7 Ocak 2020 Salı

Keyifliysen Co.

Bütün ayıklığımla geldim tekrardan . Keyifli bir sabaha uyandım sebepsiz o yüzden az dertleşelim istiyorum. Biraz boş da yapabiliriz bilemiyorum .

Hayatımın herhalde en çok saygıyı hakettiğim bir dönemindeyim. Düşünüyorum da ulan nasıl sağ çıktım acaba bazı şeylerden diye . Birden bir olgunlaşma zorunluluğu geldi bana askerlik falan da ortadan kalkınca. Dedim bir düzen kurmalıyım çalışıyorum hala. İstanbul çok yordu beni ya arsızlığa vurdum artık . Gerçi bu aralar doğudan istanbula çalışmaya gelen gurbetçi fantazisi yaşıyorum :) Bir tripler bir trpler anlatamam . Aman neyse keyifleniyorum yine de.

Neyse şimdi size birazcık annemden bahsetmek istiyorum . Konu buraya nasıl geldi diyecek olursanız yani depresyona girmeye meyilli olduğum zamanlar dedim ki yahu  belli bazı şeyleri iyi ya da çözeyim . İyi olmasını ümit ettim ama öyle olmadı . Konunun ne olduğunu söylememe gerek var mı acaba bilemedim . Kadını aldım karşıma .İstanbula çağırdım bi de , kuzenimin yanına gitti bende işten çıkıp yanına gittim . Dedim bir iki duman çekeyim sakin kalayım yoksa aşırı fevriyim iyi kid eiçip gitmişim nasıl konuştuysam sevgili anneciğim bu konu hakkında bazı insanlara danışmış .Benimle konuşmuyor ama kuzenimden alıyorum haberlerini . Neyse konuşmanın içeriği aynen söyleydi . ' İstanbula geldim ,belli başlı sıkıntılar yaşıyorum . Yakın dostlarım zannettiklerimden de kazık yedim annecim , hep arkadaşlarına değer veriyorsun aile kavramın yok diyordun , ben düşündüm oturdum madem öyle bu zor zamanda aile olarak yanımda olacak mısınız ? Çünkü ihtyacım olduğu bir dönemdeyim ama çözmemiz gereken bazı şeyler var biliyorsun ki bunları çözüp düzgün bir ilişkimiz mi olsa acaba . Yani ben depresyona girdiğim zaman dertleşeceğim insan sen ol , kabul etmek zorunda değilsin bazı şeyleri onları zaten ben kabul ettim bunu kabul etmemenide kabul ettim ama en azından bu konu hakkında konuşabilsek , yorum yapmasan da dinlesen , yargılamayacağını vs bilsem çok kolaylaştırıcı olur benim için ' Gibi sakin bir konuşmaydı . Aslında çok da dokunaklı konuşmuştum ama neden yolun açık olsun dedi anlamadım :D Neyse arsızlığa vuruyorum yine . Bir kaç gün bunun  kara kara düşüncelerini yaşadım . Muhtemelen ara ara da yaşayacğım ama olsun iyi ya da kötü çözüldü konu. Yani şimdiye kadar da yanlız hallediyprdum bazı şeyleri şimdide yalnız halledeceğim .

Bundan dolayı bir olgunlaşma geldi  ve bence en çok saygıyı hakettiğim bir dönemdeyim . Ve üstüne üstlük artık şunu yapıyorum . Doğru olduğununa inandığım şeyleri sonuçları ne olursa olsun yüzleşyiorum . Hemen Dost kazıklarından da bahsedeyim çünkü oda dert ettiğim ve hala sadece bir noktası sıkıntılı olan bir konu .

Şimdi İstanbula bir arkadaşım yaşıyor diye geldim. Bu arkadaş ne eski sevgililerim ne yakın arkadaşlarım ne de kuzenim tarafından pek sevilen birisi değil. Umarım okursun . Zannetiyorum okuyacağını da rezil bir insansın en çok üzüldüğüm şey onca insanın haklı çıkması . Neyse yaklaşık 4 senedir de sevgilisi var . Yani şimdi devamlı telefonda konuşuyoruz Devamlı ulan sevgilisini kötülüyor bana . Bu süre zarfında da başkalarıyla sikişmeler vs hepsinden haberim var . Ama söyle düşünüyorum yani herhalde ayrılacaklar gözden çıkarttı , öyle bi anlatıyor ki bi de aşırı kaos var etrafta . Neyse Ayn evi paylaştık biraz geçti ulan bi baktım kötülediği sevgili dünyalar tatlısı . Bir sıkıntı yok . Bizim çocuk hasta . Hadi giidp başkalarıyla sikişiyorsun kimseyi ilgilendirmezde ulan neden evdekini gelip kötülüyorsun millete . İnsana çaresiz hissettiriyor . Yani en son ilişkisi de tramvatik biri olduğum için bir güvensizlik bir tramva tetikleyici etki olunca uzaklaştım haliyle. O sırada bazı sıkıntılarda ortaya çıktı rezil rezil şeyler . Neyse bunlar artık ayrıldı ( Detaylı anlatamaycağım şimdi çok uzayacak ) Tekrar barıştılar diğeri izmire gitmişti işte geri dönecek falan . Çocuk da o kadar aşık ki farkında değil hiç birşeyden . Dedim insan olarak söyleyeyim . Çünkü tekrar istanbula yerleşmeyi düşünüyor . Dedim canım durum böyle böyle, zamanında böyle hissediyordum , sana söyleyemedim çünkü doldurdu beni sana karşı ama beraber yaşayınca tanıyınca öyle olamadığını anladım bunlarda , bil bunları ona göre gel ben artık bu yükü taşımak istemiyorum . ulan zaten benim ikili ilişkilerim çok kötü bi de sizinkilerle uğraşamam . Bu süre zarfıdna bizim oğlana da dedim , bak ben bu yükle yaşayamıyorum , aramız kötü olabilir ama bunu ona söyle bilsin yeter yani . Bi de ağrıma gitti açıkcası , oh mis gibi git her boku ye ballandıra ballandıra anlat , sonra gel seni çok seveni kötüle . Ne ulan bu bir dünya kurmuş millet yaşıyor güzelce. Düzgün olacak. Bi de .çevremde de böyle dalavereli insanlar olsun istemiyorum ya . Hoş değil yani. Konu başkalaıyla yatması falan değil ha beni ilgilendirmez kimle ne yaptığı , ahlak boyutundan bakmıyorum olaya . Ama yani hiç birşeyin farkında olmayan , saf sevgiyle dolu bir insanı neden kötülüsun değersiz hissettiriyorsun. Derdim bu .
Neyse ilk başka korktum söyleyeceğim arkadaşı da kaybetmek istemiyorum ama söylemem de lazım . Doğru olduğuna inandığım birşeyi sonuçlarını göze alarak söyledim . Sonuç olarak söylediğim arkadaş konuşmuyor benimle neden bu kadar geç söyledim diye . Diğeri zaten rezil kepaze bir kişilik. Olay benim başıma patladı yani . Neyse ki çok önemsemedim yani eskisi gibi sonuçta göze almıştım bazı şeyleri.

Şimdi ki düşüncem de ne kadar çok az şey bilirsem o kadar iyi . Ulan yoruldum ya insanlarla uğraşmaktan . Uzun bir süre hiç birşey yapmak istemiyorum . Dinlenmek istiyorum artık . Yoruldum gerçekten ya . İnsanlarla uğraşmaktan kendime vakit ayıramıyorum artık yeter.

Bugün de böyle keyifli keyifsiz gibi bir halde olduğum için dedim yazayım . Aslında bazı şeylerde yazacağımda Çok da bilinmesini istemediğim ve farkına vardığım bazı şeyler var geçmişe yönelik . Okunduğunu biliyorum . Üstüne alınılır çok da müsait , Biraz toparlayayım yardırırım ona . Şimdilik biraz dinleniyoruz sonra devam .

Bu kadar. Belki akşam yazarım yine birşeyler . Yarın izinliyim ve evde bir sürü vodka ve naciye var . Keyiflenelim , düşünelim , yaşayalım bakalım kendi dünyamızda .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder