6 Eylül 2012 Perşembe

Giriş x


Selam boş zamanlarını aylak aylak bilgisayar başında geçirenler! Çay koyun yanınıza geliyoruz. J Bundan böyle bu blog alemenin sonsuzluğunda bizde varız haberiniz olsun.

Ben Jill. Jack kadar deneyimsiz değilim zaten bloğum var bilin yani. Yazıyorum çünkü geri dönüp ne kadar saçmaladığımı görmek hoşuma gidiyor. Amatör değilim falan filan ayağına yatmak isterdim fakat şuan o kadar amatör yazıyorum ki okumadan kapatabilirsiniz. Aman kapatma kardeş ne ediyorsun?

Jack arkamda kafayı bulmuş bir şekilde Pink dinleyip bağırırken yazmam tabiî ki zor olur. Jack aslen eşcinseldir. Kendileri piyasanın en seksi erkekleriyle gezerken benim yalnız olmam tabiî ki de tabiatın bana oynadığı oyunlardan biri. Nasip kısmet meselesi.

Ortak yanlarımız var! Aynı okulda, aynı dershanede ve tabiî ki aynı ailevi sorunlarda kader bize ortak yol çizmiş. Kaderle oyun oynayıp hayatı dalgaya almak, sınav döneminde ne kadar doğru olur bilmiyorum fakat çok eğleneceğiz…

Selam jill’in saçmalıklarını okuyup benim hakkımda ön yargı sahibi olan okuyucular! Ben Jack. Jill bok yesin sizde onun peşinden yiyin..!Bende iyi bir yazarım bikeremm.
Siz benim yazılarımı okumadan  önce neden ön yargılı oluyorsunuz ki. Neyse bağırıp sizi korkutmak istemem :P
Şuan Jill yanımda koca götüyle şunu şöyle yaz bunu böyle yaz diye beynimi sikiyor kız haliyle. (yazım yanlışlarını düzeltmekten yoruldum ne yapayım –Jill) benden çekici bir yazı yazmamı beklemeyin. Çünkü ikinci bir boku  daha yemiş olursunuz..!

Jill’in demin yazmış olduğu gibi aslen eşcinsel olurum daha doğrusu,doğarım.Şimdi bunu yazarak sizi  sıkmak istemem.Çünkü konumuz bu değil fakat bu olacak.

Ayrıca piyasanın en  seksi erkekleriyle geziyorsam benim niye haberim yok.Siz jill'in yedigi naneleri bilmiyorsunuz tabi ama öğreneceksiniz. Tekrar görüşmek üzere çok çok öptük -Jack'n Jill.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder