8 Eylül 2012 Cumartesi

kolpa geçmişimden gelen bayat kızlar -Jack



Jill orospusu duramadı yine yerinde,benim yatıp kalktığım çocuğa tanışma tekif etti.hemde cocuk
karşımda biz samimi şekilde konuşurken,bir anda gidip teklif edeyim mi dedi?ben bu çocukla yatıp
kalktıgımı söylemeden önce jill zaten bakıyormuş bu salaga...! Nasıl diyeyim gitme diye,hem heyecan olsun istiyorum..:)

Çocuğu bir görseniz ama var ya.Tam bir sut çocuğu. Onunla nasıl yattım hiç bilmiyorum. O lanet güne
lanet olsun.(biraz saçma oldu) İncecik vücudu var. Karnında sayılan kemikleri kas sanan bir geri zekalı,
koca kafalı..Bende o zamanlarda çok iyi sayılmam daha gözum açılmamış.İlk ilişkim olacak boru mu?Çokta
heyecanlıyım falan o yüzden bu koca kafalı beni evine çağırınca süslendim püslendim koşa koşa gittim
evine.O kadar çekingen ki ilk adımı atamıyor.Dakikalarca güzümün içine baktı. Bende 'ee hadi be aptal'
diye düşünerek gözlerim diktim bakıyorum melül melül.Sonra anlamış olacak ki birden yapıştı dudaklarıma.
dıttttttt..!gerisini boş verin :)

Aradan bir süre geçti bu tekrar benimle olmak isteyince reddettim.çünkü konuştugum kişiler baya bi
götümü kaldırdı.Ben artık 'bu halimle sana mı kaldım be..!' havasında reddettim.kendisine yedirememiş
olacak ki tehdit etmeye başladı.Okuluna gelirim falan. Bende korkudan yakın arkadaşlarıma 'bana sapık
dadandı tehdit ediyor eğer bişey olursa aileme haber verin ' diye uyardım.(eşcinsel oldugumu kimse
bilmiyor tabi.) O an beynimdeki hücreler sevişiyormuydu da böyle düşündüm bilmiyorum.Beynimi sikeyim..

Bu mal beni tehdit etmeyi uzatınca benim sinirlerim bozuldu. Face'de bi baktım ilişki yapmış.hemen
yapıştım çocuğa.gel istiyorum seni falan.(az orospu degilim biliyorum.)Bu sazan biraz naz yapınca kabul
etti.Ben boş durmayacağım tabi.eve gelir gelmez ilk adımı attım.Çocuğun pestili çıktı ama ne yapalım.
Bu srıada geri zekalı telfonun sesini kısmeyı unutmuş, sevgilisi devamlı mesajlar ödemeliler falan kudurmuş.
bende fırsat bu fırsat diyerekten çogugu duşa soktum.Sevgilisinin numarasını aldım. Telefon kilidini
doğum tarihi yapacak kadar geri zekalı olmasaydı numarayı alamazdım neyse. Numarayı aldıgımı söylemedim.

Çocuk duştan çıkınca çok farklı bir jack gördü. Çocuğu öyle aşağıladım  ki götüne baka baka gitti. O
an ki çaresizliğini yıkılışını görseniz oturur aglardınız o derece.

Bu mal gidince ben hemen kazandıgım zafer sevinciyle oturdum düşündüm ne yapsam ne yapsam diye.
Sevgilisine mesaj attım.selam tanışalım muhabbetleri. Bir kaç abartı falan. Allah için yakışıklı çocuğum.
En azından ellerim güzel.

Biraz konuştuktan sonra aradan bir kaç gün geçti bu çocuk benimle buluşmak istedi. Mesajı okuyunca öyle sevindim ki sevinçten telefonu götüme sokasım geldi. Planım işliyordu çünkü. Buluştuğumuz zaman onu eve atacaktım. Bir taşla iki kuş. Zafer plazanın orada buluştuk. Onu fark etmem çok zor olmadı. Kıvırta kıvırta geliyor.
Bir şeyler içtik falan. Ben sanki dostmuşum gibi 'canım sana bir şey söyleyeceğim ama üzülme bak, ben senin yanında kalacağım zaten' dedim.

'Söyle yavrum üzüleceğim ne olabilir ki'

'Canım çok zor ama sevgilin seni benimle aldattı. Bende numaranı ondan aldım. Çünkü yaptığı yanlış. Çok kızdım kendime sevgilisi olduğunu bildiğim halde yattım onunla. Uykularım kaçtı. Kendimi senin yerine koydum. Çok özür dilerim.'

'Anlamıştım zaten önemli değil alışkınım ben böyle şeylere bu ilk değil öcünü alacağım ama'

'Benim bir fikrim var aslında ama yanlış anlamanı istemem '

'Söyle Bakalım'

'Sevgilin şimdi seni benimle aldattıysa onun en canını sıkan şey benimle yatman olur. İstersen yardımcı olabilirim '

'Ama nasıl olur yer yok ve ben akşam onun yanına gideceğim zaten.'
'Benim ev var müsait şuan oradan yakınsın zaten ona gidersin oradan. Hem ben sana yardımcı olduğum için vicdan azabı duymam, hem sen öcünü almış olursun ama sen bilirsin yine de beni yanlış anlamanı istemem.' (ağzım çok iyi laf yapar bu arada)
'hıııı..tamam o zaman en mantıklısı bu galiba.'dedi.

Yolda var ya ciddiyetimi bozmamak için nasıl kasıldıysam yüzüm uyuşmaya başladı. Eve geldik ve ben olayın acısını çıkartmak için o çocukla evde nerede takıldıysak sevgilisizlerde aynı ortamda takıldık.

İş bittikten sonra çocuğu aşağılamadım ama 'annem gelecek birazdan istersen git sen sevgilin hem anlamasın dedim' oda gitti usul usul. Gitmeden önce dur parfüm sıkayım güzel kok sevgilinin yanına gidiyorsun dedim. Bu çocukta mal hiç anlamadı.
 Çocuğu bindirdim otobüse hemen mesaj attım koca kafalıya.'sana hediye gönderiyorum. Keyfini çıkart' yazdım gönderdim. Parfümümden anlayınca bunlar ayrılmış falan hatta o akşam çocuğu dövmüş.

Çocuk o kadar saf ki koca kafalıdan yediği dayağı bana anlatıyor. İçim parçalanmadı değil ama yapacak
bişeyim yok zafer kör etti gözumu sonra postaladım onuda.
  işte ben de bunları bildigim için jill'e hiç hakim olmadım 'gitme' demedim.jill gtti bende jill'in arkasından
sınıfa dogru topukladım.jill gitmiş çocuk yuz vermemiş.'seni jack gönderdi'demiş ve susmuş.
   bu olaydan sonra jill bi hışımla yanıma geldi.yuz vermedi falan deyince ben bi fena oldum.arkasından
koca kafalının yanındaki kızlar geldi.jill yanımdayken koca kafalının kousunu konusurken pat die sınıfa
'jack koca kafalının  yanına jill'i sen mi gönderdin' dedi.
'saçma sapan konuşma neden göndereyim ben'
jill hemen atladı'sana ne ! sana mı soracagız'dedi.
kızlarda'evet ilgilendirir' dedikten sonra o koca götlerini cevirip gideceklerdi ki.
'herşeye burnunuzu sokmayın zararlı çıkarsınız'dedim.
aytık bu olaydan sonra koca kafalıyla konuşmam lazımdı tabi ki.bu sınıfımı bastıgını zanneden bayat kız
tipleri kendılerni bi bok sanmamalıydı.jill'in sanki içine kurt kaçmış hiç duramıyor yerinde koca kafalıyı
kordorda görunce 'söyle arakaşlarına kendını bi bok sanmasınlar'die bagırdı.
 kesinlikle konuşmalıydım arık koca kafalıyla.heyecan yaşayalım derken işleri sarpa sarmasın die.
çıkış zili çaldı vesselam.koca kafalıyı bayat kızların arasından aldım çektim boş bir sınıfa konuşmaya
başladım.'eskiden guzel seyler yasatmadım sana kusura bakma ama jill'i ben göndermedim o zaten ben
yokken seni kesiyormuş.jill herşeyimi bilir yinede sansını denemek istemiş.ortalıgı karıştırmak gibi bi
amacım yok yanlış anlama.kızlara söyle onlarda uzatmasınlar'
'yanlış anladıgım bişey yok.onlara gitmeyin dedim ama gittiler engel olamadım.o jill'e de söyle tipim
degil zaten'dedi.
ben bir şok oldum.hıh die kaldım.nasıl tipin degil.bi an kendısını unutmuş olmalı die çıktım sınıftan.karışı duvar
da bayat kızlar pişmiş kelle gibi sırıtırken 'aşırı meraklısınız fazla merak göte yarak' dedim arkamı dondum
gittim.arkadan baya bişey söylediler ama ben takmadım tabi.
  yolda jill'e anlatacaktım ama nilay kıçımızın dibinden ayrılmadıgı için rahat rahat anlatamadım.bu
nilay'a da bi çözum bulmamız lazım.yoksa olmayacak böyle.....



2 yorum: