3 Mayıs 2013 Cuma

Hoşçakalın! -JILL





Çirkin olabilirim. Şişko olabilirim. Göbeğim benden önce gidiyor olabilir. Hatta az sonra doğuracakmış gibide olabilirim ama hiç biri sokak ortasında bu şekilde bağrınmaya, götünü yırtmaya değmezdi. Şimdi neyi kast ettidiğimi anladın mı? Hiç sanmıyorum.

O maymun götüne benzeyen suratını bir güzel dağıtmak isterdim, o patates burnunu püre haline getirmek… Ancak kız gibi olsan da buna gücüm yetmeyeceğinden yeltenmiyorum. Bence yeryüzündeki bütün eşcinsellerden nefret etmeden arkadaşlığımızı kesmeliydik, haklısın!

Tam da evrenin ağzıma sıçma dozajını arttırdığında ara sıcaklara birde Jack girdi.

Yine her şey okuldan geldiğim zaman başladı. Normal sabahın anormal öğleni… Bu kez eve geldiğim de beni karşılayan Yazja-vu’dan kalan mahkeme kağıtları. Hiç bahsettim mi bilmiyorum ama babamla aramızda geçen bir din meselesinin tekmeyle sonuçlanması sonucunda ona giren 3000 TL.

Mahkemeden gelen kağıda göre bana vurmanın cezası 3000 TL imiş. O 3000 TL de babamın götüne parça parça girecekmiş. Oh olsun!

Evdeki gergin havadan gerilip dersçalışamayacağımı bildiğimden şu dershane illetine doğru yola çıktım. Birde size söylemeyi hep unutuyorum. Sinan’la aynı sınıftayız. Baya da iyi arkadaşmışız evvelden.

Sınıfa bir girdim, Asuman, Sinan’la alay ediyor. Mesele de Sinan’ın aşık olduğu kızın kim olduğu. Sinan baya sıkılmış Asuman’ın alayından ama Asuman’ın da susmaya niyeti yok. Merak edildiği gibi o kız ben değilim. Jack’in son söylediklerinden sonra da bu asla ben olamayacağım. (Gay olduğu için kendini benden üstün gören UCUBE! )

Sinan için son kalan umudumu da o sıra da bıraktım ve arkadaşsak arkadaşız modun da onu görmezden gelmeye başlayarak kendimce level atladım.

Asıl mesele o değil de Burak! Tekrar ediyorum vampir olan değil bizim Burak! Bugün anladım ki bunlar Esin Hocayla baya goy goy edecekler.

Kadın bildiğin sınıfa geldi ve Burak’ı sordu. Ben ağzım açık olanları izliyorum. E tabi sınıftan kimse de bilmiyor neler olduğunu, herkes soruyor neden Burak’ı çağırdığını. Esin Hoca da o kırış kırış olmuş suratını büküp “bir şey yok sadece konuşacaktım” diyor. Neyse ki Burak sınavdan sonra çıkıp eve gitmişti de konuşamadı Esin Hocacığıyla.

Allak senin belenı versin Esin! Kimden hoşlandıysam hep göz koydun. Dört yıldır bunu hiç usanmadan yaptığın için aslında çok da başarılısın. Yani o sıfatına ne yapıyorsan, büyü mü yapıyorsun?

Gerçi Burak demişti jigolo falan ama biz şaka yapıyor sandık. Demek her şaka da bir gerçeklik payı varmış.

Benim için ayrılan sürenin sonuna geldik.  Jack ile olan arkadaşlığımızın da bir sonu varmış. Keşke benim hakkındaki gerçek görüşlerini bu acı ağızdan duymasaydım.
Ay Tanrıça Yolunu Açık Etsin
JILL



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder