8 Nisan 2013 Pazartesi

Sınav Sonrası.. -Jack

Ygs zımbırtısınıda atlattık. Onca derdin sıkıntının içerisinde bir de sınav stresi işin içine girince benim ne hala gelebileğimi tahmin etmeniz zor olamaz herhalde. Jill'in bazı ailevi sorunları vardı. Az çok anlayabileceğim cinsten. Şimdi anlatmak bana düşmez. Jill  isterse yazar zaten.

Ygsden gayet güzel bir net çıkartmam aynı zamanda hayatıma giren hacı amcadan başka yolunda giden hiç bir şey yok. Birde sırf sinir stresinden kurtulmam için sınava yarım saat kala bana sigara uzatan homofobik annemin ince davranışlarından bahsetmiyorum. Benim acınası halimi görünce içinde kalan bir kaç parça annelik kırıntısından dolayı yaptığını düşünüyorum. Annemin içindeki annelik duygu kırıntısının benim umrumda olmaması çok acı bir durum.

Neyse kırıntı falan çok edebi oldu ve ben saçmalamay başladığımı hissediyorum. Hacı amcamdan bahsedeyim. Çok yaşlı değil hatta yaşlı bile değil. Adam yirmisekiz yasında. SAdece çenesinde bulunan gamzeden dolayı çok az dışa çıkık. Hafif kirli  sakallrı çenesine doğru geldikçe daha uzun gibi duruyor. O yüzden hacı amca diyorum. Çok gülmesine rağmen yüzünde hiç kırışıklık  yok. Kırışıklığı bırak hiç sivilce falan yok. Maksat lakap yakıp şirinlik olsun. Allah aşkına - canımcım,bebişim-den daha dürüst lakap değil mi ? :)

Yapacağım betimlemeyi sikeyim diyorum ve sınav sabahına dönmek istiyorum. Heyecandan olacak ki gece uyduğum yarım yamalak uykudan sabah kan ter içinde uyanmış olmam  bir tek benim başıma gelmiş olamaz herhalde. Rüyamda güvenlik görevlisiyle, otobüs görevlisiyle herkesle  tartıştım. En ilgincı ise saç rengimi beğenmeyen görevli beni sınava almıyordu. Saç rengim kızıl olduğu için kimse doğal olduğuna inanmıyor. Allah vergisi elimde değil.

Evden tam iki saat önce çıktık. Annemle kahvaltı, sigara falan derken elim ayağım titreye titreye girdim. Çok acayip bir duygu. Sınava girdim, mutlu mesut çıktım hacı amcayla buluşmaya gidecekken Amy'nin gözünden çok saçlarının büyük yer kaplayan suratını gördüm. Sınavdan sonra gördüm allahtan diyerek yoluma devam ettim. Ağızım kulaklarıma vara vara hacının arkadaşının yanına gittim. Hacı o sırada kuaföre gitmiş. Benim için süslenecekmiş yalancı köpek :) . Bir geldi kirli sakallarına biraz şekil verdirmiş, saçları şekilli. Üzerinde güzel bir gömlek içine giydiği sporcu siyah atleti, altına giydiği kot pantolonu dile kalıplı vucuduyla karşımda beni baştan çıkartıyordu. Kalıplı diyorum  ama biraz kilosu var cidden çok az.

Ricky'den sonra ilk defa böyle hisseiyorum. Sanki yıllanmış bir aşk gibi. Aşk demeyeyimde sanki yıllardır görüşüyormuşuz gibi. Şakalar muhabbetler havada ucuşuyor. Muhabbetide iyi hayvanın :) . Herşey yollu yolunda şuan hadi bakalım hayırlısı.

Bu yazıyı eklemekte biraz geç kaldım farkındayım ama yapacak birşeyim yoktu bir türlü müsait olamadım.Hacıdan önceki gerizekalı eski sevgilimin arkamdan çevirdiği işleri düzeltmekle meşguldum. Onlarıda başka bir gün yazacağım esen kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder