26 Nisan 2013 Cuma

ŞAAAAAKAAAA -Jill


“Çok yersiz bir itiraf olacak ama ben sana aşığım. Gay olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım. Çünkü sana bu kadar âşıkken ihtimallerin yok olması beni çıldırtıyordu. Farkında mısın, hiçbir erkek arkadaşını beğenmiyorum. Nedeni hiç birini yanına yakıştıramıyor olmam sevgilim. Seni herkesten çok seviyorum. Yanındaki kızlardan, köpeklerden, kedilerden hatta kedim Osman’dan bile kıskanıyorum. Ben sana aşığım aşkım. Senden vazgeçemem. Seni çok seviyorum.”

Can sıkıntısı ve işsizlik ve biraz da şerefsizlikle Jack’e bu mesajı attım. Eşşek kafalının yüz ifadesini görmeyi o kadar çok görmek isterdim ki. Zaten bana söylediğine göre tuvaletteymiş ama şaka olabileceği hiç aklına gelmemiş malın. Kehkehkeh!

Biliyorum pisliğin önde gideniyim ama o da bana böyle bir şaka yapmıştı. Ve ablanız salak çocuk Jack gibi salak olmadığından yemedi.

“Şaka mısın lan?”

Yok canım Jill’im ehehehehe

“İnanmayacağını biliyordum. Ama saklayamam artık.” İnanın bu attığım mesaj hiç bir şey. Henüz öldürü darbe gelmedi.

“Jill ne diyeceğimi bilmiyorum şuan.”

“Bence biliyorsun. Arkadaş kalamayız. Seni bu kadar seviyorken. Ya ben sana kendimi hep yakın hissettim. Hep beraberdik çünkü. Benden ayrı bir şey yapınca artık arkadaş bile kalamayacağımı düşünüyorum Bu her şeyden daha kötü. Artık görüşmeyelim.”

İşte öldürücü darbe budur. Senden hiç beklemezdim Jack!

“Şaka gibi ne bok yiyeceğimi bilmiyorum hiç aklımın ucundan bile geçmedi yemin ederim hiç bir şey diyemiyorum şu an ya Atakan’a olan ilgin Burak’la konuşmaların falan hiç aklıma gelmedi.”

Ya zavallım Jack’e baksanıza nasılda çaresiz. Şimdi desem nasılsa ikisi de suratıma bakmıyor bari evde kalmamak için benimle evlen de bari annemin ağzı kapansın hemen evlenir. Yaaaazıııık! Ne çekti bu çocuk benim elimden beee?!!

“Vazgeçtim. Alıştırdım kendimi. Unutmaya çalıştım. Olmadı dünden sonra bugün kendimi tutamadım ama hiç fikrin değişmedi. Yapabileceğim tek şey kabul etmek olacaktı. Ama olmayınca olmuyor. Yeteri kadar kabullenemedim. Böyle bir şeyi nasıl kabul edebilirim ki. Bu nasıl kabul edilir?”

Her şeyi anladım. Böyle bir şeyin mümkün olabileceğini düşünmüş ama Goncagül’ün  -eski kız arkadaşı- taklidini yaptığımı da mı anlamamış. Ben nasıl böyle cümle kurarım bir düşün içinde göt yok bok yok bir amk bile yok. Benim cümlem değil bu!!

“Dün ne alaka?” Gerizekalı!! Ben burada ilan-ı aşk ediyorum bu ilanları kaldırıyo, mal!

“Sevgililer gibi el ele… Artık konuşmayalım. Gerçekten. Bu konu kapansın. Daha fazla arkadaşınmış gibi davranmayacağım. Defalarca kavga ettik. Ama hep dayanamayıp konuştum seninle. Bu sefer sahiden artık görüşmeyelim. Sabahta sakın mesaj atayım deme.”

Lanet olsun ki gerçekten el ele kol kola gezinmek bana hiç yaramıyor. Kaç sevgili kaçırmışımdır ben böyle. DAMN!!

“Biliyorsun Jill ben eşcinselim. Hetero olsam neyse diyeceğim ama yok yani yapabileceğim hiç bir şey yok.”

Cümlenin içindeki isyanı fark ettiniz mi? Yatakta gülmemek için kendimi zor tutuyordum zaten. Yastıkları ısırmaktan sabah dişlerim ağrıdı.

“Bunu çok iyi anladım onca zaman içinde. Kendimi eski kız arkadaşın gibi göstermekte istemiyorum. Ama o da aşık bende aşığım. Uzatmak benim için çok kötü olacak. Biliyorum arkadaşlığımız bozuldu ama arkadaş olmaya bile dayanabileceğimi sanmıyorum. Hoşça kal.”

Resmen GONCAGÜL diye bağırıyorum çocuk bu şakayı çiğ çiğ yemek de ısrar ediyo.

“Bir gayın başına gelebilecek en kötü şey bu herhalde evren bildiğin tecavüz etti.”

Haa evren bunu bana da çok yapıyor. Bu da attığı son mesajdı. Ondan sonra sabah okula tek gitmek zorunda kalsam da gülmekten yolun nasıl geçtiğini anladım ki zaten iki dakkalık yol. Yolda giderken müzik dinleyeyim diyorsun. Şarkının yarısına gelmeden yol bitti için iki tur da fazladan atmak zorunda kalıyorsun.

Okulda Jack’i görmeniz lazım. Gözler kan çanağı. Ağlamamış ama ağlasaydı da şaşırmazdım çünkü o mal ağlardı. Benim için herkes ağlar.  Okulda ruh gibi gezindi. Bir Ara Suna’yı yanına gönderdim.

Suna da çok iyi rol yapmış sağolsun. Yani aslında hiç bir şey bilmiyormuş gibi davranmış. Jack de biraz dertleşeyim diye anlatmış.

En son dayanamadım zaten salak salak geziniyordu şimdi salak artı mal artı geri zekalı gibi gezinmeye başlamış, dayanamadım. Gittim söyledim.

Ama dedim ya salak bu çocuk diye bu kez de şaka olduğuna inanmadı. Üff yaa Jack de bana yar olmadı… 
-JİLL



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder