28 Eylül 2012 Cuma

Yaşadığım en berbat günü yaşadım...

                                                                                                                                                    -Jack'den

Sabah otobüsü beklerken benim o uğruna öldüğüm,sabahın köründe onu görmek için kalktığım evli ama bir o kadar tatlı takıntımı gördüm.

Görmez olaydım.Bir fena oldum.Zenci yarağı yemiş gibi bağırsaklarım birbirine girdi.(Bende zenci yarağına taktım mı ne :P)Onu görünce libidom tavan yaptı herhalde hemen benim odunlar kralına yavşamaya başladım.O geri zekalı,o öküz  hiç oralı olmadı.Bende güzelliğimi aldığım şehire (izmir'e) giderken otobüste başka uğruna  ölünecek biri bulurum  die düşündüm.Çünkü ben kocaman bir aptalım.Allah'ta gördü tabi.Otobüse bir bindim sağım solum teyze.şansıma tüküreyim.Bana şanslı diyen Jill'i saygıyla anıyorum.Gerçi ben Jill'in yanındayken cidden şanslı oluyorum.Şansımın çoğu Jill'e yarıyor o ayrı bir konu zaten.Kimin hakkında konuşsak ya karşımıza çıkıyor yada bir kaç gün sonra Jill'e mesaj atıyor.Jill'in bana katlanmasının sebebi bu sanırım.Yoksa devamlı beynini sikiyorum kızın.Şu çocuk çok tatlı yada yaşadığım. sex maceralarımı ve  fantezilerim hakkında konuşarak.

Seviyorum yinede.Neyse  Jill'in götünü fazla kaldırmanın bir anlamı yok.'Özledim ki' die mesaj atıyorum orospu cevap bile vermiyor.Facebook'a dakika başı girdiğinden adım gibi eminim.

Aslında yazmak yoktu aklımda canım sıkılıyor ve çok berbat geçiyor tatil.Daha fazla saçmalamadan susmak istiyorum.  

Hoşçakalın,dostça kalın...:)


                                         alın size zenci gel de ölme şimdi :P


                                     
                                      İzmir güzel şehir  erkekleri daha bi fena ...




                            bunu Jill için koydum kendisi üstteki  varlığı çok sever ben nefret ederim neyse..

1 yorum:

  1. Sevgili Boku çok arkadaşım Jack! Sen bana 'özledim ki' diye bir mesaj atmadın. 'Çok özledim Lan' diye mesaj attın. (Kaaaapaaak) Sonraaa laan sik kafalı sen bir hafta diye gitmedin mi olum İzmir'e haa? İki hafta demiş bile. Git defol. Kapatıyom olum bu bloğu :D Berkay'da artık gelmiyo zaten. OOOOh olsun!:D

    YanıtlaSil