17 Mayıs 2013 Cuma

İçimdeki Hayvan Sevgisinide Aldı HAYVAN!!! -Jack


Dananın kuyrugu koptu sonunda. Bu bloğu açmaktaki bütün amacımız  okuldakiller hakkında dalga geçip sene sonunda açıklamaktı. Tabi ki işler öyle olmadı. Şuan bütün okul ben ve Jill'in kavgasını konuşuyor olmalı.

Okula rezil olduk evet! Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Jill'e bir tane patlattığıma sevinsem ki sevinilecek bir şey değil. Sakalları da olsa kız sonuçta. Okuldakilere rezil olduğuma üzülsem mi ki onların hiç biri umrumda değil. Böyle sikik bir durumdayız yani. Saçma bir giriş olmadan olaya girsem çok iyi olacak.


Jill ile sınıflarımız yan yana. Ne kadar konuşmasak da onların sınıfta bir kaç arkadaşım var. Sınıfta yakın zaten  ara sıra gidiyorum. Her sabah Tuba ile buluşup okula gidiyoruz. Tuba  da onların sınıfta, okula giderken Jill'in kutuları bendeydi. Jill devamlı beni soruyormuş ona - Jack okula geldi mi ? - falan diye. Birde Jill'in bende iki tane kutusu var anıları topladığı çerçöp. Aslında içindeki özel şeyleri annesi görmesin diye bana vermişti. Bir gün sınıfa geldi ve onları benden istedi. Bende ibnelik olsun diye -Unut onları - dedim. -Daha fazla seninle muhattap olmak istemiyorum- dedi. Bende -Siktir git o zaman - dedim. Sınıftan çıkarken baygın gözleriyle behlül behlül bakmış  yazık biraz sinirlendi herhalde. Yanımdaki kız söyledi. Zaten hiç bir arkadaşım sevmiyor onu. Neyse . Jill'de sinirlenmiş herhalde ergenler gibi bana laf sokucu durumlar paylaşıp duruyor.
-Neyse sinirlenince beni de kendi seviyesine düşürecek. Seviyesiz!-

-homofobik olan ailem.. homofobik olan ailem... kimse homofobik değil senfobik olduğu kadar! Götçü herif-


-anlıyorum ki insan en yakın gördüğü kişiye bile bir şey emanet edemiyor.- gibi.  Tabiki bunların hiç birine cevap vermedim ama kendi kendime  -GERİZEKALI KABA SAKAL- demeden de geçemedim. Ertesi gün yine Tuba'ya -O Jack görecek günün - demiş. Ne göreceğim çok merak ediyorum.Bütün okula gay olduğumu söyleyebilir. Gerçi okulların kapanmasına çok az bir süre kaldı. Öğrenseler bile umrumda olmaz . 
Her neyse yine bir tenefüs onların yanına gittim. Ve baktım suna en arkada yalnız başına fizik sınavına çalışıyor. Jill'in yanında değil çünkü kıza devamlı gerizekalı olduğunu  çalışmadığı için ona kopya vermeyeceğini (sanki kendisi çok akıllı çok çalışkanmış gibi) söyleyip laf sokuşturup durmuş. Bu durumda kim kendisini üstün görüyor siz karar verin . Gay olduğum için hiç kendimi üstün görmedim. Suna'nın o halini görünce derin bir nefes  alıp allama şükrettim. Sonraki tenefüs  yine gittim keşke gitmeseydim. Kulağımda kezbanın biri -çoookkk tatlısııınnn- diye yayvan ağızla konuşuyor onunla uğraşıyorum. Kız birde erkek olsa neyse de. Konudan sapmayalım. Sınıfa telefonla girdim kolumla tuttu - Çok şerefsizsin biliyorsun dimi- dedi. Hiç bir şey demedim. Şimdi bizim sınıflar yan yana olunca her türlü karşılaşıyor insan. Suna'yı gördüm bi kızla konuşuyor. Yanına gider gitmez dedi zaten -Jill ile kavga ettik - diye. Hiç şaşırmadım tabiki. Konuşmaya devam ediyordum. Jill'lerin sınıfın kapısının önündeyiz. Jill geldi o koca götüyle etrafı sallaya sallaya o sert olduğunu zannettiği mal bakışlarıyla bakıp  - Orossspu çocuğu- dedi.





Kan beynime sıçradı. Hadi bana laf söylüyor da anneme laf söylemesi çok sinirimi bozdu. Annem ne kadar benim gay olduğumu kabullenememiş olsa bile laf söylettirmem kimseye.  Jill öyle dedi ve arkasını döndü gitti. Bende bir anlık refleks kafasına bir patlattım .Çat diye ses geldi.  Tabi ki bizim cazgır Jill - napıyorsun sen hee napıyorsunnn !- diye bağırınca  bütün herkes başımıza toplandı. Jill tutmuş bi sırayı bana doğru ittiriyor bir yanda da gömleğimi kavramış çekiyor bende onun saçını çekiyorum bıraksın diye. Son bir hamle yaparak kolumu çırmaladı hayvan. İçindeki hayvanı ortaya çıkarttı umarım rahatlamıştır. 

Birde bana verdiği kutuları ben evde yokken gelip annemde alacakmış. Annem yerini bile bilmiyor kutuların nasıl versin sana. Böyle de bi mal işte. Anlayacağınız Jill tam bir hayvan ve eğer böyle devam ederse ömrü boyunca yalnız olacak ve hayatına sadece onu becermek için girip çıkacaklar. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder