14 Mayıs 2013 Salı

Olması Gerektiği Gibi. -Jack

Hayatımda hiç bu kadar rahatlamamıştım. Hetero olanlara bu kadar amcık ağızlılık yapıp herşeyimi anlatmamam gerektiğini Jill sağolsun öğretti ! Bir arkadaş bence arkadaşını strese sokmamalı. Yeterince beni strese sokan sebep var zaten. Başta homofobik olan ailem geliyor.

Gay olduğum için kendimi hiç bir zaman üstün görmedim. Jill hakkında kötü şeyler söylemeyeceğim ama yaptığın kadar çirkin bir şey olamaz. Pardon! Sen daha çirkindin. Neyse daha fazla  uzatmayacağım.

Size de söyleyeyim Jill'in ne yaptığını. Konuşmayı kestik çünkü arkadaş gerçekleri öğrenince ağrına gitti sanırım. Konuşmayı bıraktığımızdan bir süre sonra nedense dershaneye yeni geldiğimde eski erkek arkadaşımın yanında takılan kızlarla takılmaya başladı. Birlikte terasa çıkıyorlar ve gülüş çümbüş. Eğer jill yazdığım blogu silmeyseydi  okuyabilirdiniz. Kısaca anlatayım. Dershaneye ilk geldiğimde eski erkek arkadaşımı gördüm. Ben dershaneye gelmeden önce Jill çocuğu gözüne kestirmiş yanında da şu lanet kızlar. Tabi ki çocuk gay olduğunu için Jill'e yüz vermedi. ( Gay olmasaydı  da vereceğini sanmıyorum.) Şu kızlarda Jill'e ve bana kıl olmuş durumlardaydı herhalde aramızda biraz sürtüşme oldu. Olay bu !!

Gelelim şimdi Jill'in yaptığına tabi ki. Jill'in bana attığı aşk mesajını size anlatmıştı. Daha sonradan şaka olduğunu söylese de hiç inandırıcı değildi. Çünkü yüzündeki yapmacık kahkahayı tanıyacak kadar yakındık biz.
O mesajdan sonra hiç bir zaman eskisi gibi olamadım. Hiç bir şeyde anlatmadım tabi ki . Bu sefer anlatmıyorum diye baskı yaptı ama kusura bakmasın dalga geçeceği şeyleri anlatmak içimden gelmedi. Benim gay olduğumdan utanan birisi zaten arkadaşım olamazdı. Sırf muhafazakar değilim ve gay kimliğimi gizlemiyorum diye etrafın bana bakışından rahatsız oluyormuş. Bunun sadece bir sebebi olabilir onuda siz tahmin edin artık. Feminen falan değilim, sadece kimliğimi gizlemek için uğraşmıyorum. Karşıma gelip biri sorsa çekinmeden söylerim gay  olduğumu. Ayrıca gay olmak övülecek bir şey değil. Eğer dünyaya gönderilmeden önce bana sorsalardı gay olmak ister misin diye kesinlikle hayır derdim.

Jill'in yaptıkları bunlarla sınırlı değil tabi ki .! Devamlı aşağılayıp laf sokmalarını söylemiyorum. Yüzündeki sakallarına rağmen kendini üstün gören ucube aslında o. Yüzündeki sakallar o kadar uzun ki birlikte çekindiğimiz bir fotoğrafı faceme koymuştum. Ve Jill'i erkek arkadaşım sanmışlardı. Siz düşünün artık. İnanın böylesi çok daha iyi oldu. Jill'in yaptıkları ardı ardına yazabilirim ama gerek yok. İnsanı heterolardan soğutacak cinste bir insansın. Gerçi kimse senin gibi olamaz. Megaloman pislik.

Hayatımda Jill'den daha önemli şeyler var. Onları

da başka bir blogda yazacağım zaten. Şunu da söylemeden geçmek istemiyorum. Umarım seninle sadece sevişmek için değilde seni sevmek için arayan insanlar olur aynı zamanda ailenden kurtulman dileyiğle. Yolun açık olsun kaba sakal.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder