21 Eylül 2012 Cuma

derdim zencilerin sikinden büyük..-jack


Öyle aptal,öyle boş,öyle ucuz bir ortamın içindeyim ki...

Bu ortamın içinde olmamı saglayan eski sevgilime, burdan babasına sevgi ve saygılarımı yolluyorum. Anası
işime yaramaz. Sırf onun yüzünden evde gram mutluluk tadamıyorum.Çünkü aşırı homofobik bir abim
var.Çocuk bana kafayı takmış.Kaç ay oldu hala kabullenemedi.eve gelir gelmez hesap sorar 'bugun ne
yaptın bugun ne oldu' dışarı çıkarım akşam saat 7 olur 'saat kaç oldu farkında mısın? Ne haltlar yiyorsun.'
O an 'götümü siktiriyorum bekle az kaldı boşalacak şimdi' diye mesaj atasım gelsede kendimi tutuyorum.

Artık nasıl sinir olduysam evde duvarları yumrukluyorum.Abim evde yokken hiç bir problem yok Sevgilimin
bana olan tavrı dışında.Neyse siktir edin onu konumuz o değil. Annemle aramız normalde çok iyidir.Ta ki
abimin nefesini ensemde hissedene kadar. Annem,abim ne zaman gelse hemen degişir 180 derece.neden?
Çünkü abim hayırlı evlat.neden?Çünkü abim anneme torun verebilecek.neden?Çünkü abim  HETERO..!!!

Ne kadar anlamak istesemde bir tulu anlayamıyorum.Anlatmaya çalışıyorum anlamıyorlar.Bazen evin içinde
bagırasım geliyor 'giren çıkan bana,sokup çıkarttıgım bana SİZENE..!'Kücüklüğümden bu yana ailem hayatıma sıçmıştır.Bıkmadan usanmadan.Annem zaten içine kapanık aniden parlar aniden susar. Annemi sakinleştirmek için büyük bardağa orta açık bir çay doldurup,birde çayın içine 1,5 kaşık şeker koymanız ve ayağına götürmeniz yeterlidir.Genelde hep pc basında olur.Okey oynar devamlı.abimi görüp degiştiği zamanlar içimden geçiriyorum 'Allahım internetten birini bulsun ve evlensin lütfen.' Babam,o ayrı bir
konu zaten. Adam o kadar umursamaz ki eşcinsel oldugumu söyledigimde bana sordugu ilk soru'birbirinizi
nasıl tatmin ediyorsunuz'olmuştu.Be pezevenk..! Ben sana yeni karınla yaptığın fantazileri soruyor
muyum? Sormama gerek yok zaten yatak odasındaki kapının arkası erotic shop gibi ne ararsan var.

Abime gelince onun kadar sinir bozucu ve lüzumsun insan kişiliği daha tanımadım.İlk çocuk,evin büyüğü,
evin diregi vs vs.annemde iyice abimin götünü kaldırıyor mu?Ohhh bal şeker. Abimin o ukala tavırları,
davranışlarıyla babamı andırması. En ufak bir sorunda kendisini babamla kıyaslaması,babasının oğlu
dedigimde bana hemen bağırmasındaki düşüncesi.İnsanı hayattan bezdiriyor.Her şeye hakim olmaya
çalışıyor.Mesela üniversiteye kadar hiç erkek arkadaşım olmayacakmış.Üniversitede ne bok yersem
yermişim. Hadi tamam anladım. Hayatımda hiç erkek arkadasım olmayacak,universiteyi kazanacağım,
üniversitede sevgili bulurum zaten .EE! Bari bırak be amcık beyinli. Bir rahat bırak test çözeyim. Bir bırak
rahat rahat dolanayım evin içinde.Susuyorum devamlı bu sefer başlıyor 'ne oldu? moralin mi bozuk ?'
hep sussam usanmadan beynimi siker.Sus dimi cevap vermiyorsam vardır bir sebebi. Herşeyime karışıyor.
bugün gelmiş 'bugün test çözdün mü?' die soruyor. Sana ne. Bak işine .Ben senin söylemenle ders
yapmıyorum ki. Kendim için yapıyorum. Sana ne faydası var. Rahat bırak beni. Git sevgilinle uğraş. Anlamaz ki..!

Evde hizmetçi gibi kullanır beni. Sanki o pahişah ben köle.O hiç bişey yapmaz yayar taşaklarını
pc basına yada canı nereye isterse.Büyük ihtimalle ben nerdeysem orada olmak ister.Bana kastı
olduğunu falan düşünüyorum.

Bugün evde yoktu mesela. Nasıl rahatım nasıl mutluyum.Test çözüyorum yemek yiyorum, sigara falan.
Akşam bir geliyor. HEE! Geldi tipini siktiğim. Bynimi siker yine kesin die kurban gibi bekliyorum.
gelir gelmez muhabbet kuşuna ibne diye bağırıyor. Sonra bana selam veriyor. Moralim bozulunca
kötü birşey söylememek için susuyorum bu sefer başlıyor 'gel bakayım buraya' diye başlayan cümleler.
Sinirlendim banyoya girdim bari sıcak duş iyi gelir sonra yatarım diye düşünüyorum.Fakat gelin görün ki
banyo da da rahat bırakmıyor.Kapıyı kaç defa yumrukladı hatırlamıyorum.çıkınca ne oldu diye sorduğum
zaman 'tuvalette uyuya kaldın sandım'diyor.Yalanını sikeyim, karşısında çocuk var sanki .Ben bu yaşımla
senin yaşındakileri ikiye katlayıp sikiyorum.Sen kimsin. Amq pezevenki.insan ailesinden nefret eder mi?
Ben ediyorum.


Anlayacagınız derdim o kadar buyuk ki zencilerin sikleri halt etsin...
   

                                             bu yazım yanlışlarıma laf yapan jill için.

                       
                                                         bu adama ölüp bittigim için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder