galiba . Biraz temelden ilerliyor ama dur bakalım . Fazla sorumluluk sahibi olup lise zamanına dönmek gibi. Asla cümlenin içeriğini anlatamam anlaşılıyordur umarım . Ulan olaylar olay oldu bilmem kaç sene önceye götürdü beni. Hep aynı sıkıntılar aynı zorluklar o kadar tanıdık ki biliyorsun sonrasında ne olacağını ama hep bi tarafta da acaba mı? bu sefer farklı olabilir hissi. Bi de düşündüm ulan dedi hep aynı olaylarsa bir sonraki adımı böyle yaptıysan böyle yap niye aynı davranıyorsuz . İnsanız so uçta al karşına anlat derdini sakin sakin konuş insanız yani çözülürüz ya da çözülmez. Aslında bazı şeyleride kaybetmeyi göze alamk lazım . Konusmadan önce hep şunu dedim kendi kendime ulan iyi ya da kötü çözülecek . Yani ya onlar olacak yanında ya da sen olmayacak şekilde devam edeceksin .,Çözülmüş olacak ama . Denedim ve böyle oldu diyeceksin ve yoluna devamedeceksin . Artık o kadar çok farklı ve fazla sorumluluklarım var ki , sroumluluklarım güncellenmişken neden dertlerimi ve dert sandıklarımı da gücellemiyorum da dedim kendi kendime.

Bir bağlantım kalmadı şuan birebir ama işte haberleri geliyor bir şekilde. Yine haberi geldi bugun sağolsun iletti kuşcum. Sanırım farklı bir yöne doğru evriliyor . Konuşmam işe yaradı galiba ilemiyorum .Zaman veriyorum vegünlük hayatıma devam ediyorum .

Aslında şuan ergenlik zamanlarımdakş gibi dalga geçip abartmak isterdim bazo şeyleri . Ama gerçekten yoruldum. Şuan ki düşüncelerimde ne kadar az şey bilirsem o kadar içinde olmak zorunda olurum işin . İş yerimle ilgili sıkıntılara karşı , ev arkadaşıla  olan sorunlara karşı  vs vs uzatta uzat.

Ev falan da değiştirmem lazım bu ara, istiyorum yani bir düzenim olsun . Okul bitti, askerlik zaten halledildi gibi ee daha ne  yapayım bir düzen kurup kendime yatırım yapmak istiyorum .

Nasıl tıkandım şuan ya .kafam açıldı yemin ederim devam etcem sonra yine ,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder