26 Nisan 2013 Cuma

Hööööööööööööööööööööö! Evren! Sen beni çok yanlış anlamışsın!!!


Evren bu kez beni farklı bir şekilde becermek istemiş.

Yaklaşık bir ay önce Burak’la –vampir olan değil – mesajlaşmaya başladık ve ben bütün arsızlığımla -yani nasılsa öleceğim değil mi?-  konuyu değişik yerlere çekmeye başladım. Anlayacağınız üzere pek de akıllanmamışım.

Çok basit bir samimiyetten bunu nasıl becerdim bilmiyorum ancak Burak’a karşı farklı bir arzu hissediyorum. Ve ona dedim ki “Yalancıktan çocuk yapalım.”

Samimiyetimiz bir nebze azalmadı ancak benim aylar önce düşündüğümü o da düşündü. “Arkadaşlığımıza ne olacak?” Salak bu çocuk! Sevgili olalım demedim ki…

Bir erkek bunu nasıl düşünebilir ki? Gay olması ihtimali hiç yok! Kusura bakmayın beyler, bu çocuk henüz benim olmadı ama olacak.

Tüm bunlar gerçekleştiğinde samimiyet arttı. Yani artık siz ne biliyorsanız o da aynılarını biliyor. Tabii ki benim hakkımda Jack, endişelenme…

Her gün konuşuyoruz. Yemek yiyoruz, konuşuyoruz, tuvalete gidiyoruz, konuşuyoruz, uyuyorum… Hayır uyurken konuşamıyoruz ama zaten Buraklardan bu sene ne çektim be?!  Bu da uyutmuyor, kitapsız!!

Bir gün yine aynı şekilde geç uyumuşum ve Burak’ı ayartamamanın hüznü var içimde, sabah alarmıyla uyandım.  Zaten bütün gece değişik değişik rüyalar görmüşüm ve bir türlü Burak’la birlikte olma fikrini aklımdan çıkaramamışım.

Uyanır uyanmaz bütün Abazalığımla aklımdan ‘Şimdi Burak mesaj atsa da sevişelim dese’ diye geçiriyordum ki mesaj geldi.

Gönderen Vampir Burak: Günaydın.  Şaşırdınız değil mi? Ben de şaşırdım. İki aydır hiç konuşmadığım biri bir sabah hiç bir şey yokmuş gibi mesaj atıyor ve ben o Burak’ı kastetmemiştim.

“Günaydın, naber?” yazıp gönderdim. Sabahları yataktan çıkmamak da büyük bir direniş gösterdiğim için hala yataktayım ve hazırlanmak için sadece on beş dakikam var. O koca göt kalkıp hazırlanana kadar öğlen olur.


“İyiyim, her şey aynı sadece aklımdan daha fazla seks geçmeye başladı. Sevişek mi ya?”

Hööööööööööööööööööööö! Evren! Sen beni çok yanlış anlamışsın!!! Ben Burak dedim ama önce bir sor hangi Burak diye!

Birden bire uyanmanın ne demek olduğunu o gün anladım. Yataktan kalktım ve inanması güç ama o sabah Jack’i daha az beklettim. Okula gittim ve Burak’a bütün bu söylediklerinin benim umurumda olmadığını anlattım.

Bu olayı da geri de bıraktık ancak Burak bana hala yar olmadı.

Buraklar karıştı dimi?

Evren, canım, bak tatlı tatlı konuşuyorum. Beni rahat bırak!!!

-JİLL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder