19 Eylül 2012 Çarşamba

Son Yıl -Jill



Bok gibi bir okul dönemine daha hoş geldiniz! Son sınıfız falan ama bu sene hakikaten bok gibi geçecek inanıyorum. Sonra Jack dün okuldan kovuldu. Saçını o kadar uzatırsa oh olur öyle! Müdür yardımcımız da kel.

Okul hiç değişmemiş. Kız meslek olmuş o ayrı. Ah şu yeni yönetmelikler! Jack'i kız meslek lisesi mezunu edecekler. -Bu espriyi yaptıktan sonra anırarak gülüyorum, salağım valla- Sonra acırım da benim beyaz gitarlı prensime acırım. Kantinciler kralı! O gider diye çok korktum, eee geçen sene az çektirmedik. O da burada. Yani kantine girmek için biraz göt ve ya kanka lazım. Ama ne zaman karşılaşsak bana bakıyo. Biliyorum o da beni seviyo.

İbrahim ucubesi de bizimle aynı okulda olduğu için biraz tedirginim ama dün bana çok güzel atar yaptı, onu görürsem parçalamayı düşünüyorum. Rezil olmak umurumda değil. Tek memeli bir ucube olduğunu herkesin bilmeye hakkı var diye düşünüyorum. Haklıyım ama değil mi?

Haksızım! Biliyorum ama kendimi tutamıyorum. Selen'in hıncını bir şekilde almalıyım. bu beni en aşağılara götürse de.







Bunu Justin Bieber sevdiğim için koydu


Bu seneye bir çift lafım olacak; Senden kurtuluyorum hahahah!















Bunu Telefonla konuşurken güzel çıkmış onun için





Bunu lady gaga sevdiğim için

Bunu çok beğendim eheh


çocukken çok yerdik yaaa

Bunu da Jack kesin izlememiştir izlesin diye koydum.
bunu da.. Ah ne hoş değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder