7 Eylül 2012 Cuma


Jack’den…
Bundan yıllar önce… Falan…

Yok, öyle bir şey. Daha yaşım kaç başım kaç. Gerçi bir sene falan oldu sanırım. Benim Jill’le olan dostluğumuzun nasıl başladığını anlatacağım. Çok sikko bir gündü ya neeeyse.

 O gün okuldan biraz geç çıktım yanımda da Jill. Ben metroya bineceğim o eve gidecek derken benden konu açıldı. Eski sevgilimin bana dönmesiyle ilgili. O hanzoya 8 ay nasıl katlandım bilmiyorum. Sevsen sevilmez, siksen sikilmez o derece işe yaramaz bir varlık.

Sevdim herhalde sevmesem katlanır mıyım? Lan! Ben onun için ailemi karşıma aldım. O beni yarı yolda bıraktı olacak iş mi? O kel kafasından çıkan birkaç tel saçı sikeyim onun.
“ On sekiz yaşına gireyim o elbet arayacak beni!” dedim. Ehehe Jill’e bunu Ela diye tanıttım tabi. Herifle konuşuyoruz kaçamak kaçamak. Herkes kendimden yaşça büyük bir karıyla düşüp kalktığımı sanıyor, ııyy! Allah korusun! Herkesi böyle sekiz ay kekledim :D .

Jill’de uyuz mudur nedir “Dönmeyecek” diye tutturdu.

“Bilmediğin şeyler var tatlım, bence yorum yapma sen kendi haline bak.” Dedim. Jill’de az değilmiş hani kaçırdı ağzından kırdığı fındıkları. Birde bu yetmezmiş gibi bana atar yapıyor. Ama Jill bu şüphelendi herhalde ısrar etti.

Ben en sonunda itiraf ettim. O gün bugündür yapışık ikizler gibi göt göte yapıştırdık gidiyoruz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder