28 Eylül 2012 Cuma

Yalnızlık -.-



Yorgunum, uykusuzum ve bıktım. Çıldırmak üzereyim. Çıldırma sınırına yakınlaştım, finishe doğru koşuyorum. Tabi ki tembellik yapmıyorum. Hani şu yazı yazma konusunda. Ama hayatım o kadar boktan ki yazacak neyim kaldı diye kendime soruyorum.

Her zaman ki gibi -monoton- bir hayata sahip olunca ve hayatında boktan olaylar dışında bir atraksiyon olmayınca uyku eğilimi gösteriyorsun. Kelime dağarcığım git gide küçülürken geriye terk edilmiş bir blog ve yarım kalmış bir kitap kalıyor. Hayal gücümden geriye çocukluğumdan kalan ; insanları çıplak hayal etmek gibi berbat, iğrenç düşler benim yerimde saymamı sağlıyor. Ayrıca İbrahim'i de çıplak hayal etmiştim ve neler olduğunu gördük.

Platonik ve tamamen beynimdeki boşlukların yarattığı aşklar yaşıyorum. Ağlak sonlu filmlere ağlıyorum vs. Sonra dershanedeki denemeden göt gibi bir sonuç alıp hayallerimden kilometrelerce uzağa yuvarlanıyorum.

Aptal Jack'de bir İzmir sevdası ki sorma gitsin. Gitti... ve beni bir başıma yalnız bıraktı. Ellerinde çiçeklerle gelse gene umruma olmaz artık. Gönlümü alması için çoook uğraşması lazııım çoook! -Jill.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder