14 Eylül 2012 Cuma

Ben Ağaç Olsam Lady Gagalar! -Jill

Jack ile mutlu olduğum için mutluyum!

Biliyorum, biliyorum ve kafam da yerinde. Mutluyuz ama sebepsiz. Salak karşımda oturmuş sırf ders çalışmamak için haftalık aptal kız dergisine bakıp duruyor. Kaç saattir burada amaçsızca oturduğumuzu bilmiyorum ama o inatla derginin 3 5 sayfasını çevirip tekrar tekrar okuyor. Mal mı ne?

Maaal...

Dergideki heriflerin ellerini ayaklarını karış karış ezberleyip, karılarında tipleriyle dalga geçiyor, dangalak. Amaçsızlık böyle arkadaş. Nicki Minaj'ı kim siker diye sorup, kimsenin sikmediğine gülmek. Mesela Lil Wayne'nin sikinde dövme olup olmadığını düşünme. Sahi oraya dövme yapılabiliyor mu?

Ne mutlu lan bize! Bravo! Şak şak şak! Hani normalde saalaaz ya mutlu olunca maksimum salaklık düzeyinin üstüne çıkıyoruz.  Ok bay!

Bu resmi Lil wayne'den bahsettiğimiz için koydum:)

bu resmi balonları sevdiğim için

bunuda kedim osmanı hatırladığım için.
sevgili kedimizi aylardır ayşegül diye severiz ama o erkekmiş
bu hiç bir anlam ifade etmiyor

bunu da herkesin canı çeksin diye koydum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder