7 Eylül 2012 Cuma

Tipi Değilmişim


Jack ile aynı okulda ve aynı dershanede göt göte gidip geldiğimizi söylemiştik.  Zaten yarım yamalak hayatımda uzun süreli görüştüğüm tek insan o. İlk defa yaptığım kaltaklıklar iyi sonuçlar doğuruyor.
 Ve böylece ben kimsenin göründüğü gibi olmadığını anladım.  Şöyle ki okulda “bana kız ayarlayın” diye başımızı şişiren Jack boklusu kızlardan hoşlanmıyormuş. Neyse ki tipim değildi de hayal kırıklığına uğramadım.

İlkin dershanede beraber değildik. O yırtık dondan fırlarmış gibi bir gece ansızın mesaj attı da bende ilk defa dershaneye gitmek için bir sebebim olduğuna sevindim. Benim öyle büyük hedeflerim yok ki mimar mühendis olsam yeter, niye dershaneye gönderiyorlar anlamıyorum?

Bir iki gün beraber gittik geldik ama sonra asıl yırtık don Nilaydaymış ki o fırladı düştü yanımıza. Koca Bursa ‘da gidecek başka bir dershane bulamamış geldi girdi kıçımıza kıçımıza.
Bir de “Beni gördüğüne pek sevinmedin galiba?” diyor. Deli misin kızım nasıl sevindim anlatamam.

“Aa olur mu hiç öyle şey? EVET!” Onun bozulan moraliyle benim ki yerine geldi iyice zaten güzel. Belki darılıda konuşmaz bizimle. Nilay’ın gelmesiyle eski günlerimi özledim. Jack’in gelmesine bile lanetler savurur oldum. Ne güzel yalnız ve zavallı olarak kendi kendime gidiyordum.

Bir de biz Jack ile sarmaş dolaş gezeriz. Ben hep derim kısmetimi kapatıyorsun diye ama sakalım yok ki dinleteyim. Al işte daha ilk günlerden sevgili pozları vermeye başladık. Sevgili kıç parazitimiz –Nilay- bile şüphe duymaya başlamış. Kız sevgili olsak şaşırmayacak.

Aynı gün dershanede Jack kaltağının düşüp kalktığı çocuklardan birinin de aynı dershanede olduğunu öğrendik. Ne dershaneymiş amk! Üzülüyorum. Çocuğu daha önce de defalarca görmüştüm çünkü ve hoş çocuk vesselam.

Ve ben bugün salak dürtülerime uyup yanına gittim bir güzel tanıştım. Jack’de yapma demedi hani eski sevgilisine sarkacağım. Azıcık pas verseydi iyiydi ama yüzüme bile bakmadı çirkin şey. Bugün çıkışta Jack’de konuşmayı denedi. Hani ortalığın amına koyacak ya!

Çocuk ona da pas vermemiş. Jack bu durur mu? İlle de konuşacak. Bok ye onunla konuşacağına! Tipi değilmişim! Üzülmeli miyim? Elbette üzülmüyorum ama bundan sonra hoşlanacağım erkeklere dikkat edeceğim. -Jill

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder